Nová i20
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Nová i20
Týýý VOGO!!!
Za 185K s touhle výbavou!
Podívej se na ceny jiných značek a pak nemusíš spotřebu vůbec řešit!
Jinde by Tě něco takového stálo o 60K více (nepočítám finty se splátkami, kde zaplatíš
ještě více, ale nepočítají to jako cenu vozu, ale finančního produktu ).
Vezme-li Ti to o 1l/100km více, tak Ti těch ušetřených 60000Kč vystačí na cca 1700l a to
je 1700x100km..
A jinak já jezdím v létě kolem 5l/100Km a v zimě asi 5,5l/100Km. A to jezdím 90% jízd
do 15Km...
(Jo, a umění jezdit ekonomicky není jen o tom, nejezdit jako prase, ale hlavně předvídat
a přemýšlet )
Přeji moc spokojenosti a šťastně-bezpečných kilometrů!
Za 185K s touhle výbavou!
Podívej se na ceny jiných značek a pak nemusíš spotřebu vůbec řešit!
Jinde by Tě něco takového stálo o 60K více (nepočítám finty se splátkami, kde zaplatíš
ještě více, ale nepočítají to jako cenu vozu, ale finančního produktu ).
Vezme-li Ti to o 1l/100km více, tak Ti těch ušetřených 60000Kč vystačí na cca 1700l a to
je 1700x100km..
A jinak já jezdím v létě kolem 5l/100Km a v zimě asi 5,5l/100Km. A to jezdím 90% jízd
do 15Km...
(Jo, a umění jezdit ekonomicky není jen o tom, nejezdit jako prase, ale hlavně předvídat
a přemýšlet )
Přeji moc spokojenosti a šťastně-bezpečných kilometrů!
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
- Reklama
Re: Nová i20
Mne stejná výbava před faceliftem vyšla na 179 990,-...
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Nová i20
Zdravím, nevím jak nová i20 ale velký rozdíl v tom nebude. Já jezdím město min. 7,5l (léto) a max 9l (zima). Styl je ráno nastartovat 4km do práce. 2km na oběd 2km zpět. 5km nákupáč a 10km zpět domů. No a pak je člověk v zimě i s raním šrábáním na těch 9l. A na dálku mimo město je to jednoduché, při úsporné plynulé jízdě bez zatížení optimální rychlostí budete na 5l, v zimě 5,5l. Jinak ta cena auta je pecka. To jsou ty pozivní stránky krize:-)vendy25 píše:Ahojky lidičky prosím poraďte, rozumím tomu jak koza petrželi. Jsem na 90procent rozhodnutá ale kámoš mi teď zase povídal že bez plynu to strašně moc žere... Poraďte mám strach
díky Vám moc všem
http://www.hyundaibrno.cz/vozy-bez-ceka ... 1#formular
Naposledy upravil(a) rcc dne 13 bře 2013, 19:26, celkem upraveno 1 x.
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Re: Nová i20
vendy25
Dúfam, že budete spokojný a problémy s vás budú obchádzať.
rcc
Výrobca má stále rovnaký zisk na aute, to čo zľavní na cene ušetrí použitím lacnejších materiálov, ceny nových aut klesajú a kvalita taktiež
Dúfam, že budete spokojný a problémy s vás budú obchádzať.
rcc
Výrobca má stále rovnaký zisk na aute, to čo zľavní na cene ušetrí použitím lacnejších materiálov, ceny nových aut klesajú a kvalita taktiež
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Nová i20
To bych buď hodil ze skály nebo bych vážně začal uvažovat o jiném způsobu přepravy...rcc píše:Já jezdím město min. 7,5l (léto) a max 9l (zima).
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Nová i20
Na kratke posuny po meste je to normalna spotreba. Nizsiu spotrebu by mal uz len skuter
Re: Nová i20
Na krátké posuny po meste normální člověk používá nohy nebo MHD. Kromě té šílené spotřeby půjde motor za chvíli do kytek.
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Nová i20
Aj keby sa mu znizila zivotnost na polovicu, tak je to stale za horizontnom bezneho kupujuceho. Toto nie je orezany oturbeny dvojvalec
Re: Nová i20
Privstrik benzinu do LPG mi odpoji, ale automaticka ztrata zaruky ... moc me nepotesili. Navratnost investice se mi docela protahne ... K tem cenam, mati chce koupit zase novyho kombika i30 a prodejce mi poslal toto
Stejný vůz jako v prosinci včetně ALU a dálkového zamykání s motorizací 1,4i + LPG + handsfree = 306.990,-Kč
To uz mi prijde jako suprova cena na novej vuz.
Stejný vůz jako v prosinci včetně ALU a dálkového zamykání s motorizací 1,4i + LPG + handsfree = 306.990,-Kč
To uz mi prijde jako suprova cena na novej vuz.
Hyundai i20 1,2 63kW LPG
Re: Nová i20
Dnešní výsledek "seřízení" LPG po cca 2700 km (nová i20, 1.2, 63 kW):
- teplotu přepnutí benzínu na LPG NELZE snížit pod 39 stupňů, aniž by nebyla porušena záruka.
- přístřik benzínu NELZE přenastavit (je proměnlivý a aktivní mezi 1200 až 6000 rpm), aniž by nebyla porušena záruka.
Při koupi vozu jsem s uvedenými fakty pochopitelně seznámen nebyl, naopak mi bylo tvrzeno, že budu jezdit "za 1 Kč na 1 km". Aktuálně mám náklady 1,45 Kč/1 km.
Celou situaci bych označil za jednoznačné klamání spotřebitele.
- teplotu přepnutí benzínu na LPG NELZE snížit pod 39 stupňů, aniž by nebyla porušena záruka.
- přístřik benzínu NELZE přenastavit (je proměnlivý a aktivní mezi 1200 až 6000 rpm), aniž by nebyla porušena záruka.
Při koupi vozu jsem s uvedenými fakty pochopitelně seznámen nebyl, naopak mi bylo tvrzeno, že budu jezdit "za 1 Kč na 1 km". Aktuálně mám náklady 1,45 Kč/1 km.
Celou situaci bych označil za jednoznačné klamání spotřebitele.
Re: Nová i20
pánové co se týče plynu ,tak je i něco zde https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=139&t=17444
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Nová i20
Já mám taky novou i20, najeto 750km Olomouc - Zlaté Hory.
Podle počítače spotřeba 5,5l podle počítání mi to vyšlo 4,9l ovšem bude to nepřesné přesnější to bude až teď zase znovu natankuji.
Na sněhu jsem skusil brzdit a ABS je bez problémů aspoň z mé strany, ESC taky funguje OK.
Po 150km se mi rožla kontrolka poruchy motoru, vše jinak jelo OK ráno jsem skotroloval kabely konektory skusil dotlačit, kontrolka zhasla - návštěva servisu tam se vyskytla pouze porucha lambda sondy, asi špatný kontakt v konektoru - zatím je klid.
Palubovka moc svítí pokud je úplná tma, pořízen regulátor (reostat) za nekřesťanskou cenu, výměnu provede každý. (původně jsem tam skoušel dát odpor - šlo by to ale nebylo to pravé ořechové a kdybych tam dával reostat tak už bych tam někde musel vyvrtat díru atd....to se mi do nového vozu nechtělo)
Zapojení konektoru je při pohledu zepředu:
IL = ovládání jasu palubovky
GND = zem
TAIL = zde je napájení při zapnutí světel
pokud tam není reostat tak záslepkou jsou propojené kontakty IL + GND.
Jediné co mě vadí ta nápověda pro řazení která je podle mě blbá - kašlu na ni a držím otáčky mezi 2000-4000 tak jak je napsané že mají být při záběhu.
Při těch 4000 to jede těch 130-140km/h a je pravda že přes 100km/h začíná růst hluk ve vozidle.
Jinak zadek se špiní více jak na felicii.
Zatím jsem spokojen za 203K je to OK oproti felicii co jsem měl
Prostě člověk musí počítat že je to auto pro nenáročné a není to pro dálnice.
Podle počítače spotřeba 5,5l podle počítání mi to vyšlo 4,9l ovšem bude to nepřesné přesnější to bude až teď zase znovu natankuji.
Na sněhu jsem skusil brzdit a ABS je bez problémů aspoň z mé strany, ESC taky funguje OK.
Po 150km se mi rožla kontrolka poruchy motoru, vše jinak jelo OK ráno jsem skotroloval kabely konektory skusil dotlačit, kontrolka zhasla - návštěva servisu tam se vyskytla pouze porucha lambda sondy, asi špatný kontakt v konektoru - zatím je klid.
Palubovka moc svítí pokud je úplná tma, pořízen regulátor (reostat) za nekřesťanskou cenu, výměnu provede každý. (původně jsem tam skoušel dát odpor - šlo by to ale nebylo to pravé ořechové a kdybych tam dával reostat tak už bych tam někde musel vyvrtat díru atd....to se mi do nového vozu nechtělo)
Zapojení konektoru je při pohledu zepředu:
IL = ovládání jasu palubovky
GND = zem
TAIL = zde je napájení při zapnutí světel
pokud tam není reostat tak záslepkou jsou propojené kontakty IL + GND.
Jediné co mě vadí ta nápověda pro řazení která je podle mě blbá - kašlu na ni a držím otáčky mezi 2000-4000 tak jak je napsané že mají být při záběhu.
Při těch 4000 to jede těch 130-140km/h a je pravda že přes 100km/h začíná růst hluk ve vozidle.
Jinak zadek se špiní více jak na felicii.
Zatím jsem spokojen za 203K je to OK oproti felicii co jsem měl
Prostě člověk musí počítat že je to auto pro nenáročné a není to pro dálnice.
Re: Nová i20
Tak momentálně mám najeto něco přes 3000 km.
Nevim jak přesně to počítá počítač ale po dosažení určité úrovně paliva se jednak vypne předpokládaný dojezd, a zároveň s tím se zmrazí výpočet spotřeby. Tady už je to na odvaze každého řidiče kolik si troufne ještě dojet. Já mám už odjeto 730 km od posledního tankování a bojím se abych dojel k pumpě. takže najedu na nádrže cca 740km.
V tomto stavu by mohla odpovídat hodnota průměrné spotřeby udávaná na palubním počítači. Jinak když jsem tankoval dříve kolem 650 tak nebyla šance se vyrovnat udávané spotřebě.
Také jsem vypozoroval zvláštní chování zadní nápravy v zatáčce když se přejíždí přes kanál, celý zadek se posune jako by se utrhl ale neutrhne, zezačátku jsem se lekl teď mě zajímá čím by to mohlo být.
Nevim jak přesně to počítá počítač ale po dosažení určité úrovně paliva se jednak vypne předpokládaný dojezd, a zároveň s tím se zmrazí výpočet spotřeby. Tady už je to na odvaze každého řidiče kolik si troufne ještě dojet. Já mám už odjeto 730 km od posledního tankování a bojím se abych dojel k pumpě. takže najedu na nádrže cca 740km.
V tomto stavu by mohla odpovídat hodnota průměrné spotřeby udávaná na palubním počítači. Jinak když jsem tankoval dříve kolem 650 tak nebyla šance se vyrovnat udávané spotřebě.
Také jsem vypozoroval zvláštní chování zadní nápravy v zatáčce když se přejíždí přes kanál, celý zadek se posune jako by se utrhl ale neutrhne, zezačátku jsem se lekl teď mě zajímá čím by to mohlo být.
Re: Nová i20
Jen to s tím dojezdem zkoušej... Ale dost pochybuju, že ti zadřený palivový čerpadlo uznají na záruku.
Hyundai i20 Inclusive Plus, 04/2012
Re: Nová i20
Mikeee
Stará i20ka zvládla takmer 800 km na jedno natankovanie, FL s nižšou spotrebou to musí zvládnuť ešte lepšie. Keď sa rozsvieti rezerva, podľa jazdného štýlu sa dá najazdiť ešte cca. 120 - 150 km (ja som viac ako 110 km neskúšal). Aspoň pred FL to tak bolo.
Stará i20ka zvládla takmer 800 km na jedno natankovanie, FL s nižšou spotrebou to musí zvládnuť ešte lepšie. Keď sa rozsvieti rezerva, podľa jazdného štýlu sa dá najazdiť ešte cca. 120 - 150 km (ja som viac ako 110 km neskúšal). Aspoň pred FL to tak bolo.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km