Problém EPS - posilovač řízení

Tlumiče, odpružení, brzdy, ložiska...

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od jarous020 »

určitě bych to nebral z jiného auta, jestli to máte namysli, určitě by to muselo být z ácci,jiné splácaniny bych určitě nechtěl. ale docela pochybuju že ho tady v čr někdo má na prodej a v hyundaii nevim jestli by ho sehnali a zase když ho seženou tak to bude darda....no ale i tak těch 40 za posilovač to je taky darda, takže začínám častějš naštěvovat posilovnu než kuchyň,abych byl trochu nabušenej a hold se vykašlu na nějakej trapnej posilovač :roll: za doby škodovek taky nebyli posilovače ,tak na co bych po přeci potřeboval teď :mrgreen:
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od Mexican »

tak ako rozumiem problemu, tak finta nie je ze posilovac nefunguje. Problem ze raz funguje a raz nie, co fakt moze byt nebezpecne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od jarous020 »

jo,to je ten problém,to mě taky štve, štve mě to že se na to auto nemůžu 100% spolehnout.
a ještě ke všemu při výletu z prahy mi roztřískal nějakej ma..r zrcátko,takže mam co děla...,nákladák mě míjel v pohodě a v osobáku mě sejmul :cry:
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od Borek »

jarous020 píše:zdá se mi to nebo má tento accent servo namísto posilovače?? nevim to jistě,ale tu nádobku co má vedle ostřikovačů a chladící kapalinou, neni to zrovna na olej do řízení ??

zde je odkaz. http://www.youtube.com/watch?v=KF7B4XOSNZg
Tady ti dám fotku s detailem z mého auta(bratříčka Accenta-Kii Rio).
7.JPG
7.JPG (94.42 KiB) Zobrazeno 2581 x
112.JPG
112.JPG (86.4 KiB) Zobrazeno 2581 x
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od jarous020 »

je vidět že kia a :hyu: si sou dost podobné :)
jinak docela by se mi hodilo to servo :)
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od Borek »

jarous020 píše: jinak docela by se mi hodilo to servo :)
Jo,to určitě---a já si tam dám volant z autobusu,abych řízení utáhnul :D Právě hydraulický posilovač(a problém el.posilovačů u Accentů) byl hlavním důvodem,proč jsem koupil Rio a ne Accenta.Už jsme od podzimu na Riu natočili +-5000km a musím jen chválit =D> .A TO ŘÍZENÍČKO 8-[ :D .
Pravda je,že jsem měl velký strach,když koupím Ácu,že to řízení ztuhne někde v zatáčce,třeba zrovna když bude řídit dcera začátečnice nebo manželka...a to leknutí :shock: by nemuselo skončit dobře #-o .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od Vilda »

Borek píše: Pravda je,že jsem měl velký strach,když koupím Ácu,že to řízení ztuhne někde v zatáčce,třeba zrovna když bude řídit dcera začátečnice nebo manželka...a to leknutí :shock: by nemuselo skončit dobře #-o .
Borku, přesně tohle to dělalo .... najednou se na moment vyplo a zase zaplo :? po rovině to ještě šlo, ale někde v serpentinách to bylo hodně nepříjemný a pro nezkušenýho řidiče velice nebezpečný :!:

Můj nový ( vyměněný ) posilovač, už to nedělá a řízení Accentíka se s ním hodně zlepšilo :D/ tak teď jen budu doufat, že v pohodě vydrží do jeho prodeje ..... pár let :wink:
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od Chasnik »

Mexican píše:tak ako rozumiem problemu, tak finta nie je ze posilovac nefunguje. Problem ze raz funguje a raz nie, co fakt moze byt nebezpecne
Teď vyslovím možná hloupost: pokud se někdo opravdu cítí na to, že utáhne volant bez posilovače (kromě parkování by to možná nemusel být až tak velký problém), nejde prostě jenom vytáhnout z pojistkové skříňky tu správnou pojistku a basta? Je to asi těžká nouzovka, ale pokud někdo už problém s přerušením fce posilovače měl nebo se bojí, že nastane, tak mě napadlo toto... :-k
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8137
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od Mexican »

to by pri jazdeni na okreskach nemal byt problem, ale nechcem vidiet ako by to vyzeralo prave niekde v meste. To by uz chcelo slusne bicepsy najma u motorizacie CRDi kde je tazky motor. Myslim, ze ak to niekomu blbne, tak by to mal dat vymenit. Fakt ale je, ze ak ma nejaky 2007-2008 hodnotu 80 az 100 000kc (mozno aj menej) tak vyplacnut 30 az 40 litrov za novy posilovac je ekonomicky nezmysel. Ak vsak potrebujes jazdit a nemas na nove, zrejme musis.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4506
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od Borek »

Vilda-nebýt té smrště vadných posilovačů u Accenta,tak bych ho po vynikající zkušenosti se spolehlivostí :hyu: :tus: určitě koupil.Už jsem byl jen kousek od jeho nákupu-dokonce v té parádní modré barvě,co máš ty.Ale hledal jsem auto především pro moje ženský,tak mě bylo jasný,že by to náhlé ztuhnutí volantu,nemuselo dobře dopadnout.A přesně jak píše Mexican-ta cena opravy,vzhledem k ceně auta,je značná. #-o
Vytáhnout pojistku,jak píše Chasník-tak už vidím,jak se s volantem přetahuje moje hubená 18-letá holka :D .To abych jezdil s ní a pomáhal jí točit volantem :D
Trochu jsem měl strach,jak zvládneme převoz lyží a horského vybavení,když je Rio tak krátké.Ale teď jsme byli v neděli v Deštném v Orlických horách a místa v autě habaděj.Sklopil jsem 1/3 zadního sedadla a i ve 4 lidech v pohodě.
Jarous020-předělání posilovače na hydr.,by asi bylo ještě nákladnější,než výměna vadného elektr. :-k Ale pokud chceš ještě nějaký foto detail,tak ti to vyblejsknu.Vůbec netuším,co všechno(kolem hydraulického/elektr.posilovače) tam může být navíc rozdílné.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od Chasnik »

No pro hubenou 18-letou holku to nejni, teda dneska skoro pro nikoho, už nejsme zvyklí se prát s volantem. Schválně jsem psal "pokud se někdo cítí na to...". Sám si pamatuju, jak jsem se kolikrát trápil při parkování s felicií.

No ale kdybys' jí tam našrouboval takovou tu kouli na volant... :mrgreen:
Obrázek
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od 69pavel »

jarous a co ti rikali v servisu,nektere elektroserva kdyz se kazili tak meli met vymacklou nejakou opernou podlozku a ta se menila, mozna servak o tom bude neco vedet kdyz to spravuje, i kdyz nemusi to byt pravda,nevim ja to rozdelane nemel ale docela by mne to zajimalo,ja ze zacatku taky byl se servem v Hyu nebot mi vynechalo ale od te doby to uz neudelalo a doted klid tak se modlim at drzi dale dobry stav
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od Vilda »

Chasnik píše: už nejsme zvyklí se prát s volantem
To není praní s volantem ..... auta, do kterých se nedávaly serva a elektr. posilovače měly řízení skoro pohodový, teda až na točení volantem při parkování. Při poruše serva nebo EPS točíš i nefunkčním strojem ... proto je otáčení volantem při poruše posilovače mnohem namáhavější, nežli otáčení volantem u vozů, které posilovač řízení nikdy neměly.

A výměna EPS u Accenta za hydraul. servo je totální nesmysl [-o<
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od Vilda »

Borek píše:Vilda-nebýt té smrště vadných posilovačů u Accenta,tak bych ho po vynikající zkušenosti se spolehlivostí :hyu: :tus: určitě koupil.Už jsem byl jen kousek od jeho nákupu-dokonce v té parádní modré barvě,co máš ty.
Borku, co jsem slyšel od technika v NuBo Caru, tak potíže s EPS měla jen jedna řada posilovačů :roll: takže kdyby člověk znal číslo té vadné šarže, dal by se koupit Accent s posilovačem bezporuchovým .... i když sehnat zrovna bleděmodrou 1.6ku s dobrým číslem posilovače, by asi byl problém :D ale co, hlavně že RIO slouží !!!
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Problém se servem řízení

Příspěvek od 69pavel »

co vim od zdroje Hyu tak nasich posilovacu byly 3 generace, kazila se prvni,pak udelali druhou modifikaci ktera uz se tolik nekazila ale prave na nich odchazely ty operne podlozky a potom udelai 3 generaci ktera by mela byt bez poruch, i kdyz i na nich se obcas vyskytnou zavady a meni se,takze si nevyberes, ale procentualne se nejvic kazila 1 generace.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Podvozek a řízení“