Zábeh i20ky
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Zábeh i20ky
Čau pánové
Tak se k zajíždějícím už mohu také přidat. Mám najeto na i20 (1,4 - manual) 340km a zatím jsem se neodhodlal nad 4000 ot.
Nicméně se musím zeptat..... ten motor má mít cca 100 koní a dám sem příklad:
Vyjíždím z obce na 4řku - rychlost cca 60km/h a přede mnou trabant, nasadím na předjíždění, podřadím na tři sešlápnu plyn a ......nic! Nic znamená to, že tam je propad jako blázen. Čekal jsem vytočení motoru a nějakou prudší akceleraci, ale turek se jen prostě jakoby začal rozjíždět.
Má zkušenosti z Fabkou 1,4 - 55kw (také jsem jí zajížděl) a ta se takto nechovala. Tam bylo cítit zapření těla do sedačky a šla za plynem při vytočení motoru.
Nechci to teď zkoušet při zajíždění do vyšších otáček a tak se zeptám zda je to normální?
...jsem se koukal pod kapotu na motor zda tam mám vůbec 1,4 obsah
Tak se k zajíždějícím už mohu také přidat. Mám najeto na i20 (1,4 - manual) 340km a zatím jsem se neodhodlal nad 4000 ot.
Nicméně se musím zeptat..... ten motor má mít cca 100 koní a dám sem příklad:
Vyjíždím z obce na 4řku - rychlost cca 60km/h a přede mnou trabant, nasadím na předjíždění, podřadím na tři sešlápnu plyn a ......nic! Nic znamená to, že tam je propad jako blázen. Čekal jsem vytočení motoru a nějakou prudší akceleraci, ale turek se jen prostě jakoby začal rozjíždět.
Má zkušenosti z Fabkou 1,4 - 55kw (také jsem jí zajížděl) a ta se takto nechovala. Tam bylo cítit zapření těla do sedačky a šla za plynem při vytočení motoru.
Nechci to teď zkoušet při zajíždění do vyšších otáček a tak se zeptám zda je to normální?
...jsem se koukal pod kapotu na motor zda tam mám vůbec 1,4 obsah
i20 Inclusive Plus 1,4 - 5 st. manuál, Dark Grey, ESC+TCS - najeto cca 55000 - kravál v kabině stále k nevydržení :-) = tohoto auta jsem se šťastně zbavil!!!!
- Reklama
Re: Zábeh i20ky
340km je málo. Je to točivý motor. Musí se točit
Re: Zábeh i20ky
No zatím to nechám spát. Až bude zajeto tak prubnu
i20 Inclusive Plus 1,4 - 5 st. manuál, Dark Grey, ESC+TCS - najeto cca 55000 - kravál v kabině stále k nevydržení :-) = tohoto auta jsem se šťastně zbavil!!!!
- koloman.brutus
- **
- Příspěvky: 358
- Registrován: 24 dub 2009, 16:39
- Bydliště: Prešov
Re: Zábeh i20ky
Prve kilometre som bol tiez sklamany z i20 a velmi som ju porovnaval s firemnou Fabiou, ktora sa mi zdala sviznejsia. Ale teraz ked mam 50000km za sebou si trufnem aj na 1.4 MPi. Chce sa to naucit jazdit na vyssich otackach kde ten krutiaci moment je. Dole okolo 2000-2500 ot. je to ubohe. 60km je tak dobra na dvojku, ktora ochotne potiahne do 80-90. Ja som sa raz prichytil na dvojke v 100km/h a motor plakal. Nic mu nebolo a paradoxne cca 100km cesty bol motor sviznejsi ako obycajne. Asi to tam vypalilo nejake necistoty. Najradsej ale jazdim kopce na trojke kde je sila od cca 70km/h az po tych 110-120km/h. To mam fakt rad. Najlepsie sa jazdi medzi 3500ot./min az 5000-5200ot./min vyssie to nema zmysel tocit lebo motor proste netaha iba ruci . Ale tazko to ustriehnut ked clovek predbieha to tam ochotne vleti aj do 6000.
Najvacsi zazitok z vysokootackovych motorov mam vsak z Hondy kde to cervene pole bolo niekde pri 7500. Ty Japonci s premenlivym casovanim ventilom to vedia. Auto ma koplo raz pri 4000ot./min a neviem odkial nabral druhy dych ale pri 6000ot./min ma koplo este raz. A o stupen vyssie mi pripravil zazitok kamarat s motor 1.8 VTi kde mu pri 7000ot. zaplo ostru vacku a auto bolo ako odtrhnute z retaze do 8500ot./min.
Nechal som sa uniest
Najvacsi zazitok z vysokootackovych motorov mam vsak z Hondy kde to cervene pole bolo niekde pri 7500. Ty Japonci s premenlivym casovanim ventilom to vedia. Auto ma koplo raz pri 4000ot./min a neviem odkial nabral druhy dych ale pri 6000ot./min ma koplo este raz. A o stupen vyssie mi pripravil zazitok kamarat s motor 1.8 VTi kde mu pri 7000ot. zaplo ostru vacku a auto bolo ako odtrhnute z retaze do 8500ot./min.
Nechal som sa uniest
Naposledy upravil(a) koloman.brutus dne 03 srp 2011, 21:23, celkem upraveno 1 x.
R.I.P. Opel ASCONA 1,6D 40kW (r.v 1985)
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
HAIL to new Hyundai i20 1,2 DOHC 57kW/77HP (model Kappa) - Berry Red
58 000km - motoricka porucha ziadna
-
- *
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11 srp 2011, 12:36
Re: Zábeh i20ky
Také teď zajíždím i20, mám už najetých 5500km, sem tam točím zahřátý motor na 4000-5000ot/min, a zdá se mě, že přede jako kotě a myslím si že bude ještě o kapku okolo 10 000km, motoru to neškodí když se na chvíli vytočí někam k 5000ot/min
Skoro majitel i30N HB MT Polar White
Ibiza 2003 1.2 HTP
Octavia III. RS, 2.0 TDI - prodáno
Audi A4 B8, 2.0 TFSI 155kW - prodáno
Hyundai i20 1.2, inclusive plus - prodáno
Ibiza 2003 1.2 HTP
Octavia III. RS, 2.0 TDI - prodáno
Audi A4 B8, 2.0 TFSI 155kW - prodáno
Hyundai i20 1.2, inclusive plus - prodáno
Re: Zábeh i20ky
Také zabíhám i20. Prvních 500km jsem řadil při 2000-3500ot, max. rychlost 110km/h. Dalších 5000 jsem řadil taktéž, ale motor jsem trochu protáhl na 140km/h. Od 1000 najetého kilometra jsem řadil pořád stejně, ale asi dvakrát jsem vytočil motor až na 6000ot/min na dvojce nebo trojce. No a od 1500 km řadím pod 2000ot., motor jsem vytočil jednou aj na 160km/h. Mám najeto jen 2000km, tak nemohu říct, ajk se auto chová, ale zatím mi přijde, že má lepší výkon jak otcův FORD escort 1.8 TDI 59kW. Ale pořád nevím jak dlouho auto zabíhat. Jestlio dělám dobře, že řadím pod 2000ot. nebo mám ještě počkat a řadit výš. Jedná se mě také o spotřebu, jelikož to žere 6,2l a chci ji snížit na 5,2:-D
i20 1.2/57kW Inclusive Plus - 10/2011, najeto 13000Km
Re: Zábeh i20ky
Jenom technická... jelikož jsem jezdil escortem 5 let..,TDi motor v Escortech nebyl a 59kw žádný diesel neměl.Buď 51kw nebo 66kw.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Zábeh i20ky
to: riemma
Ak môžem poradiť, tak od 3. prevodového stupňa raď tak aby ti po preradení otáčky neklesli pod 2000. Ten ukazovateľ preradenia si nevšímaj, podľa neho treba radiť už pri 2000 ot. a to je priskoro, takto môžeš radiť keď bude auto zabehnuté, tak po 20.000 km, ale osobne neodporúčam radiť pri tak nízkych otáčkach. Ja jazdím štýlom, že nižšie ot. ako 2000 mám len pri brzdení motorom a spotrebu po 24.000 km mám 5,2 pri 90 % diaľnic.
Ak môžem poradiť, tak od 3. prevodového stupňa raď tak aby ti po preradení otáčky neklesli pod 2000. Ten ukazovateľ preradenia si nevšímaj, podľa neho treba radiť už pri 2000 ot. a to je priskoro, takto môžeš radiť keď bude auto zabehnuté, tak po 20.000 km, ale osobne neodporúčam radiť pri tak nízkych otáčkach. Ja jazdím štýlom, že nižšie ot. ako 2000 mám len pri brzdení motorom a spotrebu po 24.000 km mám 5,2 pri 90 % diaľnic.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Zábeh i20ky
a je třeba vůbec ty i20 zajíždět nevím , myto tu probírali už na začátku roku 2009 , ale z Vás to nikdo nečetl , my tenkrát došli k názoru , že to zajíždění krom spotřeby -možná- nemělo jiný smysl
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Zábeh i20ky
ja myslím, že nezaškodí riadiť sa aspoň pokynmi, ktoré sú uvedené v manuáli k vozidlu
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Jak správně zajíždět motor
Od středy budu snad šťastným novým majitelem i20 1.2. Chtěl bych se zeptat jak správně zajíždět motor a na co si dát ze začátku pozor, kromě chodců
edit amaize : sloučeno 27.1.2013
edit amaize : sloučeno 27.1.2013
Re: Zábeh i20ky
Milý chlapče,tak si to vlákno přečti od začátku a vyber si co chceš.
Hyundai i20 Inclusive Plus Komfort Crystal White1.2/57kw LPG
Peugeot 206 1.1i-2008-2012
Peugeot 406 LPG-2006-2008
Ford Fiesta 1.3i-2002-2006
Fiat Regata 1.7D-1998-2002
Fiat 125p-1994-98
Fiat 600A-1986-87
Peugeot 206 1.1i-2008-2012
Peugeot 406 LPG-2006-2008
Ford Fiesta 1.3i-2002-2006
Fiat Regata 1.7D-1998-2002
Fiat 125p-1994-98
Fiat 600A-1986-87
Re: Zábeh i20ky
on právě vytvořil nové téma , tak jsem to sloučil a napsal mu , aby se třeba nezlobil
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Jak správně zajíždět motor
Nepřetáčet motor do zbytečně vysokých otáček, auto zbytečně nepřetěžovat a připustit si, že i20 se začne chovat normálně až po najetí minimálně 10000 km.kinyo1 píše:Od středy budu snad šťastným novým majitelem i20 1.2. Chtěl bych se zeptat jak správně zajíždět motor a na co si dát ze začátku pozor, kromě chodců
Do té doby zatnout zuby a nevšímat si toho, že něco jde ztuha a že spotřeba hodně neodpovídá katalogovým údajům. Jo, a abych nezapomněl. Je to jen Hyundai, není to evropské auto. Takže pokud jsi zvyklý na evropské auta, tak nečekat stejným způsobem dotažené detaily a stejný přístup servisu.
Re: Zábeh i20ky
...hmm a ten kravál, hukot a vše co je slyšet venku se snad v tý kabině ještě násobí. Mám nalítáno 25000 km a na ten kravál co to auto dělá jsem si ještě nezvykl. V létě se chystáme do chorvat a už teď mám osypky jak to vydržíme.Jo, a abych nezapomněl. Je to jen Hyundai, není to evropské auto. Takže pokud jsi zvyklý na evropské auta, tak nečekat stejným způsobem dotažené detaily a stejný přístup servisu.
Na tomto se šetřilo úplně všude.
i20 Inclusive Plus 1,4 - 5 st. manuál, Dark Grey, ESC+TCS - najeto cca 55000 - kravál v kabině stále k nevydržení :-) = tohoto auta jsem se šťastně zbavil!!!!