GDI vs. CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od only_one »

no a já jel teď praha Plzeň s Gdi za 11 :-))) karbonu se nebojíme :-D
Reklama
 

Uživatelský avatar
harvi
**
Příspěvky: 374
Registrován: 17 dub 2016, 09:17

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od harvi »

vorlajz píše:naši mladí, co si koupili ve čtvrtek GDI kombi mi včera říkali, že z Liberce jeli za 5,3 l... tak jsem se včera z chalupy taky "snažil" a 6,3 l...
clovek by zacal zasnut, naco vlastne vytvorili potom diesle :))
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

no, říkám si, kurva, to GDI je úsporný, ale taky si říkám, kurva, proč ne to moje??? :mrgreen:
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
harvi
**
Příspěvky: 374
Registrován: 17 dub 2016, 09:17

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od harvi »

Aby to DI v GDI nakonec neznamenalo daco s naftou :evil: ako napr HDI :mrgreen:

Vorlajzi nic si z toho nerob, poznam ludi, ktori jazdia aj a naftakoch za 7.5 ako ty #-o
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

Ale s SUV, co...? :D
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
harvi
**
Příspěvky: 374
Registrován: 17 dub 2016, 09:17

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od harvi »

s P(r)assatem :oops:
Hyundai i30 cw, 1.6GDI 99kw STYLE
Skoda Felicia 1.6
minulost: 307 SW facelift 1.6HDi 80kW, Skoda 120L, Skoda 110
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

já bych taky ani s naftou neměl nízkou spotřebu... ;) hh
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Příspěvek od Neo-Mike »

Copak jde mit s naftou vysokou spotrebu? :-D
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od vorlajz »

jistě...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Axel.Foley »

Kluci, nechcete založit téma GDi vs. CRDi? :wink: Nebo GDi proti všem a všichni proti němu? :mrgreen:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

Vždyť už to samostatný téma založený je:
GDI vs. CVVT = Přímé vstřikování benzínu proti variabilnímu časování ventilů.
Je to stejný jako napsat zážehový motor vs. benzín nebo vznětový m. vs. nafta ](*,)
To že se do toho zamíchali MPI a nafťaky je vlastně OT.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Mirus30 »

Myslenku jsi mel asi dobrou, ale napsal jis to stejne spatne jako se to snazis vysvetlit, pac GDI ma taky variabilni casovani ventilu.... :mrgreen:
Takze pokud nazvat laicky, tak je to primy vstrik proti neprimemu vstriku :D/
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Uživatelský avatar
JirkaN
***
Příspěvky: 791
Registrován: 25 led 2016, 21:31

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od JirkaN »

Mirus30 píše:Myslenku jsi mel asi dobrou, ale napsal jis to stejne spatne jako se to snazis vysvetlit, pac GDI ma taky variabilni casovani ventilu.... :mrgreen:
Takze pokud nazvat laicky, tak je to primy vstrik proti neprimemu vstriku :D/
Já vím, že GDI má CVVT jako MPI má CVVT.
Ale chyba je právě v názvu příspěvku GDI proti CVVT ... Mělo to být GDI vs. MPI
Tak jak by bylo nesmysl psát zažehový motor vs. benzín, protože na 99% patří k sobě, stejně tak jako nafta a vznětový motor.
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od idam.i »

Takže GDI nie je nafta :?: :shock:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: GDI vs. CVVT

Příspěvek od Mirus30 »

JirkaN píše:
Mirus30 píše:Myslenku jsi mel asi dobrou, ale napsal jis to stejne spatne jako se to snazis vysvetlit, pac GDI ma taky variabilni casovani ventilu.... :mrgreen:
Takze pokud nazvat laicky, tak je to primy vstrik proti neprimemu vstriku :D/
Já vím, že GDI má CVVT jako MPI má CVVT.
Ale chyba je právě v názvu příspěvku GDI proti CVVT ... Mělo to být GDI vs. MPI
Tak jak by bylo nesmysl psát zažehový motor vs. benzín, protože na 99% patří k sobě, stejně tak jako nafta a vznětový motor.
Ja bych to zas az takhle nepitval, kazdy z toho nazvu poznal o co jde a resit ze u prvni generace se ty neprimovstrikovy motory uvadely jako CVVT a ted je to MPI je uplne bezpredmetny....
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“