Kostitras na volnobeh

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Gardovič
**
Příspěvky: 177
Registrován: 15 led 2006, 17:48
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Kostitras na volnobeh

Příspěvek od Gardovič »

Auto se mi na volnobeznych otackach dost trepe (kdyz stojim, auto je zahrate) a je to zavisle na tom kolik elektrospotrebicu v aute zapnu. Nemelo by auto samo pri vetsim odberu zvysit otacky? Me to spis dela naopak se zvysujicim odberem otacky lehce klesaji, ale motor nikdy nezdechne.
Napeti na baterce je bez jakykoliv spotrebicu pouze nastartovany motor 13,8 V s maximalnim odberem klesa na 11,8 V.

Farmarovi to nedela tak to resim. :lol:
Hyundai Accent r.v. 98, 1.3i, 12V, socka verze-prodáno, ale sloužil perfektně.
Reklama
 

komix
*
Příspěvky: 76
Registrován: 26 kvě 2006, 15:48
Bydliště: Topolcany

Příspěvek od komix »

tak to aj mne robi ked rozsvietim svetla trocha poklesnu ked je za studena ale pokedy to nieje nejak moc tak potom ok.
HYUNDAI ACCENT 1,3 12v rv96
Uživatelský avatar
Vita
******
Příspěvky: 2520
Registrován: 30 lis 2005, 08:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vita »

Ahoj Gardovici .... Tech 11,8 je podle me dost malo ....
Kdysi davno jsem se bavil s Ivanem a pokusim se ho citovat .....
"" Všechny spotřebiče můžeš zapnout,a alternátor musí ještě do toho dobíjet autobaterii,napětí alternátor nesmí poklesnout pod 13 voltů,pokud ano,tak špatně dobíjí a čeká ho oprava!! Alternátor ve skutečnosti dává napětí 14.5 voltů a né dvanáct!! ""
Tolik citace Ivana ....
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
zhrado
**
Příspěvky: 166
Registrován: 15 říj 2006, 12:53
Bydliště: SR Ziar nad Hronom

Příspěvek od zhrado »

u starsich aut to nemusi byt pravda, ze musi alternator dobijat 13,5V ked su zapnute vsetky spotrebice na volnobeh..Dobijanie sa mera pri zvysenych otackach t.j. 1500-2000 prave kvoli tomu, ze stare alternatory nezvladali dobijat na volnobeh pri zapnutom vsetkom v aute..A preco auto trasie na volnobeh? V prvom rade preto, ze ma motor vysoky kompresny pomer a tym padom ma tvrdsi chod na volnobeh a druha vec je ta, ze ten drziak motora ktory je na strane motora pri rozvodovom remeni musi byt spravne nastaveny..Ked sa napr. pri oprave s nim pohybe tak to auto (motor) strasne trasie a prenasa sa to potom na karoseriu..Tot moje skusenosti..
Korálek
*****
Příspěvky: 1526
Registrován: 07 bře 2006, 22:29
Bydliště: Břežany II.

Příspěvek od Korálek »

Zkus co udělal kámoš u auta,nastartuj-odpoj autobaterii a rosviť dálkový.
Když ti to zdechne nebo to bude mít problémy se udržet je v tahu alternátor.
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rade622 »

A kdyby náhodou v háji nebyl, máš 50 procent, že po odpojení bude.
Tak to ryskni. Nebude lepší nastartovat, dát voltmetr na baterku a po zvýšení otáček se ti musí zvýšit i napětí na baterii až po asi 14,6 V na max otáčky. Odpojení baterie se tu řešilo. Hrozí průraz diod.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Uživatelský avatar
Josef
****
Příspěvky: 1282
Registrován: 10 kvě 2005, 11:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od Josef »

rade622 píše:A kdyby náhodou v háji nebyl, máš 50 procent, že po odpojení bude.
Tak to ryskni. Nebude lepší nastartovat, dát voltmetr na baterku a po zvýšení otáček se ti musí zvýšit i napětí na baterii až po asi 14,6 V na max otáčky. Odpojení baterie se tu řešilo. Hrozí průraz diod.
Rade622
:P každý svého štěstí strůjcem :P Voltmetr třeba v OBI - 200 - Alernátor cca 3000 :P
Peko
*
Příspěvky: 97
Registrován: 01 říj 2006, 18:54

Příspěvek od Peko »

ked je alternator ok kladie na motor velky odpor a ubera motoru okolo 5 koni pri zap. svetlach preto sa znižia otacky. skus pozrieť ci ti neopira motor nikde na silenblokoch kov o kov hlavne na spodku vtedy to na volnobeh dosť trasie .baterku pri chode motora urcite neodpajaj ,môže ti nahodiť cybu v riadiacej jednotke a budeš musieť isť na PC .este skus nove svicky avzduch filter
zhrado
**
Příspěvky: 166
Registrován: 15 říj 2006, 12:53
Bydliště: SR Ziar nad Hronom

Příspěvek od zhrado »

spocitaj si kolko WATOV maju ziarovky v aute..a nie 5 koni...
edit: wattov, sorry.. :)
Accent 1.5 12V r.v. 1996
Pri 280 000km totalna buracka :(
Teraz to isté len zhnitý šrot. Snáď z neho niečo bude.
Gardovič
**
Příspěvky: 177
Registrován: 15 led 2006, 17:48
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gardovič »

Alternator je vymenenej a hned je to lepsi. Na volnobeh dobiji 14.1 V pri odberu to klesne tak na 13.5V.
Hyundai Accent r.v. 98, 1.3i, 12V, socka verze-prodáno, ale sloužil perfektně.
Peko
*
Příspěvky: 97
Registrován: 01 říj 2006, 18:54

Příspěvek od Peko »

Zhrado žiarovky odoberajú vo watoch ale altenator pri výrobe el. kladie motoru odpor a to uberá motoru nejaké kone z výkonu.Podstatné však je že Gardovič to už má OK
Uživatelský avatar
Vita
******
Příspěvky: 2520
Registrován: 30 lis 2005, 08:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vita »

Gardovič píše:Alternator je vymenenej a hned je to lepsi. Na volnobeh dobiji 14.1 V pri odberu to klesne tak na 13.5V.
Jo jo ... togle uz vypada lip ... :wink:
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rade622 »

Máš nový nebo repas?
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Gardovič
**
Příspěvky: 177
Registrován: 15 led 2006, 17:48
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gardovič »

Tady na foru sem sehnal za 800, takze jak zadarmo :P
Hyundai Accent r.v. 98, 1.3i, 12V, socka verze-prodáno, ale sloužil perfektně.
Gardovič
**
Příspěvky: 177
Registrován: 15 led 2006, 17:48
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gardovič »

zapomnel jsem dodat, ze jetej z havarovaneho vozu
Hyundai Accent r.v. 98, 1.3i, 12V, socka verze-prodáno, ale sloužil perfektně.
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“