Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2.

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: amaize, Moderátoři

Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od caruser »

Podarilo sa niekomu vyriešiť tento problém v :hyu: servise? Studený motor kým sa nezohreje (cca. do 15 km) vôbec nereaguje na prudšie zošliapnutie plynového pedálu, pri. 1. resp. 2. prevodovom stupni sa motor dusí, v kopci motor zdochne.
Problém so štartovaním zmizol, ale objavil sa tento problém :(
Pomôže preprogramovanie RJ ako tu niekto spomínal?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Reklama
 

Vocotide
Příspěvky: 3
Registrován: 02 pro 2012, 00:00

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od Vocotide »

Dobrý den. Mám stejný problém s i10. Začalo se to stávat za chladnějšího počasí. Při rozjezdu a je myslím jedno jestli se zrovna rozjíždím na jedničku a nebo přeřazuji na dvojku či trojku přestává motor na pár sekund táhnout. Potom zničeho nic opět zabere. Myslím, že se s tím nedá bezpečně jezdit. Po několikáté návštěve Hyundai servisu a několikátém přehrání softwaru se nic nezměnilo. Navíc se na mě v servisu koukají, že o této závadě nikdy neslyšeli což mi přijde pro pročítání různých diskusí zde jako nemožné. Takže je velmi pravděpodobné, že mi člověk v servisu lže a ještě se mě pořád dokola vyptává jak se problém projevuje i když to už v různých obměnách slyšel několikrát. Nebaví mě mít auto už po několikáte v servisu a tak se chci zeptat jestli už někomu tento problém odstranili něčím jiném než přehráním softwaru? A jestli už není na čase poslat někoho do prdele? :)
gmpm
*
Příspěvky: 39
Registrován: 13 črc 2012, 16:12

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od gmpm »

Novej model tim netrpi, nebo jsem si zatim nevsiml. Vcera jsem startoval v -12 a do kopecka jsem i couval a dobry.
Hyundai i20 1,2 63kW LPG
Uživatelský avatar
caruser
****
Příspěvky: 1312
Registrován: 12 led 2011, 15:39
Bydliště: Slovenská republika

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od caruser »

to: Vocotide

Zatiaľ nepomôže nič iné, len nechať studený motor na chvíľu naštartovaný a až potom sa rozbiehať. Zažil som už jednu nebezpečnú situáciu, keď som v križovatke takmer zostal stáť, keďže motor nereagoval. Ja som tento problém začal mať až po 40.000 km dovtedy studený motor fungoval bezproblémov. Zatiaľ som tu čítal, že prehratie SW pomohlo len v i30
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
zaxon
*
Příspěvky: 29
Registrován: 29 srp 2012, 19:49
Bydliště: Orlová

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od zaxon »

na i20 1.2 údajně ještě není nové software
Hyundai i20 Inclusive Plus Komfort Crystal White1.2/57kw LPG
Peugeot 206 1.1i-2008-2012
Peugeot 406 LPG-2006-2008
Ford Fiesta 1.3i-2002-2006
Fiat Regata 1.7D-1998-2002
Fiat 125p-1994-98
Fiat 600A-1986-87
Vocotide
Příspěvky: 3
Registrován: 02 pro 2012, 00:00

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od Vocotide »

Děkuji Caruser! :)
akella
Příspěvky: 2
Registrován: 12 bře 2013, 10:47

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od akella »

Zkus na 1 více potáhnout motor potřebuje otáčky.
Benzínem to není,je na 95ku stavěný.
Ubujina
Příspěvky: 9
Registrován: 30 říj 2010, 19:21

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od Ubujina »

Chlapi, dokelu co to je? ja uz s tym bojujem od zimy 2011 a stale je to to iste. mame tam tiez LPG od Tartarini, ale robilo to aj pred prestavbou a hlavne cim je chladnejsie, tym intenzivnejsie treba pracovat s plynom a prevodovkou, aby som sa vobec rozbehol a na dalsej krizovatke mam problem sa opatovne poriadne rozbehnut. no poznate to, nebezpecenstvo na dosah (dnes som odrazil spatne zrkadlo kvoli tomu, ze som sa vozil tam a spat po parkovisku ](*,) aby som to aspon trosku zahrial).

Hyundai v TT o tom samozrejme este nepocul, aj ked som v ramci garancky menil servo, nastastie toto preslo. Spominal som im to, ale oni nevedia, nepoculi, neeviduju takyto problem.

Ak Hyundai nebude mat dovod vydat novy soft - riadenie vstrekov do starej i20, tak nam to asi nepomoze.

Alebo sa spytam inak, pomohlo uz niekomu nieco v tomto probleme? Sviecky, benzin, vymena niecoho?

Ja dokonca pocujem cukanie od motorovej casti, ako keby niekde nieco neslo pretlacit, je to skutocne dane tymi emisnymi kvotami a znizenim mnozstva vstrekovaneho paliva? alebo co to este moze byt?

zaujimave, ze prve dva roky to nerobilo...

babo rad...

PS: ponaucenie??? treba kupovat auta, ktore nie su uvedene ako novinky a clovek nevie, ake detske vady to auto vobec ma, kym nie je poriadne zabehnute a odskusane na trhu
suah
**
Příspěvky: 254
Registrován: 23 dub 2010, 13:01

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od suah »

Mne pomohol benzin, ako som uz pisal aj vedla, ale co citam reakcie ostatnych, tazko to nazvat univerzalnou radou..
Ubujina
Příspěvky: 9
Registrován: 30 říj 2010, 19:21

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od Ubujina »

no to bude asi skor tym, ze mas inu motorizaciu, ale pokial som sa docital, nikomu s 1,2 G4LA to zatial nijak vyrazne nepomohlo...patris k tym stastnejsim a som rad, ze nemas tieto problemy

sme odsudeni k vecnemu trapeniu so zanovnymi autami...

대단히 감사합니다
Ubujina
Příspěvky: 9
Registrován: 30 říj 2010, 19:21

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od Ubujina »

vazeni kolegovia,

podarilo sa mi vyriesit tento problem, dufam, ze uz natrvalo.

po roznych diskusiach a poradach som siahol po najlacnejsej variante, a sice pouzitie cistica palivovej sustavy, ktory precisti cely system.

kupil som na pumpe tento vyrobok: Obrázek

nalial som dva vrchnaky (cca 40ml) do nadrze a dotankoval nejakych 35 litrov obycajnej 95 natural.

hned po nastartovani bol citelny lepsi chod motora a vobec jazdne vlastnosti, aj ked som si najprv myslel, ze je to subjektivny pocit

druhy den rano pri -3 som nastartoval a cuduj sa svete, auto slapalo ako hodinky, aj po zaradeni 2. rychlostneho stupna, ziadne cukanie, ziadne pazvuky, normalny chod aj tah motora

neveril som, ze je to mozne dosiahnut takmer okamzite, ale jednoducho ta chemia robi divy

to iste sa opakovalo dalsie rano, resp. aj poobede pri studenych startoch

odporucam ako lacnu alternativu, stoji to cca 16 euro, su rozne vyrobky, ja som siahol po tomto a oplatilo sa

drzim palce vsetkym
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od soban »

Já si myslím že tu se míchají dva problémy.....

1.) Nekvalitní benzín

2.) Chyby v řídící jednotce.

O nekvalitním benzínu si myslím svoje jednou jsem natankoval do svého auta údajně lepší benzín a při zahřátém motoru mi dvakrát zdechnul - už nikdy tento nevemu - nekoupím.

A to že motor začne táhnout po tom co se pustí a znovu sešlápne plyn tak zde bych viděl chybu v řídící jednotce.
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Příspěvek od bony »

Presne tak do š120l se taky daval Velfobin, ale u hyundai je problem s ridici jednotkou, kdy se spatne vyladen FW

odeslano z telefonu.
mmv
*****
Příspěvky: 1703
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2

Příspěvek od mmv »

velfobin ?? stačí litr e85 :-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
antek
***
Příspěvky: 695
Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Bydliště: pomoraví

Re:

Příspěvek od antek »

bony píše:Presne tak do š120l se taky daval Velfobin, ale u hyundai je problem s ridici jednotkou, kdy se spatne vyladen FW

odeslano z telefonu.
Nj. ale velfobin je nebo byl jen proti zamrzávání palivové soustavy.
Accent LC CF1 1.3 2006
Odpovědět

Zpět na „i20 Motor a převodovka“