Rychle chladne

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Thom@s
**
Příspěvky: 175
Registrován: 20 říj 2011, 20:13
Bydliště: Praha

Re: Rychle chladne

Příspěvek od Thom@s »

rudolf.tomka píše:buďte radi , že Vám to jede :)
To jsi s tím byl v Rusku? :lol:
:hyu: i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Reklama
 

Uživatelský avatar
Thom@s
**
Příspěvky: 175
Registrován: 20 říj 2011, 20:13
Bydliště: Praha

Re: Rychle chladne

Příspěvek od Thom@s »

XMira píše:Jo, je to normální. Ochladíš ho topením. Zkus někdy, pokud najdeš odvahu, vypnout topení. A uvidíš, jak bude teplota klesat pomaleji.
Přesně tak. Opačným způsobem jsem srážel teplotu v léťe u Š120ky. Venku 30°C škudka vaří, topení na plno, teplota jde mírně dolů a dojedeš někam kde to necháš vychladnout, ale to vy mladí neznáte :lol: :lol: :lol:
:hyu: i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Rychle chladne

Příspěvek od adam221 »

Zname :)

Kurenie v lete na plno aby sa menej hrial...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: Rychle chladne

Příspěvek od pietro32i »

A aj u tej škodovky sa dal schladiť motor jazdou z kopca so zaradenou rýchlosťou.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Rychle chladne

Příspěvek od 89majlo96 »

staci aby som 2 minuty stal s nastartovanym motorom a klesne to zhruba o tych 5-7 stupnov dole
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
Kony5
**
Příspěvky: 468
Registrován: 16 lis 2008, 18:11

Re: Rychle chladne

Příspěvek od Kony5 »

Mně víc se*e že mi nezavisle topení jde pořád a jak se ochladí tak nefunguje..... na hovno takove topení fakt.... jinak teplotu neřeším termostat si poradí jak se to nepřehříva tak to neřešit....
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Rychle chladne

Příspěvek od Chasnik »

Thom@s píše:
XMira píše:Jo, je to normální. Ochladíš ho topením. Zkus někdy, pokud najdeš odvahu, vypnout topení. A uvidíš, jak bude teplota klesat pomaleji.
Přesně tak. Opačným způsobem jsem srážel teplotu v léťe u Š120ky. Venku 30°C škudka vaří, topení na plno, teplota jde mírně dolů a dojedeš někam kde to necháš vychladnout, ale to vy mladí neznáte :lol: :lol: :lol:
Thom@s: nechci tě zklamat, ale tohle je naopak velmi známá finta :)
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
SCiFi
*
Příspěvky: 47
Registrován: 04 čer 2011, 14:44

Re: Rychle chladne

Příspěvek od SCiFi »

vzpomínám na služební fobii 1.4 jedničková verze. Pracovně v praze, magistrála zacpaná pravidelně vřela voda, venku +40st.C v autě topení a ventilátory na max abych nezavařil motor :D To bývala saunička [-o<
Hyundai i30 1.4 CVVT Tricolor 2012
Hyundai i30 1,4 CVVT Patriot
Cocoth
Příspěvky: 8
Registrován: 03 úno 2012, 15:10

Re: Rychle chladne

Příspěvek od Cocoth »

Tak to já jsem s fabii nikdy problém neměl, s přehříváním už vůbec ne...
Uživatelský avatar
vladimir85
**
Příspěvky: 107
Registrován: 09 led 2012, 21:25
Bydliště: BRATISLAVA

Re: Rychle chladne

Příspěvek od vladimir85 »

Mne sa v poslednej dobe pomalsie ohreje motor na tych 80-85 stupnov ako to bolo volakedy. Stacilo prejst cca 4 km a motor bol zahriaty a teraz az po 7 km je zohriaty podla rucicky. A pri tom je vonku okolo 0 stupnov. Ale mam iny problem ked uz sa mi dostane rucicka teploty motora na spravnu hodnotu, tak po 7 km od nastartovania mi spadne teplota na tu prvu rysku co je medzi 50 a 90. A po chvylke opat vystupi teplota ako ma byt. Tak neviem ci je na vine termostat, alebo daka ina habadura, takyto problem som mal na fiate stilo, aj tam chodila rucicka teploty hore dole a pomohla vymena termostatu a uz potom sa ani nepohla. Mate dakto taketo chovanie teploty?
HYUNDAI i30cw 1.4 80kw 12/2011 WINTER EDITION SMART PACK
Uživatelský avatar
vladimir85
**
Příspěvky: 107
Registrován: 09 led 2012, 21:25
Bydliště: BRATISLAVA

Re: Rychle chladne

Příspěvek od vladimir85 »

Dnes som bol s autom v servise a boli s mojim problemom zufali.... Auto mali skoro dve hodiny nastartovane a boli pripojeny s pocitacom a sledovali vsetky zmeny ktore nastanu pri zapnuti kurenia, klimatizacie a opatovnom vypnuti. Vsetko sa spravalo ako ma a ziadna chyba ani chybova hlaska sa neobjavila. Tak sme sa dohodli, ze ak by mi opat klesala a stupala teplota ( rucicka) tak si tam auto nechaju na noc a rano to budu testovat opat od studeneho motora.
HYUNDAI i30cw 1.4 80kw 12/2011 WINTER EDITION SMART PACK
Vladak
**
Příspěvky: 140
Registrován: 15 pro 2010, 21:13
Bydliště: Břeclav

Re: Rychle chladne

Příspěvek od Vladak »

To jsou takoví borci, že všechno zjistí jen přes diagnostiku? To se ani nesnažili podívat se na termostat , hladinu chl. kapaliny nebo fyzicky změřit teplotní čidlo chladící kapaliny?
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1724
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Re: Rychle chladne

Příspěvek od XMira »

vladimir85: Mě se tohle stane tak po 2-3 km jízdy. Motor se začne ohřívat a pokud v momentě, kdy se pustí topení (větrák) na větší otáčky, zastavím na semaforech, začne ručička zas klesat. Jsem si skoro jist, že za to nemůže konstrukční vada, anóbrž fyzika. Motor je prakticky ještě studený (olej, blok, převodovka) jediné, co se ohřálo je voda. Ve chvíli, kdy dostane nějakou telotu, usoudí automatika topení, že už má smysl přidat větrák a vyhřívat interiér. Pokud ale motor najednou přestane pracovat (jede jen na volnoběh), veškeré teplo odebere výměník topení. Pokud jedu s prohřátým motorem, nic takového se nestane ani v mínus deseti.
Jinak moje první kilometry jsou pár stovek metrů mezi domkama, pak najedu na čtyřproudou silnici, kde je sedmdesát a v cestě mám asi tři semafory. Pokud jedeš v menším provozu, věřím, že bys to mohl zaregistrovat i po 7 km.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
severtom
***
Příspěvky: 731
Registrován: 21 pro 2010, 11:25

Re: Rychle chladne

Příspěvek od severtom »

vladimir85 píše:Ale mam iny problem ked uz sa mi dostane rucicka teploty motora na spravnu hodnotu, tak po 7 km od nastartovania mi spadne teplota na tu prvu rysku co je medzi 50 a 90. A po chvylke opat vystupi teplota ako ma byt. Tak neviem ci je na vine termostat, alebo daka ina habadura, takyto problem som mal na fiate stilo, aj tam chodila rucicka teploty hore dole a pomohla vymena termostatu a uz potom sa ani nepohla. Mate dakto taketo chovanie teploty?

Ne, nikdy se to nestalo, k větší silnici mám 500 m, na dvojku... poté 3 km z města, buď na čtyřku do mírného kopce nebo na pětku (55 km/h) na druhou stranu z mírného kopce.

To se ručička pomalu zvedá k 50 C. Poté plynulý rozjezd mimo město a ručka na 90 a tam se ani nehne.

Pokud ve městě zastavím, ručka z 50 klesne klidně pod rozsah (za řekněme 10) ale o to rychleji se pak (plynule!) vyhoupne k 90... a tam drží.

Nevím jak na Stilu, ale na Feldě vadný termostat způsoboval ručku pořád na 80 C a dlooohou trvalo, než tam vylezla. Pokud už byla na 80, tak ani na volnoběhu rozhodně neklesala, a to byl přitom jen 50 kW motor. Volnoběh má velké tepelné ztráty = ručka by neměla padnout pod 70 C.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor :-)
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“