Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2.
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Podarilo sa niekomu vyriešiť tento problém v servise? Studený motor kým sa nezohreje (cca. do 15 km) vôbec nereaguje na prudšie zošliapnutie plynového pedálu, pri. 1. resp. 2. prevodovom stupni sa motor dusí, v kopci motor zdochne.
Problém so štartovaním zmizol, ale objavil sa tento problém
Pomôže preprogramovanie RJ ako tu niekto spomínal?
Problém so štartovaním zmizol, ale objavil sa tento problém
Pomôže preprogramovanie RJ ako tu niekto spomínal?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
- Reklama
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Dobrý den. Mám stejný problém s i10. Začalo se to stávat za chladnějšího počasí. Při rozjezdu a je myslím jedno jestli se zrovna rozjíždím na jedničku a nebo přeřazuji na dvojku či trojku přestává motor na pár sekund táhnout. Potom zničeho nic opět zabere. Myslím, že se s tím nedá bezpečně jezdit. Po několikáté návštěve Hyundai servisu a několikátém přehrání softwaru se nic nezměnilo. Navíc se na mě v servisu koukají, že o této závadě nikdy neslyšeli což mi přijde pro pročítání různých diskusí zde jako nemožné. Takže je velmi pravděpodobné, že mi člověk v servisu lže a ještě se mě pořád dokola vyptává jak se problém projevuje i když to už v různých obměnách slyšel několikrát. Nebaví mě mít auto už po několikáte v servisu a tak se chci zeptat jestli už někomu tento problém odstranili něčím jiném než přehráním softwaru? A jestli už není na čase poslat někoho do prdele?
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Novej model tim netrpi, nebo jsem si zatim nevsiml. Vcera jsem startoval v -12 a do kopecka jsem i couval a dobry.
Hyundai i20 1,2 63kW LPG
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
to: Vocotide
Zatiaľ nepomôže nič iné, len nechať studený motor na chvíľu naštartovaný a až potom sa rozbiehať. Zažil som už jednu nebezpečnú situáciu, keď som v križovatke takmer zostal stáť, keďže motor nereagoval. Ja som tento problém začal mať až po 40.000 km dovtedy studený motor fungoval bezproblémov. Zatiaľ som tu čítal, že prehratie SW pomohlo len v i30
Zatiaľ nepomôže nič iné, len nechať studený motor na chvíľu naštartovaný a až potom sa rozbiehať. Zažil som už jednu nebezpečnú situáciu, keď som v križovatke takmer zostal stáť, keďže motor nereagoval. Ja som tento problém začal mať až po 40.000 km dovtedy studený motor fungoval bezproblémov. Zatiaľ som tu čítal, že prehratie SW pomohlo len v i30
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
na i20 1.2 údajně ještě není nové software
Hyundai i20 Inclusive Plus Komfort Crystal White1.2/57kw LPG
Peugeot 206 1.1i-2008-2012
Peugeot 406 LPG-2006-2008
Ford Fiesta 1.3i-2002-2006
Fiat Regata 1.7D-1998-2002
Fiat 125p-1994-98
Fiat 600A-1986-87
Peugeot 206 1.1i-2008-2012
Peugeot 406 LPG-2006-2008
Ford Fiesta 1.3i-2002-2006
Fiat Regata 1.7D-1998-2002
Fiat 125p-1994-98
Fiat 600A-1986-87
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Děkuji Caruser!
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Zkus na 1 více potáhnout motor potřebuje otáčky.
Benzínem to není,je na 95ku stavěný.
Benzínem to není,je na 95ku stavěný.
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Chlapi, dokelu co to je? ja uz s tym bojujem od zimy 2011 a stale je to to iste. mame tam tiez LPG od Tartarini, ale robilo to aj pred prestavbou a hlavne cim je chladnejsie, tym intenzivnejsie treba pracovat s plynom a prevodovkou, aby som sa vobec rozbehol a na dalsej krizovatke mam problem sa opatovne poriadne rozbehnut. no poznate to, nebezpecenstvo na dosah (dnes som odrazil spatne zrkadlo kvoli tomu, ze som sa vozil tam a spat po parkovisku aby som to aspon trosku zahrial).
Hyundai v TT o tom samozrejme este nepocul, aj ked som v ramci garancky menil servo, nastastie toto preslo. Spominal som im to, ale oni nevedia, nepoculi, neeviduju takyto problem.
Ak Hyundai nebude mat dovod vydat novy soft - riadenie vstrekov do starej i20, tak nam to asi nepomoze.
Alebo sa spytam inak, pomohlo uz niekomu nieco v tomto probleme? Sviecky, benzin, vymena niecoho?
Ja dokonca pocujem cukanie od motorovej casti, ako keby niekde nieco neslo pretlacit, je to skutocne dane tymi emisnymi kvotami a znizenim mnozstva vstrekovaneho paliva? alebo co to este moze byt?
zaujimave, ze prve dva roky to nerobilo...
babo rad...
PS: ponaucenie??? treba kupovat auta, ktore nie su uvedene ako novinky a clovek nevie, ake detske vady to auto vobec ma, kym nie je poriadne zabehnute a odskusane na trhu
Hyundai v TT o tom samozrejme este nepocul, aj ked som v ramci garancky menil servo, nastastie toto preslo. Spominal som im to, ale oni nevedia, nepoculi, neeviduju takyto problem.
Ak Hyundai nebude mat dovod vydat novy soft - riadenie vstrekov do starej i20, tak nam to asi nepomoze.
Alebo sa spytam inak, pomohlo uz niekomu nieco v tomto probleme? Sviecky, benzin, vymena niecoho?
Ja dokonca pocujem cukanie od motorovej casti, ako keby niekde nieco neslo pretlacit, je to skutocne dane tymi emisnymi kvotami a znizenim mnozstva vstrekovaneho paliva? alebo co to este moze byt?
zaujimave, ze prve dva roky to nerobilo...
babo rad...
PS: ponaucenie??? treba kupovat auta, ktore nie su uvedene ako novinky a clovek nevie, ake detske vady to auto vobec ma, kym nie je poriadne zabehnute a odskusane na trhu
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Mne pomohol benzin, ako som uz pisal aj vedla, ale co citam reakcie ostatnych, tazko to nazvat univerzalnou radou..
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
no to bude asi skor tym, ze mas inu motorizaciu, ale pokial som sa docital, nikomu s 1,2 G4LA to zatial nijak vyrazne nepomohlo...patris k tym stastnejsim a som rad, ze nemas tieto problemy
sme odsudeni k vecnemu trapeniu so zanovnymi autami...
대단히 감사합니다
sme odsudeni k vecnemu trapeniu so zanovnymi autami...
대단히 감사합니다
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
vazeni kolegovia,
podarilo sa mi vyriesit tento problem, dufam, ze uz natrvalo.
po roznych diskusiach a poradach som siahol po najlacnejsej variante, a sice pouzitie cistica palivovej sustavy, ktory precisti cely system.
kupil som na pumpe tento vyrobok:
nalial som dva vrchnaky (cca 40ml) do nadrze a dotankoval nejakych 35 litrov obycajnej 95 natural.
hned po nastartovani bol citelny lepsi chod motora a vobec jazdne vlastnosti, aj ked som si najprv myslel, ze je to subjektivny pocit
druhy den rano pri -3 som nastartoval a cuduj sa svete, auto slapalo ako hodinky, aj po zaradeni 2. rychlostneho stupna, ziadne cukanie, ziadne pazvuky, normalny chod aj tah motora
neveril som, ze je to mozne dosiahnut takmer okamzite, ale jednoducho ta chemia robi divy
to iste sa opakovalo dalsie rano, resp. aj poobede pri studenych startoch
odporucam ako lacnu alternativu, stoji to cca 16 euro, su rozne vyrobky, ja som siahol po tomto a oplatilo sa
drzim palce vsetkym
podarilo sa mi vyriesit tento problem, dufam, ze uz natrvalo.
po roznych diskusiach a poradach som siahol po najlacnejsej variante, a sice pouzitie cistica palivovej sustavy, ktory precisti cely system.
kupil som na pumpe tento vyrobok:
nalial som dva vrchnaky (cca 40ml) do nadrze a dotankoval nejakych 35 litrov obycajnej 95 natural.
hned po nastartovani bol citelny lepsi chod motora a vobec jazdne vlastnosti, aj ked som si najprv myslel, ze je to subjektivny pocit
druhy den rano pri -3 som nastartoval a cuduj sa svete, auto slapalo ako hodinky, aj po zaradeni 2. rychlostneho stupna, ziadne cukanie, ziadne pazvuky, normalny chod aj tah motora
neveril som, ze je to mozne dosiahnut takmer okamzite, ale jednoducho ta chemia robi divy
to iste sa opakovalo dalsie rano, resp. aj poobede pri studenych startoch
odporucam ako lacnu alternativu, stoji to cca 16 euro, su rozne vyrobky, ja som siahol po tomto a oplatilo sa
drzim palce vsetkym
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Já si myslím že tu se míchají dva problémy.....
1.) Nekvalitní benzín
2.) Chyby v řídící jednotce.
O nekvalitním benzínu si myslím svoje jednou jsem natankoval do svého auta údajně lepší benzín a při zahřátém motoru mi dvakrát zdechnul - už nikdy tento nevemu - nekoupím.
A to že motor začne táhnout po tom co se pustí a znovu sešlápne plyn tak zde bych viděl chybu v řídící jednotce.
1.) Nekvalitní benzín
2.) Chyby v řídící jednotce.
O nekvalitním benzínu si myslím svoje jednou jsem natankoval do svého auta údajně lepší benzín a při zahřátém motoru mi dvakrát zdechnul - už nikdy tento nevemu - nekoupím.
A to že motor začne táhnout po tom co se pustí a znovu sešlápne plyn tak zde bych viděl chybu v řídící jednotce.
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
velfobin ?? stačí litr e85
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re:
Nj. ale velfobin je nebo byl jen proti zamrzávání palivové soustavy.bony píše:Presne tak do š120l se taky daval Velfobin, ale u hyundai je problem s ridici jednotkou, kdy se spatne vyladen FW
odeslano z telefonu.
Accent LC CF1 1.3 2006