I já jsem se, teď už loni
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
, přesunul do HyundaiCentraPraha v Dolních Počernicích.
S kvalitou mechanické práce absolutní spokojenost. Problémy jsem měl s lakem po květnové bouračce, kdy se mi na PP blatníku lak neustále krabatil, "stékal" atp. Problém samozřejmě není v samotném HCP, ale v materiálech, které jim dodává SpiesHecker. Prý to dělá jen červená. Vzhledem k tomu, že to udělalo i na druhém stříkaném autě v červené barvě, tak to tak nepochybně je. Na jiných ostínech, které tam dělali problém nebyl. Ale vždy to hned řešili, půjčili jiné auto. Sice se to povedlo vyřešit až na 4. pokus, ale dělali co mohli. Klempířina též bez výhrad.
Co ale na tomhle servisu nejvíc oceňuju je snaha vše řešit, a to pokud možno ihned. Jasně, určitou roli hraje počet aut se kterými tam jezdím (10+) i to, že se s několika lidmi z této firmy osobně znám. Ale ta snaha je vidět i při jednání s jinými zákazníky. Pokud je potřeba, tak se z 95% najde náhradní auto (občas už prostě není kam sáhnout, to se dá pochopit), diagnostika závad se dělá pokud možno ihned, aby se to buď vyřešilo na počkání nebo se rovnou vědělo v čem je problém, díl se objednal a rovnou se domluvila oprava. Jsou ovšem situace, které ani sebelepší servis nevyřeší, protože mu klacky pod nohy hází dovozce. Takhle už půl roku řešíme navi v i40, kde je jasně v čudu "železo", ale protože se importérovi nechce do toho dávat prachy, tak upgradujeme do zblbnutí (už asi 5x) a pořád je to na pytel. Teď už snad konečně schválili výměnu celé navi. Nebo čekačky na díly, to taky servis neovlivní (3 týdny na kliku na ix20, 27 dnů na mechanismus kliky na i30cw....).
Nemohu ovšem kvalifikovaně posuzovat ceny, máme individuální servisní smlouvu, kde jsou stanoveny veškeré sazby za práci, cenová zvýhodnění na díly i doplňky, a to včetně olejů. Ale co jsem tak zaznamenal, tak se nevymykají průměru v Praze.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate