I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Akú si mal spotrebu pri dlhšej trase po ďialnici? Chodím do Chorvátska a raz,dva krát do mesiaca ZV-BA.Pri rychlosti 110-130 max. nepotrebujem lietať.
- Reklama
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Když jedu 110-120, tak se to dá udržet do 7,5. Počítej spíš s osmi litry. Na druhou stranu šestka nějakou desetinku určitě srazí.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
-
- *
- Příspěvky: 42
- Registrován: 07 led 2013, 14:56
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Můžeš prosím specifikovat co myslíš tím "mají většinou GDíčko a to nechci, kvůli plynu" - co s tím plynem?TECHI30 píše:Koumu který motor vzít.Bohužel tu 1,6 nikde ke svezení nemají, mají většinou GDíčko a to nechci, kvůli plynu.Vyplatí se 15 litrů za tu 1,6 přidat, nebo je postačujicí ta 1,4, respektive rozdíl je neznatelný?Jezdím hodně město, cukačky, ale občas jedu i delší štreky.Chtělo by to asi graf průběhu výkonu, abych nekoupil tu silnější variantu a pak nezjistil, že v otáčkách co nejvíce používám jsou ty motory hodně podobné.Také by mě zajímal rozdíl hluku motoru v kabině a kolik to točí na dálnici, při 90 atd, případně s kterým motorem jsou lepší zkušenosti když se "naimplantuje" plyn.Děkuji.
Jen dodám, že oboje je 6-kvalt a 1,4 má 73Kw a 1,6 88Kw.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
u GDI este nie je ofiko schvalena prestavba na LPG - takze to myslel zrejme tak
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Kaj to berete ty spotreby? Ja s plnym autem (4 pax a kufry) tachometrove 140 km/h na dalnici jezdim max za 7 ... A kdyz nejedu v meste jak prase tak jsem nekde na 6,5 ...Luboshak píše:Když jedu 110-120, tak se to dá udržet do 7,5. Počítej spíš s osmi litry. Na druhou stranu šestka nějakou desetinku určitě srazí.
Viz predchozi post o spotrebach: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 65#p385965
Zacinam mit paranoicky pocit, ze prvni tricky jsou nejlepsi a cim dal tim vic se to kazi.. Ja si na nic nemuzu stezovat, jen ty svetla me stvou ..
Naposledy upravil(a) j.ree dne 14 úno 2013, 13:36, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 5/2012 | 1.6 GDI Aqua Blue Trikolor
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Srovnáváš krátkou i30 s 1,6 GDI se šestistupňovou převodovkou a dlouhou i30 s 1,4 CVVT s pětistupňovou převodovkou, která při 130 točí nějakých 4200 otáček. Je jasné, že moje bude na dálnici žrát víc.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Skúsil si vynulovať PP v 140km/h, nastaviť tempomat a ísť tak aspoň 50km?j.ree píše:Ja s plnym autem (4 pax a kufry) tachometrove 140 km/h na dalnici jezdim max za 7 ...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
tak tak.. pod 8 to veru nebude
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Ja som to urobil ešte v lete.Nastavil som 130km išiel asi 15 minút.PP ukazoval 6,9 s 1,6 GDImnkk píše:Skúsil si vynulovať PP v 140km/h, nastaviť tempomat a ísť tak aspoň 50km?j.ree píše:Ja s plnym autem (4 pax a kufry) tachometrove 140 km/h na dalnici jezdim max za 7 ...
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Ok, 140km/h a 7l/100km sa mi zda malo. Myslim si, ze ak by bolo toto mozne, tak max. 5 krat zo 100. Rovina, hurikan za chrbtom... To nie je kazdy den.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Skúsil som to viackrát.Pri tacho 130 PP 6,9 a pri tacho 110 PP 5,9.Bolo to na rovinke v lete a bez hurikánu. Dokonca nebol rozdiel či som klimu zapol , alebo vypol.To ma dosť prekvapilomnkk píše:Ok, 140km/h a 7l/100km sa mi zda malo. Myslim si, ze ak by bolo toto mozne, tak max. 5 krat zo 100. Rovina, hurikan za chrbtom... To nie je kazdy den.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
při udržování konstantní rychlosti zapnutá klima vliv na spotřebu prakticky nemá, největší rozdíl dělá při ježdění po městě
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
OK, verím ti.idam.i píše:Skúsil som to viackrát.Pri tacho 130 PP 6,9 a pri tacho 110 PP 5,9.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Tak už jsem se dočkal a i30 kombi s 1,6 CVVT je doma a jelikož kolega má 1,4, tak rozdíl je hodně markantní.1,6 je ve všech otáčkach znatelně živější, překvapil mě i tah v kopci, spořeba-při jízdě od prodejce přes celou republiku dle PP 5,8 l/100-okrsky a dědiny, při mém denním jezdění 12km do práce, něco po městě a zpět jsem na 6,3 l/100.Takže spokojenost.Největší strach jsem měl z hlučnosti při vytočeném motoru jak uváděl test na autoforum, ale ted už mohu potvrdit,že nic takového se nekoná.Krátce jsem jej párkrát vytočil na 5 tis a kromě toho, že byl o něco víc slyšet motor, ale vůbec nelze mluvit o neskutečné hlučnosti, i při otáčkách nad 4 tis. je dobře utlumen. Naprosto podobně jej slyším i v jiných autech,např. rodičův Focus 1,8 benzin je hlučnější. Takže zatím naprostá spokojenost a i30 předčila má očekávání.Měl jsem možnost jezdit i s Elantrou a mám takový subjektivní pocit, že v i30 šel motor lépe do otáček. Váhal jsem, zda nemám vzít raději novou Toyotu Auris,ale ted jsem zatím rád za i30.Za mě palec nahoru a i30 s 1,6 cvvt je dobrá volba.
Hyundai i30 kombi, 1,6 cvvt, Satin Amber, 2013
Re: I30 v 1,4i CVVT (73) nebo 1,6i CVVT (88)
Gratulujem k novemu auticku Vela stastnych km.