Zvýšené otáčky
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Zvýšené otáčky
Ahoj,potřeboval bych poradit.jestli némáte někdo zkušenost.O co mi jde-mám Santu na LPG,kdýž nasrartuji,tak se mě běchem chvíle přepne na LPG ale mám velké otáčky,i při jízdě a přeřazení.Již jsem zkoušel čistit váhu vzduchu a ještě jsem chtěl vyčistit klapku,bohužel jsem jí nenašel-prosím poradit-nebo zaslat foto kde a jak na to.děkuji[/color]
- Reklama
Re: Zvýšené otáčky
kdyz vypnes lpg tak otacky se snizi nebo jsou taky vysoke po tom nastartovani,pokud to dela jen na lpg tak nechat seridit lpg a ubrat mu volnobeh ci zjistit zda tam neni problem na lpg,pokud to dela i na benzin tak na diagostiku a zjistit jestli se tam neco nedeje ,eventuelne poserizovat ci opravit problem
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
-
- **
- Příspěvky: 347
- Registrován: 05 úno 2010, 15:05
- Bydliště: Bystrice 73995
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšené otáčky
toto jsem o vikendu cistil. neni to slozite. Jak mas vzduchovy filtr, pak vahu vzduchu a pak jdes po tom potrubi dale a narazis na skrtici klapku. Je to primo u sani. Ja mam taky LPG a je to popsano v prispevku o 2 nitze o skubani motoru. Tu skrtici klapu sundas ze sani a to tak. Zespoda k tomu vedou 2 hadicky to je chladici voda z motoru, nebo spise to ohriva celou klapu a nasavany vzduch. navrchu jsou 3 hadicky, barevne, jen tak nasazene ty taky odpoj, neboj nevytece nic. klapa drzi na 2 sroubach a 2 matkach. plize k motoru jsou 2 matky ktere jeste drzi konzolu pro konektory, a ty dale od motora jsou 2 sruby. Odpoj i konektor zespoda, to je od ventilu volnobeznych otacek. Cele to sundej. a mas to. navic doporucuji i vycistit prave ten volnobezny ventil. ja to cistil WD40. POZOR ale na tesneni jedno mezi sani a klapou, neposkod jej, novy jsem nesehnal, tak opatrne jej musis sundat a neporusit. Pak je dalsi tesneni mezi ventilem a klapkou, na to taky pozor, ikdyz to uz muzes pouzit i tmely telepne odolne. Pekne to vycistit, ale nenamacej to v benzinu, protoze soucast klapky je i cidlo natoceni klapy, tj potenciometr a tam by se nesmelo noc dostat. Me to vyresilo problemy se kterymi jsem 2 roky bojoval a zjistil ze to bylo porusene tesneni volnob. ventilu a prisavalo tam bokem vzduch a nedrzely se tkaly a podtlaky a tak. Spatne starty, spatne otacky nekdy i 300ot/min, Navic si myslim ze santa to ma resene tak ze kontroluje i otaceni kol, tzn kdyz se kola toci a clovek jede, tak mi nespadnou otecky pod 1000/min, ale jakzastavim tak spadnou na 700.
NAVOD je ale na 2.4 4valec
na 2.7 6valec najdes tady podle obrazku
http://i.ytimg.com/vi/eItfZM_Rb3E/maxresdefault.jpg
NAVOD je ale na 2.4 4valec
na 2.7 6valec najdes tady podle obrazku
http://i.ytimg.com/vi/eItfZM_Rb3E/maxresdefault.jpg
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Re: Zvýšené otáčky
Mike.M píše:toto jsem o vikendu cistil. neni to slozite. Jak mas vzduchovy filtr, pak vahu vzduchu a pak jdes po tom potrubi dale a narazis na skrtici klapku. Je to primo u sani. Ja mam taky LPG a je to popsano v prispevku o 2 nitze o skubani motoru. Tu skrtici klapu sundas ze sani a to tak. Zespoda k tomu vedou 2 hadicky to je chladici voda z motoru, nebo spise to ohriva celou klapu a nasavany vzduch. navrchu jsou 3 hadicky, barevne, jen tak nasazene ty taky odpoj, neboj nevytece nic. klapa drzi na 2 sroubach a 2 matkach. plize k motoru jsou 2 matky ktere jeste drzi konzolu pro konektory, a ty dale od motora jsou 2 sruby. Odpoj i konektor zespoda, to je od ventilu volnobeznych otacek. Cele to sundej. a mas to. navic doporucuji i vycistit prave ten volnobezny ventil. ja to cistil WD40. POZOR ale na tesneni jedno mezi sani a klapou, neposkod jej, novy jsem nesehnal, tak opatrne jej musis sundat a neporusit. Pak je dalsi tesneni mezi ventilem a klapkou, na to taky pozor, ikdyz to uz muzes pouzit i tmely telepne odolne. Pekne to vycistit, ale nenamacej to v benzinu, protoze soucast klapky je i cidlo natoceni klapy, tj potenciometr a tam by se nesmelo noc dostat. Me to vyresilo problemy se kterymi jsem 2 roky bojoval a zjistil ze to bylo porusene tesneni volnob. ventilu a prisavalo tam bokem vzduch a nedrzely se tkaly a podtlaky a tak. Spatne starty, spatne otacky nekdy i 300ot/min, Navic si myslim ze santa to ma resene tak ze kontroluje i otaceni kol, tzn kdyz se kola toci a clovek jede, tak mi nespadnou otecky pod 1000/min, ale jakzastavim tak spadnou na 700.
NAVOD je ale na 2.4 4valec
na 2.7 6valec najdes tady podle obrazku
http://i.ytimg.com/vi/eItfZM_Rb3E/maxresdefault.jpg
Ok moc děkuji zkusím a pak napíšu,ale fakt moc dík
Re: Zvýšené otáčky
Tak jsem to vyčistil ale stále nic,motor točí jak šílenej,již nevím co dělat-prosím radu
Re: Zvýšené otáčky
Prosím tě zapoměl jsem asi vyčistit ten potenciometr,mužeš mi poslat bud foto nabo popis-mám ho rozdělat na šroubech-děkuji
Re: Zvýšené otáčky
no nejlepsi pro tebe bude az pockas na nekoho kdo tu zase napise ze zrovna o vikendu resil tu samou zavadu a ze rozebiral celej motor do posledniho sroubku a pote slozil a ze se tim jeho problem vyresil a je to 100% ono,muzes ho pak zase do detailu napodobit a po slozeni zjistis ze tvuj problem opet zustane.....
pritom prvni otazka znela jasne dela to i na benzin nebo jen u LPG
pritom prvni otazka znela jasne dela to i na benzin nebo jen u LPG
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Zvýšené otáčky
Ahoj,bohužel to děla jak u lpg,tak i u benzínu
Re: Zvýšené otáčky
no vida,
takze otazka.Mel jsi to na diagnostice,pokud ne tak je treba to napichnout na diagnostiku jestli tam neni nejaky zapis chyby a podivat se i do historie pameti jestli jsou nejake zaznamy chyb,pokud tam je chybovy kod tak napis jake i zte historie,diagnostiku pouzit nejlepe origo.
Nemas v podpisu auto jen vime ze mas santu,tak napis rok vyroby,model,kod motoru,obsah motoru...
takze otazka.Mel jsi to na diagnostice,pokud ne tak je treba to napichnout na diagnostiku jestli tam neni nejaky zapis chyby a podivat se i do historie pameti jestli jsou nejake zaznamy chyb,pokud tam je chybovy kod tak napis jake i zte historie,diagnostiku pouzit nejlepe origo.
Nemas v podpisu auto jen vime ze mas santu,tak napis rok vyroby,model,kod motoru,obsah motoru...
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Zvýšené otáčky
syn koupil vloni Tacumu.... a ta si žila taky vlastním životem, jednou byly otáčky 800, pak najednou samo od sebe 1500 - 2000, pak na křižovatce najednou 3000.....
V motoru jsme vyhledali všechny dostupné konektory, ty jsme rozpojili a spojili zkontrolovali všechny podtlakové hadičky na motoru, rozebrali, očistili, nakonzervovali a znovu smontovali kostřící body na motoru a karoserii v okolí baterky a je klid otáčky sedí na cca 800 jak přibytý ale co bylo vlastně příčinou nevím jen popisuju co jsem udělal..... a to bych udělal jako první i v tvém případě
V motoru jsme vyhledali všechny dostupné konektory, ty jsme rozpojili a spojili zkontrolovali všechny podtlakové hadičky na motoru, rozebrali, očistili, nakonzervovali a znovu smontovali kostřící body na motoru a karoserii v okolí baterky a je klid otáčky sedí na cca 800 jak přibytý ale co bylo vlastně příčinou nevím jen popisuju co jsem udělal..... a to bych udělal jako první i v tvém případě
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175