Bofors-jen novinářský kretén může porovnávat pružnost z 60-100km/h(80-120km/h) atmosféry a turba,na STEJNÝ převodový stupeň
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
To je k čemu dobrý údaj
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.To je údaj o pitomosti redaktora.
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Podobné jako by porovnával pružnost od 6000 ot.min.výše-----kdy už by turbo motor hledal vyskočený na silnici,v lepším případě by ječel s výkonem kávomlýnku a spotřebou raketoplánu:D .Prostě porovnání k ničemu a o ničem.Stejně tak je k ničemu a blbost porovnávat tímto stylem turba v benzínu a naftě.Nebo stejná auta s 5 a 6 rychlost.stupni......atd.To je údaj leda pro idiota,který bude předjíždět na 5.rychl.stupeň z 60km/h,ať jede s benzínem,naftou,atmosférou nebo turbem
Převodovky jsou poskládané úplně jinak,max.výkon motorů je v jiných otáčkách a proto u atmosféry člověk podřadí(výkon ve vyšších otáčkách)a u turba to naopak nežene do vysokých otáček,kde už výkon i krouťák strmě padá a není
![:wink:](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f609.svg)
.
Správné porovnání by bylo jen v případě,kdy by se měřilo 60-100km/h.....,ale každé auto by mohlo jet na libovolný převodový stupeň.
![:wink:](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f609.svg)
Potom můžeme mluvit o údaji pružnosti,který má vypovídací hodnotu,využitelnou třeba při předjíždění.
Také mám jeden užitečný test-papír těchto "reklamních" časopisů s bláboly(Svět motorů...),proti novinovému papíru,úplně propadl v testu "hoření v kamnech".
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)