Vrzání řízení - vyřešeno
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Vrzání řízení - vyřešeno
Tak jsem dnes udělal ložiska na tlumičích a odstranilo se cvakání při rozjezdu, bohužel jsem zjistil, že mi vrže řízení. Vychází to přímo z něj. Nemá s tím někdo nějakou zkušenost? Díky.
Naposledy upravil(a) lyachin dne 17 čer 2015, 21:00, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: Vrzání řízení
Vážně nikdo nic? Zatím jsem se snažil eliminovat případný omyl, ale je to jasné. Vážně vrže řízení.
Re: Vrzání řízení
Řizeni muže vrzat ,o to nejde ale co ho pohani jde o servo bud mechanicke nebo elektronicke,o boji vidim jasně čerpadlo ,nedostatečny vykon :!:Vystupniho tlakulyachin píše:Vážně nikdo nic? Zatím jsem se snažil eliminovat případný omyl, ale je to jasné. Vážně vrže řízení.
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Re: Vrzání řízení
Tam je axiální ložisko? Já naposledy měnil přední tlumiče na Toledu a už si nevybavuju, že by v horním uložení něco takového bylo...
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Dynamic man.
Re: Vrzání řízení
Od serva to vrzání nejde, je to mechanické a vrže to i bez nastartovaného motoru, když to táhnu rukama. Jinak ložiska jsou vyměněná, to vrzalo též, ale jinak.
Re: Vrzání řízení
Také to můžou dělat svislé čepy stačí propíchnout manžetu injekční jehlou a natlačit trochu oleje a máš po vrzání.
Re: Vrzání řízení
Já už vyměnil i svislé čepy a je to pořád stejné. Reaguje to jen na počasí. Když je zima, tak to nevrže, stejně tak se vrzání ztrácí za mokra.
Re: Vrzání řízení
Rád bych se podělil o vývoj ve vrzání v řízení. Celou zimu byl klid, ale teď už to nevrže, ale začalo to bouchat. Nemusí to být ani zdaleka v krajní poloze. Stačí, pokud pootočím volantem na jednu a hned na druhou stranu, následuje bouchnutí, jako když někdo klepne kladívkem do spodku auta. Pokud vypnu motor, tak nic při otáčení volantem nebouchne. Tak jsem zvědav, zda to může dělat např. servo, ale nevím.Snažil jsem se překontrolovat případné vůle v řízení, ale nic tam není. Pokud auto zvednu, tak to pochopitelně při otáčení nebouchá, protože kola nekladou takový odpor. Tak vážně netuším
Re: Vrzání řízení
Skus ist niekde na jamu, aby kolesa boli dole, auto nastartovane a jeden nech v jame pod autom pocuva odkial ide ten zvuk.. najskor tu bude niekde na hrebeni riadenia nejaka vola .. ale tazko to takto tipivat na dialku..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Re: Vrzání řízení - vyřešeno
Takže vrzání dospělo do fáze, že to vrzalo i při pootočení volantem a bez nastartovaného motoru. Jinak to dokonce při prudkém otočení volantem bouchlo. Při parkování se lidé otáčeli, jestli tam někdo neťukl do jiného auta. Tak závada byla v povolených šroubech, kterými je řízení přišroubováno do nápravnice. Jeden je za krycím plechem výfuku a je dost krkolomné se k němu dostat. Jak se to tam hýbalo, tak to vydávalo, ale vážně děsné zvuky, to měl člověk pocit, že se to řízení rozpadne. Nemusím vám ani psát, že mi odborný servis v rámci prohlídky nabídl výměnu celého řízení...