Materiál je ako pena alebo teda vata.... Čiže pnutie zostava a tak neviem prečo by malo okno prasknúť.robertbulko píše:Chcel by som sa vrátiť k problémom s ťukaním a vŕzganím v palubovke. Znie to super, že sa tieto neduhy dajú odstrániť zasunutím nejakého materiálu medzi palubovku a čelné sklo. V podstate sa tak odstráni problém pnutím palubovky priamo o sklo. Nie som si ale istý, či takéto pnutie nemôže časom poškodiť samotné sklo. Tu by som bol veľmi opatrný. Neviem či máte predstavu, koľko také čelné sklo na i40 stojí. Je to cez 700€. Čo sa týka piano plastov (stredová konzola a stredový panel), to sa dá urobiť v pohode doma a určite tým ničomu podstatnému neublížite. Pri rozoberaní stredovej konzoly si treba dať veľký pozor, aby ste ten piano plast nepraskli, ide to hodne ťažko. Ak sa do toho bude niekto chcieť pustiť v pohode poradím. Mal som to niekoľko krát dole.
A ked už tak to okno je uchytené na karosérii z vonka. To ze som napísal medzi oknom a palubovkou bolo napísane obrazne. Ta pena sa vlastne okna ani nedotkne!!!! Ono je to vtlačene medzi karosériu a palubovku. Kdo chce nech skúsi a ked nie tak treba chodit do servisu a mozno na to raz prídu ze kde je problem