![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Zajímavé, všichni řeší pár koníků navíc u GDI, ale nikdo neřeší přímovstřik/nepřímovstřik
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
http://www.autorevue.cz/tvorba-karbonu- ... ych-ojetinshawt píše:a vyhody/nevyhody primovstriku oproti CVVT?
Bohuzel to není tak uplne pravda, protože :" Pro majitele zážehových motorů s nepřímým vstřikováním do sacího kanálu před sací ventil je to jev téměř neznámý, u normálně provozovaného auta se prakticky nevyskytuje. Vstřikované kvalitní palivo totiž maže a čistí ventil, na kterém se tak usazuje jen minimum částeček. Naopak ventil přímovstřikového motoru přichází do kontaktu pouze s nasávaným vzduchem"Víš sám, že spousta lidí tady na fóru používá VIF, čím se tento problém dá relativně slušně eliminovat
třeba DPF, EGR, dvojhmotovy setrvačník, neodpojitelny start-stop systém ? se pak nedivím, že se lidi zbavují aut ještě před koncem zárukyKaždý motor má něco![]()
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |