Problém EPS - posilovač řízení
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Problém se servem řízení
určitě bych to nebral z jiného auta, jestli to máte namysli, určitě by to muselo být z ácci,jiné splácaniny bych určitě nechtěl. ale docela pochybuju že ho tady v čr někdo má na prodej a v hyundaii nevim jestli by ho sehnali a zase když ho seženou tak to bude darda....no ale i tak těch 40 za posilovač to je taky darda, takže začínám častějš naštěvovat posilovnu než kuchyň,abych byl trochu nabušenej a hold se vykašlu na nějakej trapnej posilovač za doby škodovek taky nebyli posilovače ,tak na co bych po přeci potřeboval teď
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se servem řízení
tak ako rozumiem problemu, tak finta nie je ze posilovac nefunguje. Problem ze raz funguje a raz nie, co fakt moze byt nebezpecne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Problém se servem řízení
jo,to je ten problém,to mě taky štve, štve mě to že se na to auto nemůžu 100% spolehnout.
a ještě ke všemu při výletu z prahy mi roztřískal nějakej ma..r zrcátko,takže mam co děla...,nákladák mě míjel v pohodě a v osobáku mě sejmul
a ještě ke všemu při výletu z prahy mi roztřískal nějakej ma..r zrcátko,takže mam co děla...,nákladák mě míjel v pohodě a v osobáku mě sejmul
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se servem řízení
Tady ti dám fotku s detailem z mého auta(bratříčka Accenta-Kii Rio).jarous020 píše:zdá se mi to nebo má tento accent servo namísto posilovače?? nevim to jistě,ale tu nádobku co má vedle ostřikovačů a chladící kapalinou, neni to zrovna na olej do řízení ??
zde je odkaz. http://www.youtube.com/watch?v=KF7B4XOSNZg
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Problém se servem řízení
je vidět že kia a si sou dost podobné
jinak docela by se mi hodilo to servo
jinak docela by se mi hodilo to servo
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se servem řízení
Jo,to určitě---a já si tam dám volant z autobusu,abych řízení utáhnul Právě hydraulický posilovač(a problém el.posilovačů u Accentů) byl hlavním důvodem,proč jsem koupil Rio a ne Accenta.Už jsme od podzimu na Riu natočili +-5000km a musím jen chválit .A TO ŘÍZENÍČKO .jarous020 píše: jinak docela by se mi hodilo to servo
Pravda je,že jsem měl velký strach,když koupím Ácu,že to řízení ztuhne někde v zatáčce,třeba zrovna když bude řídit dcera začátečnice nebo manželka...a to leknutí by nemuselo skončit dobře .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Problém se servem řízení
Borku, přesně tohle to dělalo .... najednou se na moment vyplo a zase zaplo po rovině to ještě šlo, ale někde v serpentinách to bylo hodně nepříjemný a pro nezkušenýho řidiče velice nebezpečnýBorek píše: Pravda je,že jsem měl velký strach,když koupím Ácu,že to řízení ztuhne někde v zatáčce,třeba zrovna když bude řídit dcera začátečnice nebo manželka...a to leknutí by nemuselo skončit dobře .
Můj nový ( vyměněný ) posilovač, už to nedělá a řízení Accentíka se s ním hodně zlepšilo tak teď jen budu doufat, že v pohodě vydrží do jeho prodeje ..... pár let
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Problém se servem řízení
Teď vyslovím možná hloupost: pokud se někdo opravdu cítí na to, že utáhne volant bez posilovače (kromě parkování by to možná nemusel být až tak velký problém), nejde prostě jenom vytáhnout z pojistkové skříňky tu správnou pojistku a basta? Je to asi těžká nouzovka, ale pokud někdo už problém s přerušením fce posilovače měl nebo se bojí, že nastane, tak mě napadlo toto...Mexican píše:tak ako rozumiem problemu, tak finta nie je ze posilovac nefunguje. Problem ze raz funguje a raz nie, co fakt moze byt nebezpecne
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se servem řízení
to by pri jazdeni na okreskach nemal byt problem, ale nechcem vidiet ako by to vyzeralo prave niekde v meste. To by uz chcelo slusne bicepsy najma u motorizacie CRDi kde je tazky motor. Myslim, ze ak to niekomu blbne, tak by to mal dat vymenit. Fakt ale je, ze ak ma nejaky 2007-2008 hodnotu 80 az 100 000kc (mozno aj menej) tak vyplacnut 30 az 40 litrov za novy posilovac je ekonomicky nezmysel. Ak vsak potrebujes jazdit a nemas na nove, zrejme musis.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se servem řízení
Vilda-nebýt té smrště vadných posilovačů u Accenta,tak bych ho po vynikající zkušenosti se spolehlivostí určitě koupil.Už jsem byl jen kousek od jeho nákupu-dokonce v té parádní modré barvě,co máš ty.Ale hledal jsem auto především pro moje ženský,tak mě bylo jasný,že by to náhlé ztuhnutí volantu,nemuselo dobře dopadnout.A přesně jak píše Mexican-ta cena opravy,vzhledem k ceně auta,je značná.
Vytáhnout pojistku,jak píše Chasník-tak už vidím,jak se s volantem přetahuje moje hubená 18-letá holka .To abych jezdil s ní a pomáhal jí točit volantem
Trochu jsem měl strach,jak zvládneme převoz lyží a horského vybavení,když je Rio tak krátké.Ale teď jsme byli v neděli v Deštném v Orlických horách a místa v autě habaděj.Sklopil jsem 1/3 zadního sedadla a i ve 4 lidech v pohodě.
Jarous020-předělání posilovače na hydr.,by asi bylo ještě nákladnější,než výměna vadného elektr. Ale pokud chceš ještě nějaký foto detail,tak ti to vyblejsknu.Vůbec netuším,co všechno(kolem hydraulického/elektr.posilovače) tam může být navíc rozdílné.
Vytáhnout pojistku,jak píše Chasník-tak už vidím,jak se s volantem přetahuje moje hubená 18-letá holka .To abych jezdil s ní a pomáhal jí točit volantem
Trochu jsem měl strach,jak zvládneme převoz lyží a horského vybavení,když je Rio tak krátké.Ale teď jsme byli v neděli v Deštném v Orlických horách a místa v autě habaděj.Sklopil jsem 1/3 zadního sedadla a i ve 4 lidech v pohodě.
Jarous020-předělání posilovače na hydr.,by asi bylo ještě nákladnější,než výměna vadného elektr. Ale pokud chceš ještě nějaký foto detail,tak ti to vyblejsknu.Vůbec netuším,co všechno(kolem hydraulického/elektr.posilovače) tam může být navíc rozdílné.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Problém se servem řízení
No pro hubenou 18-letou holku to nejni, teda dneska skoro pro nikoho, už nejsme zvyklí se prát s volantem. Schválně jsem psal "pokud se někdo cítí na to...". Sám si pamatuju, jak jsem se kolikrát trápil při parkování s felicií.
No ale kdybys' jí tam našrouboval takovou tu kouli na volant...
No ale kdybys' jí tam našrouboval takovou tu kouli na volant...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Problém se servem řízení
jarous a co ti rikali v servisu,nektere elektroserva kdyz se kazili tak meli met vymacklou nejakou opernou podlozku a ta se menila, mozna servak o tom bude neco vedet kdyz to spravuje, i kdyz nemusi to byt pravda,nevim ja to rozdelane nemel ale docela by mne to zajimalo,ja ze zacatku taky byl se servem v Hyu nebot mi vynechalo ale od te doby to uz neudelalo a doted klid tak se modlim at drzi dale dobry stav
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Problém se servem řízení
To není praní s volantem ..... auta, do kterých se nedávaly serva a elektr. posilovače měly řízení skoro pohodový, teda až na točení volantem při parkování. Při poruše serva nebo EPS točíš i nefunkčním strojem ... proto je otáčení volantem při poruše posilovače mnohem namáhavější, nežli otáčení volantem u vozů, které posilovač řízení nikdy neměly.Chasnik píše: už nejsme zvyklí se prát s volantem
A výměna EPS u Accenta za hydraul. servo je totální nesmysl
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Problém se servem řízení
Borku, co jsem slyšel od technika v NuBo Caru, tak potíže s EPS měla jen jedna řada posilovačů takže kdyby člověk znal číslo té vadné šarže, dal by se koupit Accent s posilovačem bezporuchovým .... i když sehnat zrovna bleděmodrou 1.6ku s dobrým číslem posilovače, by asi byl problém ale co, hlavně že RIO slouží !!!Borek píše:Vilda-nebýt té smrště vadných posilovačů u Accenta,tak bych ho po vynikající zkušenosti se spolehlivostí určitě koupil.Už jsem byl jen kousek od jeho nákupu-dokonce v té parádní modré barvě,co máš ty.
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Problém se servem řízení
co vim od zdroje Hyu tak nasich posilovacu byly 3 generace, kazila se prvni,pak udelali druhou modifikaci ktera uz se tolik nekazila ale prave na nich odchazely ty operne podlozky a potom udelai 3 generaci ktera by mela byt bez poruch, i kdyz i na nich se obcas vyskytnou zavady a meni se,takze si nevyberes, ale procentualne se nejvic kazila 1 generace.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40