Nechce sa mi veriť, že bude problém len v tých uchýtoch palubovky, pretože sa ťukanie po oprave vracia. Podľa vyjadrenia servisu je ťukanie v palubovke spôsobené, plastovými úchytmi palubovky, ktoré sa časom "vyhaklajú" (sorry za ten
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
výraz) a začnú udierať o plechové protikusy na karosérií. Po aplikovaní textilnej pásky v servise, sa vzniknuté voľné miesto vyplní a nejaký čas je pokoj. Pokiaľ sa použitá textilná páska neprederie, alebo inak neznehodnotí, malo by byť všetko v poriadku, ale ťukanie sa vracia. Otázkou je prečo?
1. Textilná páska sa prederie a opotrebuje do takej miery, že medzi úchytmi na palubovke a plechovými protikusmi opätovne nastane vôľa a priamy kontakt plastu o kov a ťukanie je späť. (toto by fungovalo za predpokladu, že ťukanie naozaj spôsobujú úchyty na palubovke a ich plechové protikusy na karosérií) Je možné, aby sa použitá textilná páska až tak znehodnotila, za relatívne veľmi krátky čas? U mňa to boli 2 týždne.
2. Vytlmenie úchytov palubovky textilnou páskou, ktoré na čas podrži palubovku nehybnú sa nepoškodí, ale pri otrasoch spôsobených nerovnosťami na vozovke povolí a palubovka začne vibrovať a následne narážať o karosériu, ale na inom mieste v blízkosti úchytov a výraba ťukavé zvuky.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 74#p423774
3. pracovník servisu odflákol svoju prácu a textilna páska odpadne a neplní ďalej svoj účel a ťukanie je späť. (toto je hodne nepravdepodobné)
Ktorý z 3 spomenutých bodov sa vám javí ako najlogickejší?
Škoda, že technici neurobili fotku priestoru medzi palubovkou a karosériou, keď odstránili čelné sklo. Tam by to bolo krásne vidieť.
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)