Kostitras na volnobeh
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Kostitras na volnobeh
Auto se mi na volnobeznych otackach dost trepe (kdyz stojim, auto je zahrate) a je to zavisle na tom kolik elektrospotrebicu v aute zapnu. Nemelo by auto samo pri vetsim odberu zvysit otacky? Me to spis dela naopak se zvysujicim odberem otacky lehce klesaji, ale motor nikdy nezdechne.
Napeti na baterce je bez jakykoliv spotrebicu pouze nastartovany motor 13,8 V s maximalnim odberem klesa na 11,8 V.
Farmarovi to nedela tak to resim.
Napeti na baterce je bez jakykoliv spotrebicu pouze nastartovany motor 13,8 V s maximalnim odberem klesa na 11,8 V.
Farmarovi to nedela tak to resim.
Hyundai Accent r.v. 98, 1.3i, 12V, socka verze-prodáno, ale sloužil perfektně.
- Reklama
Ahoj Gardovici .... Tech 11,8 je podle me dost malo ....
Kdysi davno jsem se bavil s Ivanem a pokusim se ho citovat .....
"" Všechny spotřebiče můžeš zapnout,a alternátor musí ještě do toho dobíjet autobaterii,napětí alternátor nesmí poklesnout pod 13 voltů,pokud ano,tak špatně dobíjí a čeká ho oprava!! Alternátor ve skutečnosti dává napětí 14.5 voltů a né dvanáct!! ""
Tolik citace Ivana ....
Kdysi davno jsem se bavil s Ivanem a pokusim se ho citovat .....
"" Všechny spotřebiče můžeš zapnout,a alternátor musí ještě do toho dobíjet autobaterii,napětí alternátor nesmí poklesnout pod 13 voltů,pokud ano,tak špatně dobíjí a čeká ho oprava!! Alternátor ve skutečnosti dává napětí 14.5 voltů a né dvanáct!! ""
Tolik citace Ivana ....
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
u starsich aut to nemusi byt pravda, ze musi alternator dobijat 13,5V ked su zapnute vsetky spotrebice na volnobeh..Dobijanie sa mera pri zvysenych otackach t.j. 1500-2000 prave kvoli tomu, ze stare alternatory nezvladali dobijat na volnobeh pri zapnutom vsetkom v aute..A preco auto trasie na volnobeh? V prvom rade preto, ze ma motor vysoky kompresny pomer a tym padom ma tvrdsi chod na volnobeh a druha vec je ta, ze ten drziak motora ktory je na strane motora pri rozvodovom remeni musi byt spravne nastaveny..Ked sa napr. pri oprave s nim pohybe tak to auto (motor) strasne trasie a prenasa sa to potom na karoseriu..Tot moje skusenosti..
A kdyby náhodou v háji nebyl, máš 50 procent, že po odpojení bude.
Tak to ryskni. Nebude lepší nastartovat, dát voltmetr na baterku a po zvýšení otáček se ti musí zvýšit i napětí na baterii až po asi 14,6 V na max otáčky. Odpojení baterie se tu řešilo. Hrozí průraz diod.
Rade622
Tak to ryskni. Nebude lepší nastartovat, dát voltmetr na baterku a po zvýšení otáček se ti musí zvýšit i napětí na baterii až po asi 14,6 V na max otáčky. Odpojení baterie se tu řešilo. Hrozí průraz diod.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
každý svého štěstí strůjcem Voltmetr třeba v OBI - 200 - Alernátor cca 3000rade622 píše:A kdyby náhodou v háji nebyl, máš 50 procent, že po odpojení bude.
Tak to ryskni. Nebude lepší nastartovat, dát voltmetr na baterku a po zvýšení otáček se ti musí zvýšit i napětí na baterii až po asi 14,6 V na max otáčky. Odpojení baterie se tu řešilo. Hrozí průraz diod.
Rade622
ked je alternator ok kladie na motor velky odpor a ubera motoru okolo 5 koni pri zap. svetlach preto sa znižia otacky. skus pozrieť ci ti neopira motor nikde na silenblokoch kov o kov hlavne na spodku vtedy to na volnobeh dosť trasie .baterku pri chode motora urcite neodpajaj ,môže ti nahodiť cybu v riadiacej jednotke a budeš musieť isť na PC .este skus nove svicky avzduch filter