Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11634
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
Pořád jsi nepochopil....
Je hloupost lokálnost definovat jako dominantní výběrové kritérium! Čímž není řečeno, že lokální produkt je špatný. Pak jsem taky idiot, když jsem měl i30 a teď jezdím ix35 .
Nezaměňovat příčinu a důsledek - řečeno poněkud zjednodušeně.
Je hloupost lokálnost definovat jako dominantní výběrové kritérium! Čímž není řečeno, že lokální produkt je špatný. Pak jsem taky idiot, když jsem měl i30 a teď jezdím ix35 .
Nezaměňovat příčinu a důsledek - řečeno poněkud zjednodušeně.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
to je degenerace, už 11 let jezdim vozy značky Škoda, takže jsem úplně mimo
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
Škodovka mi nesmí do baráku, takže jsem taky mimo!
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
Skyline píše:Tak já chápu, ze neni nic lepsiho v celém nekonečném vesmíru než ix20, ani jsem nečekal jinou odpověď. To je stejné starašení, jako ze diesel se nevyplati, drahy na provoz a opravy. Zajimave ze se da najet s diesleem bez problémů 300.000km bez výměny cerpadla, vstřiků, spojky, prostě bez jakákoliv výměny čehokoliv u motoru, spojky či převodoky (dokáže to , VW, BMW a i jiní).
I to BMW 5 řady se dá sehnat nestočené 3 leté s reálnými 200.000km jen je třeba hledat.
Diesel vs benzíňak a ojazdené auto vyššej kategórie vs nové auto nižšej kategórie. To sú otázky takmer rovnako staré, ako motorizmus sám .
Někdo vdolky, jiný holky. Oba typy motorov majú svoje prednosti a nedostatky. Na krátke cesty prevážne po meste a menší počet najazdených km (cca do 10 kkm ročne) sa myslím diesel neoplatí. Kúpa staršieho auta, pokiaľ dobre nepoznám jeho majiteľa, je vždy isté riziko. Keby tomu tak nebolo, tak si nikto nekúpi nové auto. Hmm, ale ako by potom "vznikali" ojazdené?
Málokto si to prizná, ale pri nákupe auta hrajú značnú roľu aj emócie. Niekto má slabosť na veľké autá, iný na menšie. Jednému sa interiér/exteriér daného typu vôbec nepáči, druhý je ním unesený. Sú medzi nami takí, pre ktorých je auto symbolom postavenia. Pre ostatných je to úžitkový predmet, kde zvažujú pomer výkon/cena. A tak by sa dalo obšírne pokračovať.
Záver - pre niekoho je najlepšia Octavia, pre iného BMW, pre ďalšieho ix20. Keby som bol šikovným automechanikom, možno si vyberiem mierne ojazdené auto, ktorého stav viem +/- posúdiť a ktoré viem sám servisovať. Pretože sa živím iným spôsobom, zvolil som si kúpu nového auta. Takého, ktoré považujem pre moje potreby za najvhodnejšie, ktoré má podľa môjho názoru dobrý pomer výkon/cena a at last but not least, ktoré sa mi páči. Ale to už sa opakujem...
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
Ach boze, to jsou debaty, kdyz jeden vezme z napsaneho jenom to, co mu vyhovuje a nekouka na to ostatni...
Nikdo tady nevychvaluje ix20 jako nejlepsi na svete ani nezaslapava Skodu jako nejhorsiho vyrobce, atd. Jen si mnoho lidi, kteri koupili ix20 si ji koupili z nejakych duvodu (a casto se rozhodovali i o skodovce) a z nejakych duvodu jsou spokojeni s ni, dokonce by si ji i po zkusenostech vybrali znovu. A jasne, existuji i takovy, kteri prisli na to, ze pro ne ix20 nejvhodnejsi neni. - Ale kdybych tady misto "Hyundai" nebo "ix20" dal "Skoda" nebo "Fabia/Octavia/Roomster..." a naopak, nebylo by to na skodovackem foru naprosto stejne?
Kdybys chtel vedet konkretne, tak se ve svepomocne udrzbe aut nevyznam, proto jsem nechtel ojezdene auto. Ja jsem si nezvolil Fabii proto, ze jsem s ni jezdil 10 let sluzebne a znal jsem docela dobre nektera jeji omezeni a ty u ix20 jsem nenalezl, navic v tom case v rozumne vybave byla (podle mne) za hroznou cenu a jeste s omezenou zarukou, Octavia byla na mne zbytecne velka (parkuju na sidlisti a krome dovolene nejezdim na velke vzdalenosti) a nelibi se mi, puvodne jsme sli do se podivat na i20, ale nejak jsme se do nej poradne nevlezli a nelibilo se mi jeji rizeni, dali nam vyzkouset ix20, ta se mi libila, dobre se mi ridila, cele rodine se zkusebni jizda pozdavala, tak jsme si ji koupili. A jsem dodones spokojeny, ale ne zaslepeny - i ix20 ma sve mouchy, stejne jako jakekoliv jine auto.
Ale proc jsi potom na foru??? A jakmile nekde uvidis, ze nekomu nevychazi (je jedno z jakehokoliv duvodu) lepsi Skodovka, tak musis nutne takto agresivne reagovat? Jen doufam, ze po citovanem prispevku jsi uz pochopil...to je degenerace, už 11 let jezdim vozy značky Škoda, takže jsem úplně mimo
Nikdo tady nevychvaluje ix20 jako nejlepsi na svete ani nezaslapava Skodu jako nejhorsiho vyrobce, atd. Jen si mnoho lidi, kteri koupili ix20 si ji koupili z nejakych duvodu (a casto se rozhodovali i o skodovce) a z nejakych duvodu jsou spokojeni s ni, dokonce by si ji i po zkusenostech vybrali znovu. A jasne, existuji i takovy, kteri prisli na to, ze pro ne ix20 nejvhodnejsi neni. - Ale kdybych tady misto "Hyundai" nebo "ix20" dal "Skoda" nebo "Fabia/Octavia/Roomster..." a naopak, nebylo by to na skodovackem foru naprosto stejne?
Kdybys chtel vedet konkretne, tak se ve svepomocne udrzbe aut nevyznam, proto jsem nechtel ojezdene auto. Ja jsem si nezvolil Fabii proto, ze jsem s ni jezdil 10 let sluzebne a znal jsem docela dobre nektera jeji omezeni a ty u ix20 jsem nenalezl, navic v tom case v rozumne vybave byla (podle mne) za hroznou cenu a jeste s omezenou zarukou, Octavia byla na mne zbytecne velka (parkuju na sidlisti a krome dovolene nejezdim na velke vzdalenosti) a nelibi se mi, puvodne jsme sli do se podivat na i20, ale nejak jsme se do nej poradne nevlezli a nelibilo se mi jeji rizeni, dali nam vyzkouset ix20, ta se mi libila, dobre se mi ridila, cele rodine se zkusebni jizda pozdavala, tak jsme si ji koupili. A jsem dodones spokojeny, ale ne zaslepeny - i ix20 ma sve mouchy, stejne jako jakekoliv jine auto.
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
JirN palec nahoru. Přesně mohu podepsat. Škoda teda Hyudai že se tady nemůže lajkovat!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
I když jsem měl limit 300k, tak jsem si vyzkoušel i něco "nadlimitního" abych případně věděl o co přicházím...Golf 1.2 TSI, zkušební jízda, pěkné autíčko, je tišší než ix20 a hůř se do něho leze, jinak žádný důvod si připlácet.
ix20 určitě není "the best out there" ale za svých 300k jsem dostal největší prostor, nejsilnější motor a nejlepší záruku, v téhle cenové kategorii si asi nelze přát víc..
ix20 určitě není "the best out there" ale za svých 300k jsem dostal největší prostor, nejsilnější motor a nejlepší záruku, v téhle cenové kategorii si asi nelze přát víc..
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
airwaves píše:JirN palec nahoru. Přesně mohu podepsat. Škoda teda Hyudai že se tady nemůže lajkovat!
Milé vzdušné vlny ,
napísali ste presne to, čo by som napísal ja i keď asi trocha inými slovami. A oceňujem Váš zmysel pre humor. A tiež skutočnosť, že na rozdiel od niektorých jedincov používate hlavu nielen na konzumáciu potravy.
Pekný deň!
Vlado.
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
riesite nezmyselne veci.
ix20 je fajn auto - do mesta a na dobre cesty.
O3 je univerzalnejsie.
Mne osobne sa O3 velmi paci.
ix20 je fajn auto - do mesta a na dobre cesty.
O3 je univerzalnejsie.
Mne osobne sa O3 velmi paci.
ix20, 1,4b, 2013
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
To si můžeš jenom myslet a ne to tady hned napsat!
Však ona ti to místní úderka vysvětlí!
Však ona ti to místní úderka vysvětlí!
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
to už tu taky chybělo
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
Poprosím o definíciu, v čom spočíva väčšia univerzálnosť O3?PALI-PALI píše:riesite nezmyselne veci.
ix20 je fajn auto - do mesta a na dobre cesty.
O3 je univerzalnejsie.
Mne osobne sa O3 velmi paci.
Isté je, že O3 je drahšia a takmer určite sa bude podstatne viac sa kradnúť ako Hyundai. Ďalej ix20 tlmí nerovnosti zhruba rovnako dobre ako iné vozidlá s pevnou zadnou nápravou a určite lepšie ako "udrncané" Fabie. Mimochodom bežná O3 nemá viac prvkovú zadnú nápravu, takže - citujem:
A právě tam vyplave na povrch i jediný větší jízdní problém Octavie III, pramenící z jednoduché zadní nápravy s vlečenými rameny, chycenými přímo do karoserie. Že při přejezdu nerovností zadní uložení do skeletu „dupe“, na to jsme si jaksi zvykli z méně tuhé liftbackové „dvojky“, jenže nervózní „přešlapování“ hmotné zádě novinky při jízdě dálničním tempem vadí, protože ho musíte neustále korigovat milimetrovými pohyby volantu. Starší octavia v tomto režimu prostě funguje stabilněji.
zdroj: http://www.auto.cz/srovnavaci-test-skod ... -tdi-73727
A ešte citát z iného testu:
Octavia síce zvláda kvalitný asfalt, ale naše rozbité cesty jej rozhodne nie sú po chuti.
http://auto.pravda.sk/testy/clanok/2750 ... na-trieda/
Do mesta je Octavia vzhľadom na svoje väčšie vonkajšie rozmery nesporne menej vhodná ako ix20. Naopak na dlhšie jazdy po diaľnici pri rýchlosti 130 km/h by som bral Octaviu (menší aerodynamický odpor, teda zrejme aj spotreba a hluk). A vzhľadom na obdobnú konštrukciu zadnej nápravy si dovolím tvrdiť, že aj O3 (štandardné modely, nie tá drahá s nadupaným motorom a viacprvkovou zadnou nápravou) aj ix 20 sa na kvalitných aj mizerných cestách správajú +/- rovnako.
Ad estetika: Nikomu neupieram právo na to, aby sa mu páčil akýkoľvek model auta. Ale ani mne nemôže nikto upierať právo na to, že sa mi nepáči "nabúraný zadok" pri O3, Rapide a nových Fabiach.
Toto sú však nemerateľné osobné pocity na rozdiel napr. od štatistiky ukradnutých aut, vonkajších rozmerov, konštrukčného riešenia zadnej nápravy,.... Takže asi tak.
A teším sa na tú definíciu univerzálnosti
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
Už jenom název tohoto tématu je out. Nejspíš to bylo celé myšleno jen jako zamyšlení nad tím jaké auto vlastně potřebujeme, komu stačí a komu už ne. Porovnávat ix20 s Octávkou moc dobře nejde ať už k vůli zaměření auta, nabízené technice nebo velikosti.
Aby jsem si rýpnul, tak podle mne je to jako srovnávat hodinky z tržnice a PRIMky. Ano i ty z tržnice tikají, pěkně blikají, mají 16 melodií a jdou někdy i přesně. Jo a jsou o hodně levnější a někomu můžou udělat dobrou službu.
Aby jsem si rýpnul, tak podle mne je to jako srovnávat hodinky z tržnice a PRIMky. Ano i ty z tržnice tikají, pěkně blikají, mají 16 melodií a jdou někdy i přesně. Jo a jsou o hodně levnější a někomu můžou udělat dobrou službu.
Hyundai i30 1,6crdi style ice blue 06/2012-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Hyundai Accent 1,5crdi 2007-prodáno
Opel Astra 1.7TD Isuzu-prodáno
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
Môj proti-rýpanec:
Ja by som až tak moc tú O3 neodpisoval. Je pravda, že motory so spotrebou 1l oleja na 1000km nenájdete ani v podstatne lacnejších autách, ale tá tržnica je mierne nadsadená. To si Octavia nezaslúži.
P.s. Teraz vážne - súhlasím s tým, že nie je rozumné porovnávať auto určené predovšetkým na jazdy po meste s autom, ktoré je stavané (aj) na dlhšie jazdy po diaľnici. Rovnako ako je stupidné, ak niekto porovnáva spotrebu benzínovej 1,4 l ix20 pri rýchlosti 170 km/h so spotrebou povedzme 150 koňového diessela s aerodynamickou karosériou (samozrejme pri tej istej rýchlosti).
Pekný večer!
Ja by som až tak moc tú O3 neodpisoval. Je pravda, že motory so spotrebou 1l oleja na 1000km nenájdete ani v podstatne lacnejších autách, ale tá tržnica je mierne nadsadená. To si Octavia nezaslúži.
P.s. Teraz vážne - súhlasím s tým, že nie je rozumné porovnávať auto určené predovšetkým na jazdy po meste s autom, ktoré je stavané (aj) na dlhšie jazdy po diaľnici. Rovnako ako je stupidné, ak niekto porovnáva spotrebu benzínovej 1,4 l ix20 pri rýchlosti 170 km/h so spotrebou povedzme 150 koňového diessela s aerodynamickou karosériou (samozrejme pri tej istej rýchlosti).
Pekný večer!
ix20Style * 1,4 l CVVT 90 HP * biely ako čerstvo napadaný sneh
Re: Dvě ix20 a nebo jedna OIII ?
Myslím si, že ten, kdo si jde koupit ix20, si ji jde koupit, protože...
A ten, co si jde koupit OIII, si ji jde koupit prostě proto.
A ten, co si jde koupit OIII, si ji jde koupit prostě proto.
SONATA NF 2.4 Dynamic, prestige dark red, r. v. 2007 v provozu od r. 2009, u mě od r.2013
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)
NEW ACCENT 1.4 Elegance, leaf green, r. v. 2006 - prodáno r.2013 - nezapomenu! (hold, první vlastní je první vlastní)