3000 otáček a potom klepani

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
autokami
Příspěvky: 1
Registrován: 10 led 2013, 09:07

3000 otáček a potom klepani

Příspěvek od autokami »

pánové měl někdo takovou závadu. Teracan 2,9 v automatu vytočím ho na 3100 otáček a začne ze ozívat klepaní, jinak motor funguje perfektně děkuji
Reklama
 

sisikar
*
Příspěvky: 23
Registrován: 10 pro 2011, 00:10

Re: 3000 otáček a potom klepani

Příspěvek od sisikar »

skús skontrolovať ci nemáš uvolnené skrutky na chladiči turba mne sa stalo niečo podobné ked sa auto dostalo do tých otáčok začalo mierne rezonovať a nepríjemne klepakalo
Radim Paták
**
Příspěvky: 122
Registrován: 15 srp 2008, 16:00

Re: 3000 otáček a potom klepani

Příspěvek od Radim Paták »

Těch závad může být několik. Kolik máš najeto? Pokud hodně, mohou už to klidně být vyběhané hydroštyly. V tom případě je dobré vyměnit všech šestnáct naráz. Taky to může být špatná tryska, která nemusí dávat dostatek nafty při vyšších točkách. Nejjednodušší kontrola je napojit na každý přepad u trysek hadičky se skleničkami a zkontrolovat, zda je na všech stejný přepad nafty. Nebo v horším případě může být vydřené uložení vačkové hřídele, ale v to moc nevěřím... :wink:
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: 3000 otáček a potom klepani

Příspěvek od ivan »

Jestli je 2.9 crdi :!: tak je to vstřikem,vyndat nechat je přezkoušet všechny :!: :!: :!: :!: , a udělat repas, pak bude klid snad :?
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Radim Paták
**
Příspěvky: 122
Registrován: 15 srp 2008, 16:00

Re: 3000 otáček a potom klepani

Příspěvek od Radim Paták »

To je to, co píšu. Že to může být vstřikovací tryska. Abys je ale nemusel vytahovat všechny a hlavně neplatil zbytečně za repas všech čtyř, je nejlepší je vyzkoušet přes ty přepady. Vůbec nemusí být špatné všechny, ale třeba jen jedna. ;-) A tento způsob je jednoduchý i rychlý. Včetně demontáže krytu motoru tak max. na jednu hoďku ;-)
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: 3000 otáček a potom klepani

Příspěvek od ivan »

Radim Paták píše:To je to, co píšu. Že to může být vstřikovací tryska. Abys je ale nemusel vytahovat všechny a hlavně neplatil zbytečně za repas všech čtyř, je nejlepší je vyzkoušet přes ty přepady. Vůbec nemusí být špatné všechny, ale třeba jen jedna. ;-) A tento způsob je jednoduchý i rychlý. Včetně demontáže krytu motoru tak max. na jednu hoďku ;-)
Pišu to pro,že se tim živim :mrgreen: Odejde jeden :-k za 14 dni odejde dalši :shock: Proto všechny :o neřikam to pro legraci :!: Mi zkušenosti jsou takove nerad dělam praci napůl [-X [-X To je jako se žhavičkami nemam rad rady typu vyměn pouze jednu :o :!:
Ps z nam rychlejši zpusob jak zjistit,ktery vstřik je k.o :!: Samozřejmě neprozradim :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-$ :-$ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Měnit vždy všechny :!: nebo zbydou oči pro plač :? Propaleny píst nebo jeho puknuti u pistniho čepu to jisti :!: Commonreil nevydži to co předkomurka bohužel :?
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Odpovědět

Zpět na „TERRACAN“