Kleknul mi motor
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Kleknul mi motor
SF 2,2 r.v. 2006 , 230.000 km .... prostě nové auto a je po něm!!!
Při jízdě po dálnici ztratil motor výkon a po sešlápnutí spojky prostě chcíp! ..... po zastavení startér motorem normálně točil, ale motor nenaskočil, po vychladnutí motoru se podařilo nastartovat, ale motor silně klepe, tak jsem to hned vypnul , vypadá to, jako kdyby odešlo ojniční ložisko .... na oleji najeto asi 2000km, kontrolován v neděli, byl asi uprostřed mezi ryskami, teď asi 10 mm pod spodní
Na motoru nebyly dělané ani vstřiky, ani turbo, měl normální chod, zvuk i zátah, spotřeba oleje byla minimální
Máte někdo podobnou zkušenost?
Při jízdě po dálnici ztratil motor výkon a po sešlápnutí spojky prostě chcíp! ..... po zastavení startér motorem normálně točil, ale motor nenaskočil, po vychladnutí motoru se podařilo nastartovat, ale motor silně klepe, tak jsem to hned vypnul , vypadá to, jako kdyby odešlo ojniční ložisko .... na oleji najeto asi 2000km, kontrolován v neděli, byl asi uprostřed mezi ryskami, teď asi 10 mm pod spodní
Na motoru nebyly dělané ani vstřiky, ani turbo, měl normální chod, zvuk i zátah, spotřeba oleje byla minimální
Máte někdo podobnou zkušenost?
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Kleknul mi motor
to je mi líto! je to důvod, proč nechci ojetý nafťák.
teď jeden bohužel tak nějak omylem vlastním, a hned ho zase prodávám, dokud mu ještě nic není je to strašně komplikovaný motor, to prostě už z principu nemůže fungovat věčně, jako klasický, atmosferický benzínový motor.
teď jeden bohužel tak nějak omylem vlastním, a hned ho zase prodávám, dokud mu ještě nic není je to strašně komplikovaný motor, to prostě už z principu nemůže fungovat věčně, jako klasický, atmosferický benzínový motor.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Kleknul mi motor
Ale zase 230 tisíc převážně v městském a příměstském provozu zase není tak málo. Zatím odešly jenom svíčky a samozřejmě setrvák, ale teď se asi prohnu!!!
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Kleknul mi motor
no, setrvačník, turbo, vstřiky, čerpadlo... to všechno tam nemusí být a stojí to randál. ve stejném mondeu jsem jezdil s 2.5 V6 kolem 9.5. S 2.0 dieselem jezdím sice za 6.5, ale ty 3 litry na spotřebě se dost snadno mohou ztratit v opravách, sháním teď 3.0 V6 - když už, tak už
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Kleknul mi motor
Diagnoza v servise byla jednoznačná a na můj vkus až moc rychlá: rozpadlo se servo a z motoru to vycuclo olej, tím motor přestal mazat a přidřela se klika. Výsledek: nová klika, šálky, repas serva, přetěsnit čerpadlo + další drobnosti ..... +- 70 táců
Myslím si, že při stavu oleje 1cm pod spodní rysku musí na rovině motor ještě v pohodě mazat a JSEM SI JISTÝ že kontrolka mazání se nerozsvítila a při pokusu o nastartování na 100% zhasla!!!
Myslím si, že při stavu oleje 1cm pod spodní rysku musí na rovině motor ještě v pohodě mazat a JSEM SI JISTÝ že kontrolka mazání se nerozsvítila a při pokusu o nastartování na 100% zhasla!!!
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
- Giovany1971
- *
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26 kvě 2011, 06:23
- Bydliště: Vsetín
Re: Kleknul mi motor
No to je nemilé,,,uniká mi však souvislost mezi servořízením /servočerpadlem/ a náplní oleje v motoru?? Vždyt nápln oleje v řízení musí být samostatná jednotka jiný olej vlastní okruh..jak to může být sakra napojeno na motorový olej?? Neřeknu turbo,,,tam bych to pochopil že to sežere olej přes netěsnící hřídel,,ale servo?????????? No já se hrabu pořád v převodovce třeba jsem něco přehlédlzz píše:Diagnoza v servise byla jednoznačná a na můj vkus až moc rychlá: rozpadlo se servo a z motoru to vycuclo olej, tím motor přestal mazat a přidřela se klika. Výsledek: nová klika, šálky, repas serva, přetěsnit čerpadlo + další drobnosti ..... +- 70 táců
Myslím si, že při stavu oleje 1cm pod spodní rysku musí na rovině motor ještě v pohodě mazat a JSEM SI JISTÝ že kontrolka mazání se nerozsvítila a při pokusu o nastartování na 100% zhasla!!!
Sono sempre moderato critico!!
Re: Kleknul mi motor
zz píše:Diagnoza v servise byla jednoznačná a na můj vkus až moc rychlá: rozpadlo se servo a z motoru to vycuclo olej, tím motor přestal mazat a přidřela se klika. Výsledek: nová klika, šálky, repas serva, přetěsnit čerpadlo + další drobnosti ..... +- 70 táců
Myslím si, že při stavu oleje 1cm pod spodní rysku musí na rovině motor ještě v pohodě mazat a JSEM SI JISTÝ že kontrolka mazání se nerozsvítila a při pokusu o nastartování na 100% zhasla!!!
ach boze to je zase blabol,---rozpadlo se servo a z motoru to vycuclo olej---vetsi hloupost jsem neslysel,remeslo bran se
pokud ti tuto myslenku vnutil opravar ktery ti opravuje motor tak zrejme jsi trefil na odbornika na svem miste,od takoveho utikej rychle pryc--leda ze ty sam bys to popletl a zamenil slovicka servo-turbo
servocerpadlo pracuje pri vetsich tlacich nez je mazani motoru takze tu by spis hrozil opacny efekt ato ze hydraulika by se dostala do motoru a zredila motorovy olej,
navic neni nahodou servocerpadlo zvlast a je hnane klinovym remenem,jedine s cim je spojene s motorem tak je drzak cerpadla a klinovy remen
pokud se ztratil olej tak to zpusobilo turbo,a ted zalezi jestli to slo pres sani nebo to slo primo do vyfuku,pokud pres sani tak je nutne komplet vycistit a odmastit cely saci system- intercoler vcetne vsech trubek a hadic na sani,skrtici klapky
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Giovany1971
- *
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26 kvě 2011, 06:23
- Bydliště: Vsetín
Re: Kleknul mi motor
On se zřejmně kolega upsal,,, neni to možna vina servisaka,,,protože to by mmusel být v cykloservisu,,a to asi nebyl...Podle mne turbo,,,či nedůsledná kontrola hladiny,, nebo vysoké km nájezdy a kombinace techto faktorů..Psal ale že olej kontroloval a kontrolka nesvítila,,,tak mne napadá defekt oil čerpadla ve vaně nebo turbo,, přicpání mazacího kanálku..Pak může být vada materialu //protočí se lágr,,ale to je vzácné spíš nemožné pokud to maže...Asi si zaměnil čerpadla serva s čerpadlem oleje...69pavel píše:zz píše:Diagnoza v servise byla jednoznačná a na můj vkus až moc rychlá: rozpadlo se servo a z motoru to vycuclo olej, tím motor přestal mazat a přidřela se klika. Výsledek: nová klika, šálky, repas serva, přetěsnit čerpadlo + další drobnosti ..... +- 70 táců
Myslím si, že při stavu oleje 1cm pod spodní rysku musí na rovině motor ještě v pohodě mazat a JSEM SI JISTÝ že kontrolka mazání se nerozsvítila a při pokusu o nastartování na 100% zhasla!!!
ach boze to je zase blabol,---rozpadlo se servo a z motoru to vycuclo olej---vetsi hloupost jsem neslysel,remeslo bran se
pokud ti tuto myslenku vnutil opravar ktery ti opravuje motor tak zrejme jsi trefil na odbornika na svem miste,od takoveho utikej rychle pryc--leda ze ty sam bys to popletl a zamenil slovicka servo-turbo
servocerpadlo pracuje pri vetsich tlacich nez je mazani motoru takze tu by spis hrozil opacny efekt ato ze hydraulika by se dostala do motoru a zredila motorovy olej,
navic neni nahodou servocerpadlo zvlast a je hnane klinovym remenem,jedine s cim je spojene s motorem tak je drzak cerpadla a klinovy remen
pokud se ztratil olej tak to zpusobilo turbo,a ted zalezi jestli to slo pres sani nebo to slo primo do vyfuku,pokud pres sani tak je nutne komplet vycistit a odmastit cely saci system- intercoler vcetne vsech trubek a hadic na sani,skrtici klapky
Jinak únik oleje do sání kdy se olej hromadí v interkuleru má prakticky stejný efekt jako když jej to nasaje přímo z uložení hřídele rotorů,,,akorat že pokud to chytne a začne to palit olej z vany tak to končí totalní destrukcí engine,, pokud to nepozoroval tak to muselo mít něj pomalejší průběh ,,sežralo to olej a kouslo se to...protože u první varianty většina lidí opouští vůz s tím že vybuchne
Sono sempre moderato critico!!
Re: Kleknul mi motor
Ježíííššš, to je blábol, kdo to napsal??? To jsem byl fakt já? ... Myšlenkama jsem byl u pracovních problémů a proto jsem zaměnil pojem za průjem .... čili servo (pracovní na náklaďáku), za turbo (soukromé na Féčku) Ale musím vás pochválit, jak pozorně čtete!
Santík už stojí u mne v práci na place a uvidíme, co s ním provedem!
Pokud by šlo o defekt oil čerpadla, zase by se měla rozsvítit kontrolka mazání, takže to spíše ne
Santík už stojí u mne v práci na place a uvidíme, co s ním provedem!
Pokud by šlo o defekt oil čerpadla, zase by se měla rozsvítit kontrolka mazání, takže to spíše ne
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
Re: Kleknul mi motor
Giovany1971 píše:69pavel píše:zz píše:Diagnoza .......... vybuchne
budes se divit ale podobnych odborniku-automechaniku jsem uz videl dost az mi vstavaly vlasy hruzou jak preferovali sve myslenky a idee,prijde mi ze generace od generace je cim dal horsi,bohuzel je to smutne ale je to tak
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Kleknul mi motor
pokud to uz klepalo tak rozebrat a zjistit co je spatne na klice,mozna prebrus,mozna lepsi novou kliku+ ojnice,zalezi co je chycene,nekdy staci malo a chytnou se i pisty. proto nekdy je lepsi toto resit vymenou celeho motoru nez delat GO celeho motoru,v polsku je jich dostatek za slusny peniz,u nas ti je nektere servisy tez nabidnou ale za patricny peniz se ziskem pro sebe aniz by pohly brvouzz píše:Ježíííššš, to je blábol, kdo to napsal??? To jsem byl fakt já? ... Myšlenkama jsem byl u pracovních problémů a proto jsem zaměnil pojem za průjem .... čili servo (pracovní na náklaďáku), za turbo (soukromé na Féčku) Ale musím vás pochválit, jak pozorně čtete!
Santík už stojí u mne v práci na place a uvidíme, co s ním provedem!
Pokud by šlo o defekt oil čerpadla, zase by se měla rozsvítit kontrolka mazání, takže to spíše ne
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Kleknul mi motor
Pánové, nevíte náhodou kde se dají najít utahovací momenty, nebo nevíte náááhodou někdo moment na uložení vačky a na vstřikovače?
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
Re: Kleknul mi motor
Stahni si toto http://www.ulozto.cz/hledej?q=Santa+FE+uzivatelska hadam je to ta RU prirucka prelozena pomoci translatoru (takze peknej humus ) a v tom najdes i utahovaci momenty
Sorento 2.2CRDi TOP 4x4 (2021)
Sportage 1.6T-GDi GT line 4x4 (2017)
Stinger 3.3 V6 T-GDi (2017)
Prodáno:
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4 (2008)
Sorento 2.2CRDi Premium 4x4 (2013)
Sorento 2.2CRDi (2010)
Santa Fe 2.2CRDi (2007)
cee'd 1.6CRDi (2007)
Re: Kleknul mi motor
Prosím potom za zprávu jak to celé dopadlo + cenu. Nějak si to nedovedu představit, že mi klekne motor :/. Jinak přeju hodně štestí
Re: Kleknul mi motor
Zdravím pánové,
mám podobný problém SF 2,2 rv.2006
motor přidřenej na klice 1,2,3 válec a prasklá ojnice takže total. Máte někdo kontak na ty poláky ?? Tady se nedostanu pod 50 tis !!!!
předem díky
mám podobný problém SF 2,2 rv.2006
motor přidřenej na klice 1,2,3 válec a prasklá ojnice takže total. Máte někdo kontak na ty poláky ?? Tady se nedostanu pod 50 tis !!!!
předem díky