GDI vs. CVVT
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: GDI vs. CVVT
takže si to shrneme...
GDI je dražší o Kč 10.000,-
GDI je víc sexy motor...
GDI mají borci jak Mirus, i.dam, Only One, vorlajz apod...
GDI je víc sexy... vím, už jsem to psal, ale chci na to dát prostě důraz!!!
GDI nedá karbonu šanci, protože VIF...
GDI je vlastně styl...
Jezdit s GDI, to je jako se milovat... vždycky je lepší "stříkat" dovnitř...
kdo nemá GDI, jako by nebyl...
GDI je dražší o Kč 10.000,-
GDI je víc sexy motor...
GDI mají borci jak Mirus, i.dam, Only One, vorlajz apod...
GDI je víc sexy... vím, už jsem to psal, ale chci na to dát prostě důraz!!!
GDI nedá karbonu šanci, protože VIF...
GDI je vlastně styl...
Jezdit s GDI, to je jako se milovat... vždycky je lepší "stříkat" dovnitř...
kdo nemá GDI, jako by nebyl...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Reklama
Re: GDI vs. CVVT
Tohle mi vyznělo spíš jako popis sexuální úchylky ... Suchej dovnitř, mokrej ven, my vám přejem dobrej den ... Doufám, že nezanedbáváš manželku ... to se nedělá ... ne ne ne ...vorlajz píše:takže si to shrneme...
GDI je dražší o Kč 10.000,-
GDI je víc sexy motor...
GDI mají borci jak Mirus, i.dam, Only One, vorlajz apod...
GDI je víc sexy... vím, už jsem to psal, ale chci na to dát prostě důraz!!!
GDI nedá karbonu šanci, protože VIF...
GDI je vlastně styl...
Jezdit s GDI, to je jako se milovat... vždycky je lepší "stříkat" dovnitř...
kdo nemá GDI, jako by nebyl...
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: GDI vs. CVVT
Ámen
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: GDI vs. CVVT
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: GDI vs. CVVT
teď vážně...
v čem je třeba to MPI lepší než GDI...??? (nemůžu se toho divného pocitu zbavit, ale MPI mám prostě odjakživa spojený s Felicií) to bylo naše první auto, které mělo MPI ... hh
v čem je třeba to MPI lepší než GDI...??? (nemůžu se toho divného pocitu zbavit, ale MPI mám prostě odjakživa spojený s Felicií) to bylo naše první auto, které mělo MPI ... hh
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: GDI vs. CVVT
Klasiku zplyníš bez problémů a jezdíš za pár korun
je to jednoduché, léty osvědčené a funkční řešení spalovacího zážehového motoru
Hlava tolik netrpí, protože tam není navrtaná vstřikovací tryska. Z konstrukčního hlediska je to daleko lepší motor CVVT nepřímý vstřik
Ale Gdi je primárně konstruováno kvuli přesnějšímu řízení emisí. Má vyšší kompresní poměry a tím je i následně dán lepší výkon a funkčnost v celém spektru otáček. Kdyby nebyl Gdi motor výkonější ani bych ho nechtěl. Já jsem šel u aut primárně po výkonu a jestli by to bylo Gdi, MPI klasika nebo elektromobil mě bylo jedno
Jinak není Gdi žádnej zázrak. Technické řešení je sice zajímavé, ale jinak rozhodně není výhodnější oproti klasice při pohledu z hlediska funkčnosti spalovací jednotky. Bavíme se o nepřeplňovaných motorech.
Klasika by měla být podstatně odolnější na (ne)kvalitu benzínu.
Paradoxně pro Gdi je zase vhodnější aby benzín měl co nejvíc biosložky - ethanolu v sobě, který netvoří tolik bordelu a hoří čistě.
je to jednoduché, léty osvědčené a funkční řešení spalovacího zážehového motoru
Hlava tolik netrpí, protože tam není navrtaná vstřikovací tryska. Z konstrukčního hlediska je to daleko lepší motor CVVT nepřímý vstřik
Ale Gdi je primárně konstruováno kvuli přesnějšímu řízení emisí. Má vyšší kompresní poměry a tím je i následně dán lepší výkon a funkčnost v celém spektru otáček. Kdyby nebyl Gdi motor výkonější ani bych ho nechtěl. Já jsem šel u aut primárně po výkonu a jestli by to bylo Gdi, MPI klasika nebo elektromobil mě bylo jedno
Jinak není Gdi žádnej zázrak. Technické řešení je sice zajímavé, ale jinak rozhodně není výhodnější oproti klasice při pohledu z hlediska funkčnosti spalovací jednotky. Bavíme se o nepřeplňovaných motorech.
Klasika by měla být podstatně odolnější na (ne)kvalitu benzínu.
Paradoxně pro Gdi je zase vhodnější aby benzín měl co nejvíc biosložky - ethanolu v sobě, který netvoří tolik bordelu a hoří čistě.
Re: GDI vs. CVVT
Tady se ale pletou jabka a hrusky. MPI vs GDI. CVVT(variabilni casovani ventilu) a nebo třeba D-CVVT je něco uplne jiného.
Nazev tohoto vlakna je sam o sobe zavadejici a nepresny.
Nazev tohoto vlakna je sam o sobe zavadejici a nepresny.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: GDI vs. CVVT
Chtel si napsat neprimovstrikovy MPI, ne? Netrpi na usady karbonu, protože diky technologii MPI je napr. saci ventil omyvan smesi benzinu a aditiva. Coz ze sve podstaty se u GDI se nemůžeonly_one píše:to alfe nemáš až tak pravdu, protože nepřímovstřikovaný CVVT motor na karbonové úsady nijak zvlášť netrpí. Motor byl po 170 000km bez nějakých extra úsad.
Naopak Gdi je továrna na karbon a vif by minimálně ve spalovací komoře mohl tenhle bordel a jeho sbírání oddálit.
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: GDI vs. CVVT
Alfe to je jak u blbejch... všechny benzínové motory dneška jsou MPi.. MPI s tím vůbec nesouvisí, pouze umístění vstřikovače, tak to tady nemotej.
Re: GDI vs. CVVT
To je jak u blbech... MPI, GDI, MPI ...
Jde o název vlákna a jelikož se jedná o HYUNDAI FÓRUM, tak je to 1,6 GDI a 1,6 MPI. To je označemí motorů, který vyrábí.
Označení 1,6 GDI MPI jsem neviděl ...
Jde o název vlákna a jelikož se jedná o HYUNDAI FÓRUM, tak je to 1,6 GDI a 1,6 MPI. To je označemí motorů, který vyrábí.
Označení 1,6 GDI MPI jsem neviděl ...
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: GDI vs. CVVT
Myslim, ze o tom usedani karbonu moc zadne dukazy nejsou...ono by snad melo stacit obcas vytocit motor ne?
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: GDI vs. CVVT
Nějaké důkazy jsou třeba tady:shawt píše:Myslim, ze o tom usedani karbonu moc zadne dukazy nejsou...ono by snad melo stacit obcas vytocit motor ne?
http://www.petrol.cz/petrol-awards/petr ... -6499.aspx
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: GDI vs. CVVT
MPI s tím práve souvisívšechny benzínové motory dneška jsou MPi.. MPI s tím vůbec nesouvisí, pouze umístění vstřikovače, tak to tady nemotej.
MPI vs GDI
nepřímovstřik vs přímovstřik - to je to, co se porovnává a to je to, oč tu celou dobu běží - umisteni vstrikovače
Kdo co chce porovnávat na GDI a CVVT? Dnes uz i MPI mají D-CVVT, stejne jako GDI. Jen stare verze MPI měli pouze casováni na strane sacich ventilu.
Nazev tohohle topicu je napsan spatne. Porovnavá se primovstrik s casovanim ventilu. To je jako kdybys porovnával nebe a dudy.
Pokud chce někdo porovnávat casovani ventilu, tak muže , ale pak by mel nazev topicu znit CVVT / D-CVVT
Pokud chce někdo resit stříkačku, tak jedine MPI-GDI
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Re: GDI vs. CVVT
Takze staci obcas pouzit VIF a problem vyresen )
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: GDI vs. CVVT
občas? spíš pravidelně... nebo Vervu 100 apod. paliva...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO