Zvýšené otáčky

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
klasa2008
Příspěvky: 6
Registrován: 13 bře 2013, 20:36

Zvýšené otáčky

Příspěvek od klasa2008 »

Ahoj,potřeboval bych poradit.jestli némáte někdo zkušenost.O co mi jde-mám Santu na LPG,kdýž nasrartuji,tak se mě běchem chvíle přepne na LPG ale mám velké otáčky,i při jízdě a přeřazení.Již jsem zkoušel čistit váhu vzduchu a ještě jsem chtěl vyčistit klapku,bohužel jsem jí nenašel-prosím poradit-nebo zaslat foto kde a jak na to.děkuji[/color]
Reklama
 

Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Zvýšené otáčky

Příspěvek od 69pavel »

kdyz vypnes lpg tak otacky se snizi nebo jsou taky vysoke po tom nastartovani,pokud to dela jen na lpg tak nechat seridit lpg a ubrat mu volnobeh ci zjistit zda tam neni problem na lpg,pokud to dela i na benzin tak na diagostiku a zjistit jestli se tam neco nedeje ,eventuelne poserizovat ci opravit problem
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Mike.M
**
Příspěvky: 347
Registrován: 05 úno 2010, 15:05
Bydliště: Bystrice 73995
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšené otáčky

Příspěvek od Mike.M »

toto jsem o vikendu cistil. neni to slozite. Jak mas vzduchovy filtr, pak vahu vzduchu a pak jdes po tom potrubi dale a narazis na skrtici klapku. Je to primo u sani. Ja mam taky LPG a je to popsano v prispevku o 2 nitze o skubani motoru. Tu skrtici klapu sundas ze sani a to tak. Zespoda k tomu vedou 2 hadicky to je chladici voda z motoru, nebo spise to ohriva celou klapu a nasavany vzduch. navrchu jsou 3 hadicky, barevne, jen tak nasazene ty taky odpoj, neboj nevytece nic. klapa drzi na 2 sroubach a 2 matkach. plize k motoru jsou 2 matky ktere jeste drzi konzolu pro konektory, a ty dale od motora jsou 2 sruby. Odpoj i konektor zespoda, to je od ventilu volnobeznych otacek. Cele to sundej. a mas to. navic doporucuji i vycistit prave ten volnobezny ventil. ja to cistil WD40. POZOR ale na tesneni jedno mezi sani a klapou, neposkod jej, novy jsem nesehnal, tak opatrne jej musis sundat a neporusit. Pak je dalsi tesneni mezi ventilem a klapkou, na to taky pozor, ikdyz to uz muzes pouzit i tmely telepne odolne. Pekne to vycistit, ale nenamacej to v benzinu, protoze soucast klapky je i cidlo natoceni klapy, tj potenciometr a tam by se nesmelo noc dostat. Me to vyresilo problemy se kterymi jsem 2 roky bojoval a zjistil ze to bylo porusene tesneni volnob. ventilu a prisavalo tam bokem vzduch a nedrzely se tkaly a podtlaky a tak. Spatne starty, spatne otacky nekdy i 300ot/min, Navic si myslim ze santa to ma resene tak ze kontroluje i otaceni kol, tzn kdyz se kola toci a clovek jede, tak mi nespadnou otecky pod 1000/min, ale jakzastavim tak spadnou na 700.

NAVOD je ale na 2.4 4valec

na 2.7 6valec najdes tady podle obrazku
http://i.ytimg.com/vi/eItfZM_Rb3E/maxresdefault.jpg
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
klasa2008
Příspěvky: 6
Registrován: 13 bře 2013, 20:36

Re: Zvýšené otáčky

Příspěvek od klasa2008 »

Mike.M píše:toto jsem o vikendu cistil. neni to slozite. Jak mas vzduchovy filtr, pak vahu vzduchu a pak jdes po tom potrubi dale a narazis na skrtici klapku. Je to primo u sani. Ja mam taky LPG a je to popsano v prispevku o 2 nitze o skubani motoru. Tu skrtici klapu sundas ze sani a to tak. Zespoda k tomu vedou 2 hadicky to je chladici voda z motoru, nebo spise to ohriva celou klapu a nasavany vzduch. navrchu jsou 3 hadicky, barevne, jen tak nasazene ty taky odpoj, neboj nevytece nic. klapa drzi na 2 sroubach a 2 matkach. plize k motoru jsou 2 matky ktere jeste drzi konzolu pro konektory, a ty dale od motora jsou 2 sruby. Odpoj i konektor zespoda, to je od ventilu volnobeznych otacek. Cele to sundej. a mas to. navic doporucuji i vycistit prave ten volnobezny ventil. ja to cistil WD40. POZOR ale na tesneni jedno mezi sani a klapou, neposkod jej, novy jsem nesehnal, tak opatrne jej musis sundat a neporusit. Pak je dalsi tesneni mezi ventilem a klapkou, na to taky pozor, ikdyz to uz muzes pouzit i tmely telepne odolne. Pekne to vycistit, ale nenamacej to v benzinu, protoze soucast klapky je i cidlo natoceni klapy, tj potenciometr a tam by se nesmelo noc dostat. Me to vyresilo problemy se kterymi jsem 2 roky bojoval a zjistil ze to bylo porusene tesneni volnob. ventilu a prisavalo tam bokem vzduch a nedrzely se tkaly a podtlaky a tak. Spatne starty, spatne otacky nekdy i 300ot/min, Navic si myslim ze santa to ma resene tak ze kontroluje i otaceni kol, tzn kdyz se kola toci a clovek jede, tak mi nespadnou otecky pod 1000/min, ale jakzastavim tak spadnou na 700.

NAVOD je ale na 2.4 4valec

na 2.7 6valec najdes tady podle obrazku
http://i.ytimg.com/vi/eItfZM_Rb3E/maxresdefault.jpg




Ok moc děkuji zkusím a pak napíšu,ale fakt moc dík
klasa2008
Příspěvky: 6
Registrován: 13 bře 2013, 20:36

Re: Zvýšené otáčky

Příspěvek od klasa2008 »

Tak jsem to vyčistil ale stále nic,motor točí jak šílenej,již nevím co dělat-prosím radu
klasa2008
Příspěvky: 6
Registrován: 13 bře 2013, 20:36

Re: Zvýšené otáčky

Příspěvek od klasa2008 »

Prosím tě zapoměl jsem asi vyčistit ten potenciometr,mužeš mi poslat bud foto nabo popis-mám ho rozdělat na šroubech-děkuji
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Zvýšené otáčky

Příspěvek od 69pavel »

no nejlepsi pro tebe bude az pockas na nekoho kdo tu zase napise ze zrovna o vikendu resil tu samou zavadu a ze rozebiral celej motor do posledniho sroubku a pote slozil a ze se tim jeho problem vyresil a je to 100% ono,muzes ho pak zase do detailu napodobit a po slozeni zjistis ze tvuj problem opet zustane.....

pritom prvni otazka znela jasne dela to i na benzin nebo jen u LPG
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
klasa2008
Příspěvky: 6
Registrován: 13 bře 2013, 20:36

Re: Zvýšené otáčky

Příspěvek od klasa2008 »

Ahoj,bohužel to děla jak u lpg,tak i u benzínu
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Zvýšené otáčky

Příspěvek od 69pavel »

no vida,
takze otazka.Mel jsi to na diagnostice,pokud ne tak je treba to napichnout na diagnostiku jestli tam neni nejaky zapis chyby a podivat se i do historie pameti jestli jsou nejake zaznamy chyb,pokud tam je chybovy kod tak napis jake i zte historie,diagnostiku pouzit nejlepe origo.
Nemas v podpisu auto jen vime ze mas santu,tak napis rok vyroby,model,kod motoru,obsah motoru...
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Zvýšené otáčky

Příspěvek od Richard555 »

syn koupil vloni Tacumu.... a ta si žila taky vlastním životem, jednou byly otáčky 800, pak najednou samo od sebe 1500 - 2000, pak na křižovatce najednou 3000.....
V motoru jsme vyhledali všechny dostupné konektory, ty jsme rozpojili a spojili zkontrolovali všechny podtlakové hadičky na motoru, rozebrali, očistili, nakonzervovali a znovu smontovali kostřící body na motoru a karoserii v okolí baterky a je klid otáčky sedí na cca 800 jak přibytý ;-) ale co bylo vlastně příčinou nevím jen popisuju co jsem udělal..... a to bych udělal jako první i v tvém případě :wink:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Motory“