LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
harde, já jsem šel do toho, že najedu okolo 15k km ročně, a proto tam ten plyn šel, , jsem cca o 600 km pod plán a to mě sere auto jsem kupoval na deset let s tím, že 150k to najede proč je nutné objet za půl roku zeměkouli ?? aby se začalo o plynu uvažovat ?? prostě se mi líbí natankovat, zaplatit kartou a nemuset se zdržovat se zadáváním PINu
je mi jasný, že ti co tu zeměkouli objedou za půl roku, tak je nějaký levnější alternativa na bíledni
je mi jasný, že ti co tu zeměkouli objedou za půl roku, tak je nějaký levnější alternativa na bíledni
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- Reklama
- Gagy
- *
- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 črc 2011, 10:24
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Žárovky mi nepraskají.Za 4 roky jsme měnili jednu v zadním světle.Proč jsem dával plyn?Už jsem to psal.Měli jsme ho v předchozím autě a byli jsme spokojeni.Dojíždím denně 50 km do práce,ale teď se střídáme,tak tolik nenajedu.O té vzdálenosti za rok to ale není.Viděl jsem to stejně jako mmv.Auto budu mít tak 10 let a najedu do 150k km.Pokud bych neměl dobrou zkušenost s LPG na starém voze tak bych hodně váhal.Tady nebylo proč váhat.Nové auto,originál zástavba LPG v autorizovanem servisu a daleko lepší systém než na starém voze.CO SE MŮŽE STÁT?VŠUDE ZÁRUKA A SNAD TO MAJÍ ODZKOUŠENO,KDYŽ TO MONTUJÍ.Nejsem automechanik.Jsem uživatel,řidič a teď už asi i velká najivka.Levnější provoz,méně emisí.Myslím,že pokud už někdo měl někdy LPG nebo CNG bude vždy přemýšlet,že v dalším voze to udělá stejně.
i30cw 1,6 93kW TRIKOLOR EXCLUSIVE,glowing red,najeto 56 500km,spotřeba 6,5 l/100km BA (27.6.2012 montáž LPG)spotřeba LPG 8l/100km
Re: LPG
Bohužel musím jen potvrdit to co se tu probírá - Hyundai LPG těžce nezvládl.
V 85 tis. (65 tis. na LPG) zjištěny nízké tlaky na válcích, zkusím dohledat report z měření, ale myslím, že to bylo 10,5; 11; 11; 12 bar. Oprava motoru v rámci záruky: výměna výfukových ventilů za nové (prý jiný materiál), zbroušená hlava, výměna katalyzátoru, výměna rozvodového řetězu. Ventilové vůle nastaveny na co nejnižší, aby k případnému dalšímu zaklepání došlo co nejpozději, i když jsem byl neustále ujišťován, že příště se nic takového nestane. Cenu opravy se neodvažuji odhadovat, ale myslím, že bude hrubo přes 50 tis. Tohle všechno jsem absolvoval zhruba před půl rokem a cca 10 tis km. Od té doby jsem na plyn téměř nejezdil s tím, že si auto nechám a dojezdím na benzín. Minulý týden se technik na kondiční prohlídce divil, jaký má ten motor zvuk. Prý jsou slyšet ventily, jako kdybych tam měl málo oleje. Takže se na to při prohlídce zaměří. Po prohlídce bylo samozřejmě všechno OK a ten zvuk z motoru je samozřejmě v pořádku, protože mi přece nastavili ventilové vůle tak, aby nedošlo znovu k podpálení ventilů. Večer jsem ještě mrknul na fórum, jak to vypadá u jiných i30 s LPG a nestačil jsem se divit. Abych to zkrátil: auto jsem během týdne prodal, dokud je motor v pořádku (alespoň podle poslední prohlídky v Hyu) a pořídil "souseda z Boleslavi". Tím pro mě kapitola Hyundai končí a už nikdy více. S i30 jsem byl spokojenej, ale přístup firmy k zákazníkům je na pováženou... Díky všem na tomhle fóru za jejich příspěvky, dají se tak získat cenné informace.
V 85 tis. (65 tis. na LPG) zjištěny nízké tlaky na válcích, zkusím dohledat report z měření, ale myslím, že to bylo 10,5; 11; 11; 12 bar. Oprava motoru v rámci záruky: výměna výfukových ventilů za nové (prý jiný materiál), zbroušená hlava, výměna katalyzátoru, výměna rozvodového řetězu. Ventilové vůle nastaveny na co nejnižší, aby k případnému dalšímu zaklepání došlo co nejpozději, i když jsem byl neustále ujišťován, že příště se nic takového nestane. Cenu opravy se neodvažuji odhadovat, ale myslím, že bude hrubo přes 50 tis. Tohle všechno jsem absolvoval zhruba před půl rokem a cca 10 tis km. Od té doby jsem na plyn téměř nejezdil s tím, že si auto nechám a dojezdím na benzín. Minulý týden se technik na kondiční prohlídce divil, jaký má ten motor zvuk. Prý jsou slyšet ventily, jako kdybych tam měl málo oleje. Takže se na to při prohlídce zaměří. Po prohlídce bylo samozřejmě všechno OK a ten zvuk z motoru je samozřejmě v pořádku, protože mi přece nastavili ventilové vůle tak, aby nedošlo znovu k podpálení ventilů. Večer jsem ještě mrknul na fórum, jak to vypadá u jiných i30 s LPG a nestačil jsem se divit. Abych to zkrátil: auto jsem během týdne prodal, dokud je motor v pořádku (alespoň podle poslední prohlídky v Hyu) a pořídil "souseda z Boleslavi". Tím pro mě kapitola Hyundai končí a už nikdy více. S i30 jsem byl spokojenej, ale přístup firmy k zákazníkům je na pováženou... Díky všem na tomhle fóru za jejich příspěvky, dají se tak získat cenné informace.
- Gagy
- *
- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 črc 2011, 10:24
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Majklus LPG jsi tam měl domontované asi později(20 k km) že? LPG bylo ještě v záruce nebo jen ta 5 letá Hyundai.Nechápu že jeden to má na záruku a druhý ne.Je to přístupem servisu nebo pokyny s Hyundai?
i30cw 1,6 93kW TRIKOLOR EXCLUSIVE,glowing red,najeto 56 500km,spotřeba 6,5 l/100km BA (27.6.2012 montáž LPG)spotřeba LPG 8l/100km
Re: LPG
LPG přestavba byla origo od Hyundai po 20 tis. (po 1. garančce). Byl jsem jeden z prvních komu ji instalovali. Přívstřik benzínu mi nastavili až při 2. garančce, tzn. min. 20 tis. jsem jezdil bez jakékoliv ochrany ventilových sedel. Oprava byla v rámci záruky, ale musela být schválená od dovozce - posílali se veškeré dokumenty o instalaci, o všech servisních prohlídkách atd. Proč to někomu řeší na záruku a někomu ne, to nevím, možná jde jen o přístup jednotlivých servisů nebo mají nějaký nový pokyn od dovozce. Moje oprava proběhla před více jak půl rokem.
- Gagy
- *
- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 črc 2011, 10:24
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Tak to je jak u mě.LPG montované při první garančce.Jen jsem měl méně najeto a přivstřik byl hned.Díky za odpověď
i30cw 1,6 93kW TRIKOLOR EXCLUSIVE,glowing red,najeto 56 500km,spotřeba 6,5 l/100km BA (27.6.2012 montáž LPG)spotřeba LPG 8l/100km
Re: LPG
gagy a nebyla tvá instalace provedena za
1. servisem který už dnes nemá papíry ??
2. v době, kdy byly v cenících LPG pouze motory 1,4 ?? (ne že by to mělo na funkci vliv)
montáž do 1,6 byla totiž tak trochu partizánština od servisů, až po nějaké době to nějak zlegalizoval i v cenících
mě v servisu řekli, že do 1,6ky určitě ne, že to lze jenom do 1,4 (proto jí mám)
1. servisem který už dnes nemá papíry ??
2. v době, kdy byly v cenících LPG pouze motory 1,4 ?? (ne že by to mělo na funkci vliv)
montáž do 1,6 byla totiž tak trochu partizánština od servisů, až po nějaké době to nějak zlegalizoval i v cenících
mě v servisu řekli, že do 1,6ky určitě ne, že to lze jenom do 1,4 (proto jí mám)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: LPG
Gagy, a jak to mas s tovarni zarukou auta? (V podpisu vidim 2012, cili soudim, ze auto je v zaruce a to at si ten katalyzator narvou do zadku a dodaj jinej). Omlouvam, zda jsi to nekde psal, v ty sneti prispevku se tahle informace ztrati.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Gagy
- *
- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 črc 2011, 10:24
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Záruka 5 let auto jsem teď vezl 4garančku.Takže záruka ještě rok.Původně mi řekli,že zaplatím "jen" za ventily(o pul roku dřív to prej dělali na záruku.Najednou změna,že je to spotřebák) a katalyzator na záruku.Pak mi volali že ani ten kaťák neprošel,že zaruka na LPG je dva roky.Ja jsem jim řekl že LPG mi funguje a kaťak je součást motoru ne LPG.A zničilo ho od nich schválené a namontované LPG.V úterý mi mají ještě volat.Oznámil jsem jim že se zaplacením nesouhlasím a podniknu i právní kroky.Uvidíme.Nemám rád spory a hádky,ale blbce ze sebe dělat nebudu.A asi nebudu váhat přizvat i televizi.Pak mi připadá jde vše nějak líp a rychleji
i30cw 1,6 93kW TRIKOLOR EXCLUSIVE,glowing red,najeto 56 500km,spotřeba 6,5 l/100km BA (27.6.2012 montáž LPG)spotřeba LPG 8l/100km
Re: LPG
5 letá záruka a domáhání se svého práva v praxi hlavně ovčane jezdi na garanční prohlídky, nebo jinak přídeš o záruku. Když se ti na autě pak něco pokazí, tak se na to většinou záruka stejně nevztahuje, protože jde o spotřební věc. Stejně jako třeba v případě prípadné koroze a její vztah k záruce proti prorezivění. Tohle vše je geniálně vymyšlené k dokonalosti. Prostý občan má radost z pětileté záruky, ovšem jak je vidět z praxe, tak realita je tomu jiná. Žádna snaha pomoct, jen pocit zostuzení, bezradnosti a ponížení. Má si pak někdo po těhle zkušenostech koupit nový vuz stejne značky? Asi těžko
Ikdyz pochybuju, že by to někde jinde bylo dnes lepší
Ikdyz pochybuju, že by to někde jinde bylo dnes lepší
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: LPG
Alf6,naprostý souhlas s tvým příspěvkem.Proto jak jsem již napsal jedinou možností je sehnat si mechanika,který se ti o auto postará a umí.To se říci o mechanicích ve značkovém servisu povětšinou nedá.Za ušetřený peníz za garance si poté můžeš zaplatit případnou opravu.Já mám z toho mnohem lepší pocit než cpát 5let peníze do chřtánu servisu a pak být za blbce,který si stejně zaplatí vše sám ze své kapsy.Jak je výše napsáno,autorizovaný servis a jeho manýry nejsou jen záležitostí Hyundai,ale tato značka drží laťku neuvěřitelné arogance k zákazníkovi velmi vysoko.Zkouší co kdo vydrží a v ČR se jim to asi i úspěšně daří.
Re: LPG
1. Opravdu jezdím většinu doby s "hladovým" okem. Není důvod mít v nádrži víc nez 7 l benzínu. Který beru 2-3x ročně. Takže i kdyby 3x ročně 250 Kč... do trojčlenky si prosím dosaď sám a poděl se s námi o výsledek.robil píše:
1.Kde máš v té tvé trojčlence započítaný benzín?
2.Ani náhodou
3.Máš pravdu.Jestli to zvládneš na parkovišti u sídliště v kvádru.
4.Umím a mám kde ale co ti kteří nemají!
5.Naftu chtějí v Paříži zakázat úplně.Jsem pro!Za 5let starými se nedá jet jak hulí!A co tak CNG. Je ještě levnější než lpg.
2. Auto jsem si kupoval přesně pro můj styl jízdy a charakter cest. Tj. NE městský provoz a současně NE dálniční provoz. Pak na starty opravdu moc benzínu nespotřebuješ.
3. V pohodě. Pokud normálně myješ předek auta, budeš mít čisté kalhoty a oba filtry jsou tak snadno přístupné, že by to nejspíš šlo i v bílé košili.
4. Neřeším problémy lidí, kteří neumí. Ti ať si zaplatí 30 000 Kč za garančky. Já si auto vybral s tím, že se výrobce nebojí ani konkurence, ani spolehlivosti, věří si jako každý jiný výrobce - viz kulance na Škodovky, nejen motory TSI - tak se prostě dnes plánuje každý výrobek.
5. Nezajímá mě Paříž, byli jsme tolikrát, že už není důvod se vracet. Celá západní Evropa je v háji, před každým větším městem na sjezdu z dálnice kolona, k tomu mýta za vjezd do centra, různobarevné plakety... na rozdíl od tebe nic nezakazuju, ani naftu - jsi dost militantní jedinec, lidově přezdívaný "vychovávač"... a CNG? Pomalé tankování a hlavně velké ztráty (odpar, nucené odpouštění) z nádrže, pokud nejezdíš denně. Je to podobné tématu "nafta vs. bionafra", ale tos už nás odvedl hodně daleko od tématu LPG. Naprosto zbytečně.
P.S: 750/20000=3,75% do té trojčlenky. Tak nějak na 50% jsme se dostali. To jen pro případ, že by ses tomu výpočtu "hrdinně" vyhnul.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Ohledně:
Nemám rád, když něco zas najednou funguje a nevim proč.
Přepínání už chápu (dík severtom ) a cukání se od té doby zatim neprojevilo... takže babo raď.mixomix píše: Co se LPG týče, tak poslední dobou mám zajímavý problém. Auto za studena přepne na plyn moc rychle (cca o 300 m dřív než vždycky) a motor pak trochu zacuká (padají otáčky , někdy chcípne, venku smrdí plyn). Pokud ale ranní rozjezd absolvuji manuálně - přepnu si sám na plyn tam , kde se to přepínalo vždycky, tak neni problém. Předpokládám , že to je jen o nastavení tepolty, kdy se to má přehazovat, ale nechápu, že se to mohlo samo od sebe nějak zhoršit ?!? Nedávno jsem byl na revizi , kde proběhla i výměna filtrů a dělá to dále.
Jediná změna je, že dřív to tento jev (před revizí) dělalo jenom když to dlouho stálo na sluníčku. Moje domněnka je, že rozpálené auto přimělo nějaké čidlo, že už je motor dost teplý.
Setkal se s tím někdo z vás?
Nemám rád, když něco zas najednou funguje a nevim proč.
i30cw 1.6CVVT 92kW 2011 ... dálnice 8.5L ... kombinovaná 7.7L
2013 - LPG PRINS (+ValveCare)
2013 - LPG PRINS (+ValveCare)
- Gagy
- *
- Příspěvky: 29
- Registrován: 09 črc 2011, 10:24
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Tak z Hyundai se mi ještě neozvali,nicméně jsem se spojil s právníkem a vypadá to že je hodně velká šance domoci se práva.Pokud by měl někdo stejný problém a chtěl se přidat k případné žalobě,tak mě kontaktujte.Hromadná žaloba ma ještě větší šanci na úspěch.Hyundai udělal rozhodně chybu při schválení montáže LPG a měl by nést odpovědnost a né se problému vyhýbat a snažit se z nás vytáhnout další peníze.
i30cw 1,6 93kW TRIKOLOR EXCLUSIVE,glowing red,najeto 56 500km,spotřeba 6,5 l/100km BA (27.6.2012 montáž LPG)spotřeba LPG 8l/100km
Re: LPG
Zdravím, nevím zda to tady již padlo... Asi určitě.. Přemýšlím nad koupí i30, klidně starší, ojeté.. Mám zkušenost s LPG u Seat Leon 1.6 MPI 75 kw..
Takže k věci: Jak je to s LPG u Hyundai? Dočetl jsem se, že 1.6 GDI špatný, jak u MPI nevím.. A 1.4? Chtěl bych slyšet názor od majitelů, co mají najeto s LPG kolem 100.000 km u Hyundai motorů od roku cca 2010. Né od lidí, co mají plyn rok a najeto 20.000 km. Prostě jak se to chová při delším používání, závady, atd..
Děkuji
Takže k věci: Jak je to s LPG u Hyundai? Dočetl jsem se, že 1.6 GDI špatný, jak u MPI nevím.. A 1.4? Chtěl bych slyšet názor od majitelů, co mají najeto s LPG kolem 100.000 km u Hyundai motorů od roku cca 2010. Né od lidí, co mají plyn rok a najeto 20.000 km. Prostě jak se to chová při delším používání, závady, atd..
Děkuji