Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Spotřeba i30
Ja som mal svoje na váhe a váži 1290kg bez vodiča, s plnou nádržou + vozím cca 5kg v kufri (všeličo). V techničáku mám 1308kg -1368kg.
Severtom, to by si mal kombi lahšie než ja krátku i30.
Asi mali váhu kalibrovanú na zisk. privezieš 1100kg železa a zaplatia iba 1000kg
Severtom, to by si mal kombi lahšie než ja krátku i30.
Asi mali váhu kalibrovanú na zisk. privezieš 1100kg železa a zaplatia iba 1000kg
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Reklama
Re: Spotřeba i30
Měl jsi plnou plynovou, ta Tě nadlehčovala.
Re: Spotřeba i30
Myslel som plnú benzínovu. Pripúšťam, že som mal aj plnú plynovú.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Spotřeba i30
Nemám přívstřík a mám bez problémů najeto přes 48 tisíc km, z toho více než 40 tisíc čistě na LPGHaberas píše:Severtom:Těch 7,5 LPG je pouze plyn, nebo to máš přepočítané i s 20% přístřikem benzínu?
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Spotřeba i30
Tak jsem tento týden překročil celkových ujetých 70.000km, auto v užívání 32 měsíců (od 07/2010). Spotřebu auta si pravidelně a pečlivě zaznamenávám a vyhodnocuji na Spritmonitoru, od začátku užívání vozu. Za celou dobu provozu vozu mám celkovou, dlouhodobou průměrnou spotřebu 5,37l. Jsou v tom tedy všechny varianty užívání vozu, dálniční provoz, jízdy městem, v létě s klimou, v zimě studené starty, jízdy na zimních pneu na sněhu a sněhové břečce a průměrná spotřeba 5,37l mi přijde velmi přijatelná a slušná. Jinak od jara do konce léta mi to dělá průměr nějakých 5,0 - 5,1l a v zimě kolem 5,4 - 5,6l. Maximálně spokojený bych byl, pokud by průměrná spotřeba byla pod 5l, ale páč z 50-ti% auto lítá po dálnicích při rychlostech 110-140km/h, tak tím samozřejmě i vzrůstá spotřeba a dálniční provoz není započítáván v tabulkových hodnotách, které udává výrobce vozu. Za mě tedy spokojenost se spotřebou vozu a pokud bych měl použít školní hodnocení, tak dávám 1-
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Spotřeba i30
Taky jsem se divil, jak je dlouhá i30 lehká. Proto jsem to sem napsal.mnkk píše:Ja som mal svoje na váhe a váži 1290kg bez vodiča, s plnou nádržou + vozím cca 5kg v kufri (všeličo). V techničáku mám 1308kg -1368kg.
Severtom, to by si mal kombi lahšie než ja krátku i30.
Asi mali váhu kalibrovanú na zisk. privezieš 1100kg železa a zaplatia iba 1000kg
"Váha kalibrovaná na zisk" - určitě nebyla, protože by si vůbec nepomohli - jedeš na váhu před složením šrotu a po složení šrotu - ten rozdíl ti zaplatí.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Spotřeba i30
Myslel som to zo srandy. Na aute nemám nič extra, iba ťažné. To asi neváži viac než 10kg. Neviem prečo mne navážili 1290kg.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Spotřeba i30
to bude určitě tím, že výrobce používá místo železa karbon. Jinak by mě zajímalo jak to s hjondé bude dál, když co nevidět hodí amíci atomovku na koreu to pak bude fabrika v nošovicích bez majitele?
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
Re: Spotřeba i30
karbon 3M
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Spotřeba i30
Kvalitní příspěvek. Snad jen detail - dálnice 110-140 může být "dálnice nejčastěji 120" a to spotřebu značně snižuje oproti tabulkovým hodnotám, kde je průměr město a mimoměsto, ale i mimo město se brzdí, zatáčí, stoupá, klesá - a to na dálnici z velké části odpadá.lada 71 píše:Jinak od jara do konce léta mi to dělá průměr nějakých 5,0 - 5,1l a v zimě kolem 5,4 - 5,6l. Maximálně spokojený bych byl, pokud by průměrná spotřeba byla pod 5l, ale páč z 50-ti% auto lítá po dálnicích při rychlostech 110-140km/h, tak tím samozřejmě i vzrůstá spotřeba a dálniční provoz není započítáván v tabulkových hodnotách, které udává výrobce vozu. Za mě tedy spokojenost se spotřebou vozu a pokud bych měl použít školní hodnocení, tak dávám 1-
Vím to z vlastní zkušenosti, také na plyn (a brzdu, to je důležité) moc nešlapu. Výsledkem je na dálkách spotřeba klesající k 6 litrům LPG.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Spotřeba i30
Chtěl bych se připojit k diskusi o spotřebě. Je to asi jediná věc, která mne na mém Hyundai I30 2010, 1.6 CRDI 94kW zklamala. Pohybuju se s dlouhodobým průměrem okolo 6,5-6,7 l. Na tankování kolem 47l neujedu víc jak 700km. Jezdím kombinaci město+dálnice a nepřekračuji 130 na dílnici.
Hyundai I30CW 1,6D 94kW r.v.2010
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Spotřeba i30
to TonyOL: být Tebou, spokojený jsem, firemní Fab II 1,2 TSI jezdí v létě s lehkou nohou za 6 l. A je to o dost menší a lehčí auto (a s úsporným motorem, tak ho prezentuje výrobce).
edit: omlouvám se, uniklo mi označení CRDi
edit: omlouvám se, uniklo mi označení CRDi
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba i30
No ja mam tuto zimu podla PP nizsiu spotrebu v porovnani s inymi zimami, vzdialenosti jazdim stale tie iste (vacsinou len kratke trasy) a teraz mam spotrebu 7,0, asi tak niekedy koncom januara som mal 6,9 a po ine zimy som mal pravidelne 7,4 a mohol som robit co chcem. Mozno to bude tym ze tuto zimu som v aute nekuril a motor sa skor dostaval na prevadzkovu teplotu a mrazy neboli tak vysoke.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Spotřeba i30
TonyOL: to je myslím reálná hodnota u tak těžkého auta. Za 4 litry jezdí pouze a jedině prastaré motory typu Renault 1.5dCi, 50 kW, rachot a vibrace jako kráva, ale docela jede a nežere. Diesel měl smysl, v době Euro 2, při nízkých tlacích čerpadel a bez filtrů... známí mají dva, jeden natočeno 140 000 a zatím ok, druhý 160 000 a už má nové vstřikovací čerpadlo, nicméně vstřikovače ok, zbytek motoru ok, původní spojka atd.
Vše ostatní na autě je shit, bez výbavy, nulové odhlučnění, nic moc v zatáčkách, brzdy 2x vyměněné, ale na to, jak jsou Kanga vysoká, to fakt nežere víc než 4 na sto (když v tom vezeš 2 lidi a vercajk, ne že máš vzadu naloženou tunu). Špatná zpráva je, že prý jsou tyto motory (1.5 dCi r.v. 2004) choulostivé na spodek, přes 200 000 prý nenatočí všechny.
Vše ostatní na autě je shit, bez výbavy, nulové odhlučnění, nic moc v zatáčkách, brzdy 2x vyměněné, ale na to, jak jsou Kanga vysoká, to fakt nežere víc než 4 na sto (když v tom vezeš 2 lidi a vercajk, ne že máš vzadu naloženou tunu). Špatná zpráva je, že prý jsou tyto motory (1.5 dCi r.v. 2004) choulostivé na spodek, přes 200 000 prý nenatočí všechny.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor