Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Spotřeba i30
Ja si naopak myslím, že tá spotreba je vysoká na 1,6 CRDi. Severtom, ty máš s benziňakom spotrebu 6,7 na LPG, keby sa spotreba paliva LPG zvýšila iba o 10% oproti benzínu, tak ty vlastne dokážeš jazdiť za 6,1 N95. Tabulkovo úspornejší motor o cca 1,5l/100km nemože brať viac.
Ďalšia a podstatná vec je: podmienky v akých sa auto používa a tiež štýl jazdy.
Ja dokážem jazdiť od 6 (okresky) do 11l (dialnica) LPG.
Ďalšia a podstatná vec je: podmienky v akých sa auto používa a tiež štýl jazdy.
Ja dokážem jazdiť od 6 (okresky) do 11l (dialnica) LPG.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Reklama
Re: Spotřeba i30
No přesně, jsem už myslel, že to žere jenom mě. Mě to teď přez zimu žere přesně mezi 6,5-6,7 a přez léto 6,2, ale dá se i pod 6.TonyOL píše:Chtěl bych se připojit k diskusi o spotřebě. Je to asi jediná věc, která mne na mém Hyundai I30 2010, 1.6 CRDI 94kW zklamala. Pohybuju se s dlouhodobým průměrem okolo 6,5-6,7 l. Na tankování kolem 47l neujedu víc jak 700km. Jezdím kombinaci město+dálnice a nepřekračuji 130 na dílnici.
Info k dálnici... Zjistil jsem, že úsporně to jezdí jen tak max do 110, pak už mi přijde, že to žere stejně pokud jedu mezi 120-140.
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
Re: Spotřeba i30
Chlapi taky se k vám připojuji. Mám motor výkonnostně mezi Vámi, ale žere mi to plus minus stejně a i postřehy jsou stejné. Se spotřebou tiše vzpomínám na svého bývalého služebního golfa 1,9TDI PD, kdy jsem po dálnici mohl jezdit do 150ti jak jsem chtěl, ale spotřeba se dlouhodobě držela na 5,5l od začátku (0 km) do konce (220 tis. km), co jsem ho měl.standas píše:No přesně, jsem už myslel, že to žere jenom mě. Mě to teď přez zimu žere přesně mezi 6,5-6,7 a přez léto 6,2, ale dá se i pod 6.TonyOL píše:Chtěl bych se připojit k diskusi o spotřebě. Je to asi jediná věc, která mne na mém Hyundai I30 2010, 1.6 CRDI 94kW zklamala. Pohybuju se s dlouhodobým průměrem okolo 6,5-6,7 l. Na tankování kolem 47l neujedu víc jak 700km. Jezdím kombinaci město+dálnice a nepřekračuji 130 na dílnici.
Info k dálnici... Zjistil jsem, že úsporně to jezdí jen tak max do 110, pak už mi přijde, že to žere stejně pokud jedu mezi 120-140.
Motor v íčku se probudí až po 2000 tis ot. a pak stejně moc netáhne a jen žere. Holt je dělanej víc na spotřebu než na výkon
Tak snad aspoň něco vydrží.
Re: Spotřeba i30
Jo, PD PD PD mantra, víš ty co? Ten motor hlučí a vibruje jak traktor a hlavně už dávno neprojde emisema, tj. srovnávej prosím srovnatelné, dnešní VW motory žerou úplně stejně jak H, což všichni dobře víme.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Spotřeba i30
[quote="severtom]
Vím to z vlastní zkušenosti, také na plyn (a brzdu, to je důležité) moc nešlapu. Výsledkem je na dálkách spotřeba klesající k 6 litrům LPG.[/quote]
Tých 6 L LPG dosiahneš pri akom štýle jazdy?
Vím to z vlastní zkušenosti, také na plyn (a brzdu, to je důležité) moc nešlapu. Výsledkem je na dálkách spotřeba klesající k 6 litrům LPG.[/quote]
Tých 6 L LPG dosiahneš pri akom štýle jazdy?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotřeba i30
Tých 6 L LPG dosiahneš pri akom štýle jazdy?[/quote][/quote]caruser píše:[quote="severtom]
Vím to z vlastní zkušenosti, také na plyn (a brzdu, to je důležité) moc nešlapu. Výsledkem je na dálkách spotřeba klesající k 6 litrům LPG.
Na špalkách
Re: Spotřeba i30
Nevím jestli došlo ke změnám motoru nebo je to 6-ti stupňovou převodovkou ale já mám spotřebu když jedu pilu o litr nižší a když jedu pianko, tak se vejdu do 5l. Zkus komunikaci se servisem, protože tak vysoká spotřeba u i30CRDi není normální. A také záleží kolik máš najeto u Accenta mi spotřeba po 80tis.km klesla o 0,8l/100.TonyOL píše:Chtěl bych se připojit k diskusi o spotřebě. Je to asi jediná věc, která mne na mém Hyundai I30 2010, 1.6 CRDI 94kW zklamala. Pohybuju se s dlouhodobým průměrem okolo 6,5-6,7 l. Na tankování kolem 47l neujedu víc jak 700km. Jezdím kombinaci město+dálnice a nepřekračuji 130 na dílnici.
Naposledy upravil(a) Dalin dne 28 bře 2013, 13:31, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Spotřeba i30
Vladak:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Spotřeba i30
Vladak
To som zvedavý na severtomovu reakciu
To som zvedavý na severtomovu reakciu
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Spotřeba i30
Á chytrák se chytil na malou zmínku o VW a je to jako vytažený červený hadr.severtom píše:Jo, PD PD PD mantra, víš ty co? Ten motor hlučí a vibruje jak traktor a hlavně už dávno neprojde emisema, tj. srovnávej prosím srovnatelné, dnešní VW motory žerou úplně stejně jak H, což všichni dobře víme.
Je to jen moje zkušenost a nebudu tady teoretizovat jako o další desítce aut kterýma projel někdo jiný a měl bych to jen z druhé ruky. Kamarád si ho po mně koupil a při 230 tis. na emisích prošel a na technické obdivovali i jeho zachovalost.
Když ho s rovnám s mým hyu tak je o trochu hlučnější, ale má víc jak 2x tolik naběháno a to jsem se s ním nemazlil.
Ale jak přejde ručička 120, tak je i teď (kupodivu?) golf tišší a stále míň žere. Takže předpokládám, že z něj poleze i míň škodlivin.
Tím nechci nikoho popudit, je to jen a jen moje osobní zkušenost, žádné JPP.
Navíc cituji: "dnešní VW motory žerou úplně stejně jak H, což všichni dobře víme" - takže všichni to víte mimo mě.
P.S. To ale původně nebylo vůbec cílem mého příspěvku o spotřebě.
Re: Spotřeba i30
a stále míň a míň a ve 180 jedu zadarmoVladak píše: Ale jak přejde ručička 120, tak je i teď (kupodivu?) golf tišší a stále míň žere.
Prosím přesunout do sekce "Něco pro zasmání", fyzika je jenom jedna a aerodynamický odpor neojebeš. Můžeš mít v měřeném úseku vítr v zádech, můžeš jet lehce z kopce a potom se může zdát, že to žere míň. Ale realita je (bohužel) jiná.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Spotřeba i30
Trochu OT, ale nedá mi to.
U své i30 mám spotřebu kolem 8 l LPG/100 km. Stejnou trasu a stejným stylem teď jezdím s půjčenou 1.9 SDI Octavií I a žere to jen 4,5 l nafty/100 km. Starý dobrý nafťák bez turba - sice jen 50 kW, ale ta spotřeba
U své i30 mám spotřebu kolem 8 l LPG/100 km. Stejnou trasu a stejným stylem teď jezdím s půjčenou 1.9 SDI Octavií I a žere to jen 4,5 l nafty/100 km. Starý dobrý nafťák bez turba - sice jen 50 kW, ale ta spotřeba
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Spotřeba i30
Nejsem ojebávač a sny o jízdě z kopce taky nemám . Vytratilo se mi pokračování té věty - Ale jak přejde ručička 120, tak je i teď (kupodivu?) golf tišší a stále míň žere než i30, přestože má jen pětikvalt.Chasnik píše:a stále míň a míň a ve 180 jedu zadarmoVladak píše: Ale jak přejde ručička 120, tak je i teď (kupodivu?) golf tišší a stále míň žere.
Prosím přesunout do sekce "Něco pro zasmání", fyzika je jenom jedna a aerodynamický odpor neojebeš. Můžeš mít v měřeném úseku vítr v zádech, můžeš jet lehce z kopce a potom se může zdát, že to žere míň. Ale realita je (bohužel) jiná.
Sorry no, prostě jsem tu větu nedopsal, ruce byly pomalejší než hlava
Re: Spotřeba i30
A jó, tak teď už to má hlavu a patu
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Spotřeba i30
Většina německých aut má poslední rychlost dělanou na dálnice, proto točí méně otáček než konkurence a je tudíž ve většině případů ve vyšších rychlostech i tišší. Co se týká spotřeby, nejsem si jist nižší spotřebou Golfu oproti i30, spíš by jsem tam viděl remízu. Mám možnost jezdit jak 1,6TDi, tak 1,6CRDi a s lehkou nohou je lepší TDi(dá se dostat pod 4l), CRDi není tak citlivé na styl jízdy. CRDi i když jedu na krev nedostanu přes 7l 1,6TDi dostanu i na 9l. Samozřejmě se bavím o extrémech např 180 dálnice, brzda plyn okreska.Vladak píše:Nejsem ojebávač a sny o jízdě z kopce taky nemám . Vytratilo se mi pokračování té věty - Ale jak přejde ručička 120, tak je i teď (kupodivu?) golf tišší a stále míň žere než i30, přestože má jen pětikvalt.Chasnik píše:a stále míň a míň a ve 180 jedu zadarmoVladak píše: Ale jak přejde ručička 120, tak je i teď (kupodivu?) golf tišší a stále míň žere.
Prosím přesunout do sekce "Něco pro zasmání", fyzika je jenom jedna a aerodynamický odpor neojebeš. Můžeš mít v měřeném úseku vítr v zádech, můžeš jet lehce z kopce a potom se může zdát, že to žere míň. Ale realita je (bohužel) jiná.
Sorry no, prostě jsem tu větu nedopsal, ruce byly pomalejší než hlava
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno