![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
je mi jasný, že ti co tu zeměkouli objedou za půl roku, tak je nějaký levnější alternativa na bíledni
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
1. Opravdu jezdím většinu doby s "hladovým" okem. Není důvod mít v nádrži víc nez 7 l benzínu. Který beru 2-3x ročně. Takže i kdyby 3x ročně 250 Kč... do trojčlenky si prosím dosaď sám a poděl se s námi o výsledek.robil píše:
1.Kde máš v té tvé trojčlence započítaný benzín?
2.Ani náhodou
3.Máš pravdu.Jestli to zvládneš na parkovišti u sídliště v kvádru.
4.Umím a mám kde ale co ti kteří nemají!
5.Naftu chtějí v Paříži zakázat úplně.Jsem pro!Za 5let starými se nedá jet jak hulí!A co tak CNG. Je ještě levnější než lpg.
Přepínání už chápu (dík severtommixomix píše: Co se LPG týče, tak poslední dobou mám zajímavý problém. Auto za studena přepne na plyn moc rychle (cca o 300 m dřív než vždycky) a motor pak trochu zacuká (padají otáčky , někdy chcípne, venku smrdí plyn). Pokud ale ranní rozjezd absolvuji manuálně - přepnu si sám na plyn tam , kde se to přepínalo vždycky, tak neni problém. Předpokládám , že to je jen o nastavení tepolty, kdy se to má přehazovat, ale nechápu, že se to mohlo samo od sebe nějak zhoršit ?!? Nedávno jsem byl na revizi , kde proběhla i výměna filtrů a dělá to dále.
Jediná změna je, že dřív to tento jev (před revizí) dělalo jenom když to dlouho stálo na sluníčku. Moje domněnka je, že rozpálené auto přimělo nějaké čidlo, že už je motor dost teplý.
Setkal se s tím někdo z vás?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |