Damy a panove, koupeno
Dokonce mi to pritelkyne nejen posvetila, ale mi dokonce i drobne financne vypomohla = ) Musim rict, ze 3,3 ma opravdu citelne tvrdsi a nutno rict, ze i lepsi podvozek. Proste se mi mnohem lepe ridi. Na druhou stranu, vaha motoru v predu je citit a to tak, ze velmi. Zkratka to neni tak obratny jako 2.4. Na kozeny interier se mi zvyka velmi dobre, dokonce po nem ani neklouzu - a toho sem se dost bal, po zkusenostech s kuzi ve voze audi TT. Originalni audio je ocekavana tragedie, ale je nutno pochvalit radio - dokazalo precist poskrabana cd, ktere uz jina radia/pc mechaniky nedokazaly.
Prvni jizda spocivala v ceste Budejice - Telc. Cca 100km. Prvni jela pritelkyne s moji 2.4, ja za ni s 3,3. Dost prselo, jelo se spise opatrne a pomaleji. Vysledna spotreba 3,3 cinila 8,6l/100km. U 2,4 nemereno (tam sem si na to nevzpomnel, cehoz lituji).
Normalni jizda do 30km vzdaleneho mesta(tam + zpet) znamena spotrebu do 9,0 litru. Ale jak se motam na kratky trasy, tak to roste velmi zajimave. Co uz = )
Zkousel jsem i "kickdown" pri predjizdeni, a opravdu to stoji za to. Normalne se mi rozjel usmev na ksichtu. Konecne to ma nejakej vykon, predjizdeni je opravdu hracka. Prekvapeni je pro me automaticka prevodovka - neda se prilis brzdit motorem, takze vice brzdim. Radi hladce, tise. Jen s ni nechci uviznout nekde ve snehu, asi tezko to rozhoupu jak s manualem = )
K vozu mi byly dany 3 klice, 2x dalkove ovladani, serviska, uzivatelsky manualy (od vozu, radia, bluetooth) a dobovy katalog, v kterem je zaskrtana barva + vybava meho vozu. Vozidlo bylo pred prodejem umyto a vycisteno (nutno rict, ze interier pomerne ojebali, doladim sam = ))
Celkove zatim vladne spokojenost, toliko zatim prvni dojmy = )