Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI ?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI ?
Dobrý den,
tak jsem si přečetl všechna témata ohledně motorů pro i30 a stále nevím, pro jaký benzínový motor se rozhodnout pro nový i30 kombi.
Za výkonem se nehonín, ale rád bych i s trochu naloženým autem předjížděl kamiony na trase Brno - Znojmo.
Na dálnicích plánuji jezdit s rozumem, to znamená klidných 140 km/h.
Zatím se kloním k 1.6i CVVT. Tu si ale bohužel asi nikde nevyzkouším, protože všude mají 1.4i CVVT v i30 anebo 1.6 GDI v i30 kombi . Jak je to tedy s rozdílem mezi CVVT a GDI?
Na druhou stranu 1.4i CVVT je o 30tisíc levnější než 1.6 GDI a peníze u mě dělají důležitou položku při rozhodování.
Zkrátka bych potřeboval pár rad, které by mi pomohly v rozhodování.
Mnohokrát všem děkuji.
tak jsem si přečetl všechna témata ohledně motorů pro i30 a stále nevím, pro jaký benzínový motor se rozhodnout pro nový i30 kombi.
Za výkonem se nehonín, ale rád bych i s trochu naloženým autem předjížděl kamiony na trase Brno - Znojmo.
Na dálnicích plánuji jezdit s rozumem, to znamená klidných 140 km/h.
Zatím se kloním k 1.6i CVVT. Tu si ale bohužel asi nikde nevyzkouším, protože všude mají 1.4i CVVT v i30 anebo 1.6 GDI v i30 kombi . Jak je to tedy s rozdílem mezi CVVT a GDI?
Na druhou stranu 1.4i CVVT je o 30tisíc levnější než 1.6 GDI a peníze u mě dělají důležitou položku při rozhodování.
Zkrátka bych potřeboval pár rad, které by mi pomohly v rozhodování.
Mnohokrát všem děkuji.
- Reklama
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
aaa
Naposledy upravil(a) paserak dne 26 říj 2012, 23:32, celkem upraveno 1 x.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
1,4 do kombi by som nebral. Je dosť slabá a pri zapnutej klíme a naloženom aute bude dosť strácať. Lepšia je 1,6 CVVT 88 KW, ale asi optimom vzhľadom na kombi a veľkosť auta bude 1,6 GDi. Podľa cenníka je príplatok oproti 1,6 CVVT "iba" 12 500 korún, čo je myslím znesiteľné.
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/ce ... -kombi.pdf
http://www.hyundai.cz/data/files/pdf/ce ... -kombi.pdf
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
mam predchozi 1,4 a zas takovy problem v tom nevidim... auto spatne nejede... co jsem koukal, tak vaha je podobna, tudiz nechapu ten rozdil ve zrychleni.... akoram mam 80kw.. nova 73 nebo tak nejak... pri toceni motoru auto jede celkem slusne. Pokud musis setrit a jezdis defenzivne, 1,4 Ti bude stacit.
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
aaa
Naposledy upravil(a) paserak dne 26 říj 2012, 23:32, celkem upraveno 1 x.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Technické parametre nie sú pre kombi 1,4 najlepšie. 0-100 za 13,5. Iste, tento údaj je irelevantný, ale čo to napovedá o pružnom zrýchlení (600-100, 80-120). Naproti tomu je GDI (10,2) o dosť lepšie. Záujemca píše
Podľa môjho názoru, 1,6 GDi je adekvátny motor na danú triedu. Predpokladám, že budúci majiteľ si chce auto nechať aspoň do konca záruky (5 rokov), tak nech neľutuje svoju voľbu. Príplatok oproti 1,4 nie je vôbec dramatický, horšie je to u CRDi, kde sa nafta vyplatí pri x tisíc km. Záleží koľko jazdí a aké sú jeho finančné možnosti. Cena je "až" na 1.mieste ako vždy. Dotazuje sa na benzín, takže diesel je out.
P.S. Neviem prečo priškrtili výkon u 1,4 z 80 na 74 kW. Krútiaci moment 137 NM ostal, ale je posadený do nižších otáčok (4200 oproti 5000). Kleslo zrýchlenie z 11,6 na 13,5, zvýšila sa spotreba zo 6,3 na 6,5, hmotnosť klesla o cca 100 kg. Zaujímavé
S 1,4 to pôjde dosť ťažko. Nehovorím, že to nepojede, ale bude tlačiť pedál na podlahu, vytáčať motor do maxima a modliť sa . Potom plakať nad spotrebou, že to nežere 6,5 a výrobca klame.jarry.p píše: rád bych i s trochu naloženým autem předjížděl kamiony na trase Brno - Znojmo.
Podľa môjho názoru, 1,6 GDi je adekvátny motor na danú triedu. Predpokladám, že budúci majiteľ si chce auto nechať aspoň do konca záruky (5 rokov), tak nech neľutuje svoju voľbu. Príplatok oproti 1,4 nie je vôbec dramatický, horšie je to u CRDi, kde sa nafta vyplatí pri x tisíc km. Záleží koľko jazdí a aké sú jeho finančné možnosti. Cena je "až" na 1.mieste ako vždy. Dotazuje sa na benzín, takže diesel je out.
P.S. Neviem prečo priškrtili výkon u 1,4 z 80 na 74 kW. Krútiaci moment 137 NM ostal, ale je posadený do nižších otáčok (4200 oproti 5000). Kleslo zrýchlenie z 11,6 na 13,5, zvýšila sa spotreba zo 6,3 na 6,5, hmotnosť klesla o cca 100 kg. Zaujímavé
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Bez vahani bych sel do 1.6 CVVT i za cenu toho, ze bude mit o neco vyssi spotrebu nez GDI (pokud tedy chlapi opravdu jezdi za 6 litru). Nova 1.4 je citelne slabsi nez v predchudcovi (ja pri predjizdeni s 1.4 80kW problem nemam, jen se nesmi predjizdet na 2000otacek, to je fakt bez uspechu), coz je krok vzad, na druhou stranu timto evidentne bojuje s downsizingem a nevnucuje nam 1.4T s miliardou kilowatt, ale nejistou spolehlivosti jako TCi a nespolehlivosti TSI a dalsich. GDI vnimam jako ekomotor, super spotreba, ale 130 koni je spis v technicaku, nez v motoru. CVVT je lety overeny uz ve starsich modelech (Sonata, Coupe atp.) a proto bych sel znamou cestou. Tot muj nazor...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Podle me nalozena i30 combi se zapnutou klimou bude pri predjizdeni mezi Pohorelicema a Znojmem s 1.4 motorem docela adrenalinova zalezitost Ne ze by se to nedalo, ale budes mit vetsi nervy nez s 1.6, proto bych se spise rozhodoval mezi 1.6 CVVT a 1.6 GDI.
Ja sel do GDI, ale kupovat ted auto znovu, nevim, zda bych nesel spise do CVVT. Zkusil bych na Tvem miste obe motorizace, kdyz vyzkousis vice prodejcu, urcite nekde bude.
Prumerna spotreba se mi po 8 tisicich km drzi skoro na 7 litrech, to si myslim, ze bych jezdil i s tim druhym. CVVT jsem nezkousel, ale necekal bych, ze subjektivne mezi nimi uvidis podstatny rozdil. Proti GDI mluvi slozitejsi motor a vyssi cena. Takze zkus a uvidis
Ja sel do GDI, ale kupovat ted auto znovu, nevim, zda bych nesel spise do CVVT. Zkusil bych na Tvem miste obe motorizace, kdyz vyzkousis vice prodejcu, urcite nekde bude.
Prumerna spotreba se mi po 8 tisicich km drzi skoro na 7 litrech, to si myslim, ze bych jezdil i s tim druhym. CVVT jsem nezkousel, ale necekal bych, ze subjektivne mezi nimi uvidis podstatny rozdil. Proti GDI mluvi slozitejsi motor a vyssi cena. Takze zkus a uvidis
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Taky bych preferoval motor 1.6 CVVT .... s GDíčka jsem byl dost zklamanej 1.6 CVVTéčko okamžitě reaguje na plyn a je velmi pružný taky má super spodový záběr. Spotřeba se dá v pohodě držet pod sedm litrů i při svižné jízdě .... můj rekord je 5.8 l na sto a to mám jen pětikvalt .. takhle povedenej motor, jsem ještě v autě neměl
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Je pravda, že CVVT je rokmi odskúšaný motor a nie sú s ním žiadne problémy. Slúži spoľahlivo a bez závad. Naopak, novinka GDi má zložitejšiu techniku a spoľahlivosť je zatiaľ otázna. Nie je na trhu viac ako rok. Prvé GDi sa montovali do ix35.
Z tejto ponuky asi najlepšie vychádza 1,6 CVVT 88 kW. Každopádne, 1,4 nebrať. Hoci sú financie na limite, radšej trochu pošporiť ako banovať. Múdry človek sa poučí na chybách ostatných, hlúpy na svojich ...
Z tejto ponuky asi najlepšie vychádza 1,6 CVVT 88 kW. Každopádne, 1,4 nebrať. Hoci sú financie na limite, radšej trochu pošporiť ako banovať. Múdry človek sa poučí na chybách ostatných, hlúpy na svojich ...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
ani jedno jsem neprojel, ale přímovstřikového benzínu bych se bál, pokud bych si to auto chtěl nechat na déle. jestli někdy budu kupovat čtyřdveřové auto (už už to vypadalo že ano), tak bych do nové i30 šel, ale určitě s CVVT. přesně z důvodů zde uvedených - a to prověřená, velice spolehlivá technika, se slušnými parametry. pokud to je auto na tři roky, pak bych šel klidně do GDI, ale chce to projet, jestli je ten rozdíl znát (podle mě bude)
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Jeste bych premyslel o jedny veci - a to neridit se striktne cenikem na strankach, ale pokusit se sehnat 1.6 za cenu 1.4 pripadne pokud GDI v srdci tazatele vyhraje, tak za cenu 1.6 CVVT. Neni na skodu ani laborovat s lepe vybavenymi kusy. Jako se to povedlo treba Deegrovi. Asi to nebude za 5 minut hledani, pak to ale roky bude tesit.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Pri novinke môže byť zľava problém, ale za pokus, ktorý načrtol Hardcam to stojí. Za opýtanie, nebijú
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- frawd
- Moderátor
- Příspěvky: 401
- Registrován: 21 pro 2011, 09:09
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
Ak je cena vysoká priorita a farba nehrá rolu, určite by som sa popozeral po skladových vozidlách, tak ako hovorí hardcam. Je tam šanca ušetriť pár tisíc.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI
aaa
Naposledy upravil(a) paserak dne 26 říj 2012, 23:32, celkem upraveno 1 x.