Koupě I30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Koupě I30
msifa: Já to měl podobně. Míval jsem dřív jak sedan, tak HB. Kufr od 250l do 500l. A nějak mi to je jedno. Zkrátka jsou moje priority trochu jinde a klidně budu srovnávat HB se sedanem, pokud budou krom kufru srovantený. Prostě na tý díře vzádu na pár věcí na cestu mi nijak nezáleží. Nestěhuju každej wejkend zahrádkářskou kolonii a tuším, že Espero taky ne. Na to má H1. Takže i tohle srovnání chápu.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
- Reklama
Re: Koupě I30
Slepenec Rapid ne! S Fluenc se nesmí na dálnici ! Do 100km/hod dobrý,ale nad tragédie
Naposledy upravil(a) OGYN dne 08 lis 2014, 15:22, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 1,6i Trikolor Komfort Agua blue met.2013
-
- **
- Příspěvky: 264
- Registrován: 08 dub 2014, 17:33
Re: Koupě I30
Můj příspěvek není o rýpnutí, neznám tvé prioroty, ale dávat takové pořadí, jaké uvádíš ? Tedy za i 30 Rapida a Fluence ? Z Dacie Logan MCV jít např. do Rapidu ?????? A tento porovnávat s i30 kombíkem ????? No nevím, to jsou hrušky a jabka. Nebo s Fluencem ? i30 a Dacie Logan MCV je někde jinde. Ačkoliv se může na pohled zdát, že i30 je nějaký malý vůz, což vůbec, ale vůbec není pravda . Tak to už si raději kup zase novou Dacii kombík. Za stejné prachy a se slušnou výbavou, jako za Rapida, kerý je totální nedefinovatelný hybrid mezi něčím a něčím. K tomu vzadu bubnové brzdy, děs.Espero píše:V současné době uvažuju a velmi stroze rozhoduju o výměně Dacie Logan MCV ve věku 7 let a po projetých 130 tis. km za nový vůz. Dacie slouží dobře, ale v průběhu cca příštího 1,5 roku (neboli do cca 160 tis. km projezdu) do ní budu muset vrazit cca 60 tis. za rekondiční servis (nové rozvody+vodní pumpa, preventivní výměna šálů a ložisek na klice, což se u motorů 1,5 dCi doporučuje, baterka (je pořád původní), dvě sady nových gum (letní tam vydržely 70 200 km a zimní vydrží totéž - dojížděly by se přes příští léto, a asi i nové čepy přední osy).
Takže myslím, že je vhodný čas pro výměnu auta, protože zatím jsem do závad u toho vrazil jen cca 7 tis. Kč za výměnu tzv. „kosti“ pod motorem – 2 silentbloky spojené traverzou. (Nepočítám drobné opravy během záruky hrazené výrobcem a výdaje na opravy po pár nehodách (z toho jedné vážnější) – vždy z povinného ručení viníka a po kroupách.) Nyní je dosažitelná prodejní cena někde mezi 85-95 tis. Kč, poměrně vysoká u 7 letého vozu, protože tyhle vozy v naftě na trhu ojetin téměř nejsou, skoro nikdo to neprodává.
Neboli opravy se budou pohybovat ve výši odhadované dosažitelné tržní prodejní ceny v té době po roce a půl, možná jí budou trochu i přesahovat. Vůz ale bude schopen bezproblémového provozu pak do 320 tis. km, jestliže ovšem nezrezaví, zatím ale rez jsem nezjistil.
Vybíral jsem mezi Renault Fluence (sedan), Škoda Rapid (hatchback) a Hyundai I30 kombi, vše v naftě a obdobnou motorizací. Vozy jsou příslušníky nižší střední třídy, u Rapida a I 30 téměř stejně velké, Fluence je o něco málo větší. Cenově je nejlevnější Renault, pak I30 a nejdražší Rapid. Výbavy vozů byly srovnány na stejnou úroveň, vždy na střední variantu výbavy, tak aby cena odpovídala pokud možno stejné úrovni výbavy. Co se výbavy týká, pak i při využití příplatkové výbavy je nejchudší výbava u Renaulta, který nedosahuje výbavy I30. Pro výběr jsem zvolil celkem 68 parametrů z oblasti technických vlastností vozu, výbavy, ceny, poprodejní péče vč. asistence a případných servisních úkonů zahrnutých v ceně (nebo doplácených) včetně podmínek financování. Řadu parametrů plnily stejně všechny vozy bez rozdílu.
Výsledkem je následující vyhodnocení:
1. Hyundai I 30 kombi (splnil 54 parametrů)
2. Renault Fluence (splnil 41 parametrů)
3. Škoda Rapid (splnil 38 parametrů)
Takže je to jasné, pokud se počátkem r. 2015 skutečně rozhodnu k nákupu nového vozu pro denní ježdění (80 km denně; 20 tis. km ročně), bude to Hyundai I 30 kombi Trikolor Komfort 1,6 CRDi. A to i přes fakt, že trošku jsem měl pocit o něco málo lepšího fyzického pohodlí v Renaultu Fluence, což je ovšem argument ryze subjektivní.
Zajímavý je i jiný aspekt, moje žena, hlavně vzhledem k masivní reklamě už dva roky mi tvrdila, že už nikdy žádný Hyundai domů nechce, (ale asi i proto, že se mnou jezdívá na hyundajské srazy, aby mi to trošku osladila), po svezení v I30 od minulé soboty nechce naopak nic jiného než Hyundai.
A budu mít doma Hyundaje dva. Te´d se ještě rozhodnout.
V každém případě nás promo Hyundai neklame, i když na nás útočí snad i z pytlíků od hladké mouky.
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI, NX4E, N Line, manuál, 4x2, barva Abyss Black Pearl (v provozu od 2/2024)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě I30
Ten můj výběr pro srovnání je tak trošku moje věc, nemyslíš?.
Na rozdíl od r. 2007, kdy jsem musel mít auto, do kterého se vejdou na zadní sedadlo vedle sebe 3 děti v sedačkách, do kufru pokud možno nesložený kočárek, (jen stříška) a vedle něj 2 středně velcí psi plus nějaká ta batožina a současně to muselo být úsporné auto na každodenní ježdění do práce, tak nyní už takto definované užitné vlastnosti vozu nemám. Například dětskou sedačku potřebuju už jenom jednu a to odhadem ještě tak na ¾ roku až rok. Tenkrát takový požadavek splnila v požadované vozové třídě jenom Dacia Logan MCV (I 30 byla tenkrát ještě ryzí budoucnost). To jsme chodili od prodejce k prodejci různých značek a fyzicky zkoušeli, jestli se to tam všechno vejde a nějaká spotřeba, pohodlí předních sedaček a cena nebo design vozu při výběru nehrálo až tak roli.
Takže mám na výběr z různých možných řešení a všechny 3 provedení karoserie nějak vyhovují a jsou akceptovatelné. A vozy v provedení sedan mám docela v oblibě.
Ta Dacie, kterou tady někteří ve své nadutosti tak opovrhují, se ukázala jako velmi kvalitní a spolehlivé auto, i když trošku pomalejší a s méně pohodlným posezením vepředu, což na krátké cesty nevadí. A na delší cestě to auto za celých 7 let, co ho mám, bylo jen 4x – jednou v Kopřivnici, jednou na Seči a 2x v Třeboni. Jinak všechny ostatní jízdy najela mezi domovem a okolím do max. 100 km vzdálenosti. Na dlouhé cesty mám H1.
Co se týká Fluence, jak tady výše někdo psal tak s tím jsem na dálnici měl možnost jet asi 170 km/h, když jsem to zkoušel a v pohodě, taky na okreskách ve stodvacítce v zatáčkách seděla velmi dobře. Opět zaslepená pověra. Mezi Těmi vozy je ve skutečnosti a z pohledu užitné hodnoty menší rozdíl, než se na první pohled zdá. No a co se týká nové Dacie, je to obdobně užitné jako I30, jenom se mi tam design moc nelíbí, teď už si můžu dovolit hodnotit i ten.
Na rozdíl od r. 2007, kdy jsem musel mít auto, do kterého se vejdou na zadní sedadlo vedle sebe 3 děti v sedačkách, do kufru pokud možno nesložený kočárek, (jen stříška) a vedle něj 2 středně velcí psi plus nějaká ta batožina a současně to muselo být úsporné auto na každodenní ježdění do práce, tak nyní už takto definované užitné vlastnosti vozu nemám. Například dětskou sedačku potřebuju už jenom jednu a to odhadem ještě tak na ¾ roku až rok. Tenkrát takový požadavek splnila v požadované vozové třídě jenom Dacia Logan MCV (I 30 byla tenkrát ještě ryzí budoucnost). To jsme chodili od prodejce k prodejci různých značek a fyzicky zkoušeli, jestli se to tam všechno vejde a nějaká spotřeba, pohodlí předních sedaček a cena nebo design vozu při výběru nehrálo až tak roli.
Takže mám na výběr z různých možných řešení a všechny 3 provedení karoserie nějak vyhovují a jsou akceptovatelné. A vozy v provedení sedan mám docela v oblibě.
Ta Dacie, kterou tady někteří ve své nadutosti tak opovrhují, se ukázala jako velmi kvalitní a spolehlivé auto, i když trošku pomalejší a s méně pohodlným posezením vepředu, což na krátké cesty nevadí. A na delší cestě to auto za celých 7 let, co ho mám, bylo jen 4x – jednou v Kopřivnici, jednou na Seči a 2x v Třeboni. Jinak všechny ostatní jízdy najela mezi domovem a okolím do max. 100 km vzdálenosti. Na dlouhé cesty mám H1.
Co se týká Fluence, jak tady výše někdo psal tak s tím jsem na dálnici měl možnost jet asi 170 km/h, když jsem to zkoušel a v pohodě, taky na okreskách ve stodvacítce v zatáčkách seděla velmi dobře. Opět zaslepená pověra. Mezi Těmi vozy je ve skutečnosti a z pohledu užitné hodnoty menší rozdíl, než se na první pohled zdá. No a co se týká nové Dacie, je to obdobně užitné jako I30, jenom se mi tam design moc nelíbí, teď už si můžu dovolit hodnotit i ten.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Koupě I30
To je úplně normální, někdo vybírá tak, že porovnává auta ze stejných tříd, někdo tak, že má určité množství peněz a zjišťuje co za ně dostane a někdo ryze prakticky podle svých potřeb.
Já jsem si kdysi vybíral podle toho jestli se mi vlezou kufry se vzorky do auta a vzhledem k nájezdu 8tis. měs. co nejnižší spotřebu. Pro zajímavost jsem zvažoval Fusion, Fabia kombi, 207 a Accent.
Teď naposledy jsem vybíral tak, že jsem hledal auto do 350tis. na každodenní dojíždění 50km do práce a aby se s ním dalo jet několikrát do roka i delší trasa.(zvažoval jsem Megane, C4, Civic, Leon, Rapid)
Takže každý vybírá podle svýho, neexistuje nějak univerzální recept.
Já jsem si kdysi vybíral podle toho jestli se mi vlezou kufry se vzorky do auta a vzhledem k nájezdu 8tis. měs. co nejnižší spotřebu. Pro zajímavost jsem zvažoval Fusion, Fabia kombi, 207 a Accent.
Teď naposledy jsem vybíral tak, že jsem hledal auto do 350tis. na každodenní dojíždění 50km do práce a aby se s ním dalo jet několikrát do roka i delší trasa.(zvažoval jsem Megane, C4, Civic, Leon, Rapid)
Takže každý vybírá podle svýho, neexistuje nějak univerzální recept.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě I30
to je ale potom tazko pisat nieco na forum, kde chce poradit. Pretoze vacina ludi tento sposob zrejme nepochopi a poradi mu nieco, co nie je vo vybere a vybrali by si to sami.
Tiez by som asi nedal do rovnakej skupiny i30 a Fluence, ale to je moj osobny nazor. Je sice pravda ze u rozumne vybaveneho Fluence clovek zaplati asi 40 tis menej (porovnavam cenik) ako u i30, ale osobne by som asi do Fluencu nesiel. Mame pred domom dva (pred facelift) a najazdene maju komicky male pocty km. Vsimol som si vsak u oboch znacne hrdzave vyfuky (zadne diely u oboch) a u jedneho permanentne problemy s elektrikou osvetlenia. Raz nesvieti jedno svetlo, raz svietia brzdove svetla aj pri jazde dopredu atd. Samozrejme aj i30 ma kopec drobnosti, ktore lezu na nervy, ale asi by ma trapili menej
Tiez by som asi nedal do rovnakej skupiny i30 a Fluence, ale to je moj osobny nazor. Je sice pravda ze u rozumne vybaveneho Fluence clovek zaplati asi 40 tis menej (porovnavam cenik) ako u i30, ale osobne by som asi do Fluencu nesiel. Mame pred domom dva (pred facelift) a najazdene maju komicky male pocty km. Vsimol som si vsak u oboch znacne hrdzave vyfuky (zadne diely u oboch) a u jedneho permanentne problemy s elektrikou osvetlenia. Raz nesvieti jedno svetlo, raz svietia brzdove svetla aj pri jazde dopredu atd. Samozrejme aj i30 ma kopec drobnosti, ktore lezu na nervy, ale asi by ma trapili menej
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Koupě I30
Souhlasím s Dalinem. Porovnávat auta podle tříd můžou novináři při testovaní, pak sklouznou k autu, které jě třeba jen o něco vejš, nebo níž a přitom má podobné parametry. Většina lidí si asi nejdřívě uvědomí, kolik na to má financí, pak co od toho auta chce a očekává a na základě toho si pak sám porovnává vozy, o kterých si myslí, že mu budou vyhovovat.
i30 kombi MY2014, 1,6 CVVT 88kW, trikolor komfort v barvě... jak oni to nazývají? No prostě bílá.
Dodělaná parkovací kamera se zobrazením v zrcátku.
Dodělaná parkovací kamera se zobrazením v zrcátku.
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě I30
Ta technická úroveň zpracování, těžko posuzovat dopředu. Každý prodejce tvrdí, že jeho značka je nejlepší, ale když se pak podívám na technické diskuze na fórech, viz. třeba i tady, skoro bych řekl, že nejlepší by bylo nekupovat nic a že jediné auto, které je beproblémové bude model od Buraga.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
-
- **
- Příspěvky: 264
- Registrován: 08 dub 2014, 17:33
Re: Koupě I30
Espero píše:Ten můj výběr pro srovnání je tak trošku moje věc, nemyslíš?.
Na rozdíl od r. 2007, kdy jsem musel mít auto, do kterého se vejdou na zadní sedadlo vedle sebe 3 děti v sedačkách, do kufru pokud možno nesložený kočárek, (jen stříška) a vedle něj 2 středně velcí psi plus nějaká ta batožina a současně to muselo být úsporné auto na každodenní ježdění do práce, tak nyní už takto definované užitné vlastnosti vozu nemám. Například dětskou sedačku potřebuju už jenom jednu a to odhadem ještě tak na ¾ roku až rok. Tenkrát takový požadavek splnila v požadované vozové třídě jenom Dacia Logan MCV (I 30 byla tenkrát ještě ryzí budoucnost). To jsme chodili od prodejce k prodejci různých značek a fyzicky zkoušeli, jestli se to tam všechno vejde a nějaká spotřeba, pohodlí předních sedaček a cena nebo design vozu při výběru nehrálo až tak roli.
Takže mám na výběr z různých možných řešení a všechny 3 provedení karoserie nějak vyhovují a jsou akceptovatelné. A vozy v provedení sedan mám docela v oblibě.
Ta Dacie, kterou tady někteří ve své nadutosti tak opovrhují, se ukázala jako velmi kvalitní a spolehlivé auto, i když trošku pomalejší a s méně pohodlným posezením vepředu, což na krátké cesty nevadí. A na delší cestě to auto za celých 7 let, co ho mám, bylo jen 4x – jednou v Kopřivnici, jednou na Seči a 2x v Třeboni. Jinak všechny ostatní jízdy najela mezi domovem a okolím do max. 100 km vzdálenosti. Na dlouhé cesty mám H1.
Co se týká Fluence, jak tady výše někdo psal tak s tím jsem na dálnici měl možnost jet asi 170 km/h, když jsem to zkoušel a v pohodě, taky na okreskách ve stodvacítce v zatáčkách seděla velmi dobře. Opět zaslepená pověra. Mezi Těmi vozy je ve skutečnosti a z pohledu užitné hodnoty menší rozdíl, než se na první pohled zdá. No a co se týká nové Dacie, je to obdobně užitné jako I30, jenom se mi tam design moc nelíbí, teď už si můžu dovolit hodnotit i ten.
A co tě tak nadzvedlo ? Já ti něco vucuji ? Proč ti hned v první větě ujíždějí nervy ? Já jenom napsal, že nelze míchat hrušky a jabka a to nemá nic s tím, s čím nakonec odjedeš. Kup si klidně Trabanta ....
Hyundai Tucson 1,6 T-GDI, NX4E, N Line, manuál, 4x2, barva Abyss Black Pearl (v provozu od 2/2024)
Re: Koupě I30
Nad Kia Ceed jsi neuvažoval?
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Koupě I30
ale tam pozor, závěsy dveří toho moc nevydržej, mladej jich už odlomil ...Espero píše:... jediné auto, které je beproblémové bude model od Buraga.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě I30
Nad Kia Ceed jsem uvažoval, ale ona má úplně stejné parametry jako I30, je sice o málo levnější, ale zase má dražší díly, to KIA obecně.
Motivovali jste mně k tomu, když už mi tady někdo doporučoval, abych si koupil Trabanta, abych včera za bezesné noci si dal do kupy parametry k Dacii Logan MCV – new. Zjištění je očekávané, že Logan dopadl ze všech nejhůře, i když jsem porovnal jeho nejvyšší verzi proti středním u těch zmiňovaných aut a při využití příplatkové výbavy splnil jen 33 parametrů z těch 68, ale ve 4 parametrech byl nejlepší z všech: Cena je u něj brutálně nejnižší ze všech – o 94 tis. nižší než Hyundai I30, a pokud bych o něco málo snížil příplatkovou výbavu, dostal bych se až na cenu o 110 tis. Kč nižší, má největší základní kufr ze všech a nejnižší spotřebu. Je z nich taky nejvyšší. Zkoušet ho při jízdě ani nemusím, umím si to představit, velký rozdíl v podvozku i pohodlí tam nebude proti mému. Je ale v maximální rychlosti o cca 20 km/h pomalejší než I 30 a má jen 5 st. převodovku, což je dnes už anachronismus. Ovšem proti mojemu bude mít základní kufr (po roletu) o cca 240 litrů menší, neboli hyundai I30 ho má menší a cca 265 litrů.
Neboli těch skoro 110 tisíc Kč navíc u I 30 je jen o komfortu a pohodlí. Z bodu A do bodu B se dá jezdit při 160 tis. km projezdu za stejných základních podmínek podmínek i o 0,86 Kč levněji na 1 km jízdy.
Motivovali jste mně k tomu, když už mi tady někdo doporučoval, abych si koupil Trabanta, abych včera za bezesné noci si dal do kupy parametry k Dacii Logan MCV – new. Zjištění je očekávané, že Logan dopadl ze všech nejhůře, i když jsem porovnal jeho nejvyšší verzi proti středním u těch zmiňovaných aut a při využití příplatkové výbavy splnil jen 33 parametrů z těch 68, ale ve 4 parametrech byl nejlepší z všech: Cena je u něj brutálně nejnižší ze všech – o 94 tis. nižší než Hyundai I30, a pokud bych o něco málo snížil příplatkovou výbavu, dostal bych se až na cenu o 110 tis. Kč nižší, má největší základní kufr ze všech a nejnižší spotřebu. Je z nich taky nejvyšší. Zkoušet ho při jízdě ani nemusím, umím si to představit, velký rozdíl v podvozku i pohodlí tam nebude proti mému. Je ale v maximální rychlosti o cca 20 km/h pomalejší než I 30 a má jen 5 st. převodovku, což je dnes už anachronismus. Ovšem proti mojemu bude mít základní kufr (po roletu) o cca 240 litrů menší, neboli hyundai I30 ho má menší a cca 265 litrů.
Neboli těch skoro 110 tisíc Kč navíc u I 30 je jen o komfortu a pohodlí. Z bodu A do bodu B se dá jezdit při 160 tis. km projezdu za stejných základních podmínek podmínek i o 0,86 Kč levněji na 1 km jízdy.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Ceed má teď servis na 7let zdarma. Ve vyšší výbavě včetně materiálu. Navíc přístup servisu Kia je daleko vstřícnější než Hyundai. Hlavně co se reklamací týče. I proto jsem koupil radši Kiu.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2821
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě I30
Já o tom servisním přístupu u H samozřejmě vím, mám přece taky Hyundai. V tomhle je Renault-Dacia neskonale výhodnější a tady Hyundai v tom mém hodnocení ztrácí. Dokonce to zašlo až tak daleko, že některé opravy, které u H dělám mi dělají u Renaultu (a levněji), ale nechtějí tam dělat cokoli kolem poháněcí soustavy.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20286
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Koupě I30
Re Kia a servis: 2x jsem byl v Kii v Olmiku, 2x mě poslali do pr... teplých krajin
Pardon za OT
Pardon za OT
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek