Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Brown)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
Já mám Conti Winter Contact a zatím mě nikdy nezklamaly. V Liberci mě vyvezly i na Obří sud, kde byly jenom samé čtyřkolky.
Kia xCeed 1.4 T-GDi "75"
Octavia III FL 1.5 TSi Elegance (služ.)
ex.: Opel Astra G 1.6 16V, Ford Focus 1.8 TDCi, Fiat Punto II 1.2, Škoda Octavia II 1.9 TDi 4x4, Škoda Octavia II 1.9 TDi, Octavia III 1.6 TDi 4x4, i30 kombi - 1.6 GDi
Octavia III FL 1.5 TSi Elegance (služ.)
ex.: Opel Astra G 1.6 16V, Ford Focus 1.8 TDCi, Fiat Punto II 1.2, Škoda Octavia II 1.9 TDi 4x4, Škoda Octavia II 1.9 TDi, Octavia III 1.6 TDi 4x4, i30 kombi - 1.6 GDi
- Reklama
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
Asi dojezdím zimu a za pár stovek je před létem pošlu do světa. Nebo se s nima třeba naučím jezdit a přestanu na ně nadávat.
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 GDI 99 kW, Weekend + Design, Demitasse Brown
Citroën C3 2003, 1.1i 43 kW - prodáno
Škoda Forman 1993, 1.3i 40 kW - sešrotováno
Citroën C3 2003, 1.1i 43 kW - prodáno
Škoda Forman 1993, 1.3i 40 kW - sešrotováno
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
Uvidíš...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
Asi na tom niečo stratíš,ale riešil by som to predajom a kúpou poriadných pneu.Za toto by som sa predajcovi poďakoval.Pokial by tam dal Barum ,tak OK,ale takéto niečo na auto tejto kategórie?Mephisto píše:Asi dojezdím zimu a za pár stovek je před létem pošlu do světa. Nebo se s nima třeba naučím jezdit a přestanu na ně nadávat.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
Na základě osobních zkušeností mi Barum domů nesmí
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
Rozumiem,ale v porovnaní Barum vs. Federal Himalaya Kattura , nie je čo riešiť.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
Zajímavé, že jsi dostal takovou značku. U nás se moc tato pneumatika neprodává, na netu jsme ji našel u jednoho prodejce s cenou 1400,-. To jsem měl za nižší cenu Hankooky.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
Prvních tisíc kilometrů za mnou a je na čase malá rekapitulace. Co mě vlastně vedlo ke koupi i30? Obecně vzato, rád si vybírám z toho nejlepšího z předchozí generace. Pravidlo aplikuji hlavně u elektroniky, ale řekl jsem si, že to musí platit u každého spotřebního zboží. Výběhové modely totiž mají řadu výhod: nižší cena (je potřeba vyprázdnit sklady před příchodem nové generace), "vychytané" mouchy dané generace, plná uživatelská fóra řešených (a vyřešených) problémů a závad. Největší nevýhodou bývá jistá zastaralost (ačkoliv většinou spíše morální, než funkční). No a když jsem do tohoto mixu přihodil požadavek na atmosférický benzín a 5* Euro NCAP, tak nezbyla v podstatě žádná jiná možnost než i30. A navíc se mi to auto prostě líbí.
Pozitiva:
* Motor - v běžném provozu božsky tichý, pokud chci trochu radosti z jízdy, příjemně zvučný a ryčný. Výkon naprosto dostačující i s plně naloženým autem. Uměl bych si představit trochu jiné zpřevodování (jednička je "divná", šestka se řadí zbytečně brzy), ale chápu, proč je to nastavené tak jak to je a akceptuji to. Rozdíl klidného rodinného ježdění a "sportovní" jízdy je řazení o dva stupně níž.
* Podvozek - ideálně uprostřed mezi koncernem a Francií. Pohodlný až trochu houpavý, přitom v zatáčkách a na nerovnostech pevný. Prostě boží, tímhle to u mě Korejci vyhráli na plné čáře.
* Kufr - obával jsem se, že bude pro naše účely malý (manželka neumí balit úsporně), ale narval jsem tam kočárek, dvě velké cestovní tašky a asi šest igelitek. A kdybych jó chtěl, tak by se ještě něco vešlo. Trochu škoda, že dvojité dno nelze jednoduše vyjmout (po dobu převážení kočárku). V kufru mám gumovou vanu, takže se k přihrádkám v podlaze stejně pohodlně nedostanu.
* Modré podsvícení - mám rád analog a modré diody.
* Tankování na levé straně - ostatní čekají, já tankuji (a nemusím se to po Citroënu přeučovat).
* Nikde nic nevrže, nelupá, nepraská - haleluja.
Neutrální:
* Vyhřívání sedačky - 2. stupeň je příliš horký, 1. stupeň pořád dost hřeje, ale dá se to.
* Spotřeba - po prvním tankování z plné do plné 7,74 (7,2 dle PP). Kousek dálnice, jinak město a pak 35 km couračky do a z práce. K tomu neoptimální řazení vzhledem k zajíždění syrového motoru a ledové peklo venku. Myslím, že v létě (po zajetí motoru) nebude dlouhodobá kombinovaná do 6,5 litru problém.
* Tuhé páté dveře - při zavírání se s nimi trochu peru, dvakrát jsem je "nezhoupnul" dostatečně a při nastupování koukám, že jsou zase nahoře (u starého auta stačilo úplně letmo zabouchnout cestou kolem dveří). Třeba ale aspoň vzpěry déle vydrží.
* ISG vůbec neobtěžuje. Když ho náhodou zapomenu vypnout, tak nebýt rozsvícené kontrolky, ani si ho nevšimnu.
* Nádrž by mohla mít o nějaký litr větší objem.
Negativa:
* Proč nesvítí tlačítko pro sklápění zrcátek?
* Proč se mi na palubce nerozsvítí kontrolka mlhovek, když mám světla v režimu AUTO?
* Ledová řadící páka - chtělo by to asi jiný materiál.
* To jako vážně neumí hlasové ovládání česky?!
* Prodávat auto bez alespoň základních koberečků?!
* Zimní pneumatiky Federal.
* Aktuální spotřeba pouze graficky, a ještě k tomu takhle?!
* Malý rejd - pokaždé, když mám při parkování volant nadoraz, tak mám pocit, že by měl jít ještě tak o čtvrt otáčky dál.
Co mi chybí:
* Automatické sklápění zrcátek.
* Parkovací kamera.
* Držák na parkovací kartu.
* Plnohodnotná rezerva.
Celkově vzato jsem zatím stále nadšený (i přes drobné chybky), uvidíme jak na tom budu po 5 000 km.
Pozitiva:
* Motor - v běžném provozu božsky tichý, pokud chci trochu radosti z jízdy, příjemně zvučný a ryčný. Výkon naprosto dostačující i s plně naloženým autem. Uměl bych si představit trochu jiné zpřevodování (jednička je "divná", šestka se řadí zbytečně brzy), ale chápu, proč je to nastavené tak jak to je a akceptuji to. Rozdíl klidného rodinného ježdění a "sportovní" jízdy je řazení o dva stupně níž.
* Podvozek - ideálně uprostřed mezi koncernem a Francií. Pohodlný až trochu houpavý, přitom v zatáčkách a na nerovnostech pevný. Prostě boží, tímhle to u mě Korejci vyhráli na plné čáře.
* Kufr - obával jsem se, že bude pro naše účely malý (manželka neumí balit úsporně), ale narval jsem tam kočárek, dvě velké cestovní tašky a asi šest igelitek. A kdybych jó chtěl, tak by se ještě něco vešlo. Trochu škoda, že dvojité dno nelze jednoduše vyjmout (po dobu převážení kočárku). V kufru mám gumovou vanu, takže se k přihrádkám v podlaze stejně pohodlně nedostanu.
* Modré podsvícení - mám rád analog a modré diody.
* Tankování na levé straně - ostatní čekají, já tankuji (a nemusím se to po Citroënu přeučovat).
* Nikde nic nevrže, nelupá, nepraská - haleluja.
Neutrální:
* Vyhřívání sedačky - 2. stupeň je příliš horký, 1. stupeň pořád dost hřeje, ale dá se to.
* Spotřeba - po prvním tankování z plné do plné 7,74 (7,2 dle PP). Kousek dálnice, jinak město a pak 35 km couračky do a z práce. K tomu neoptimální řazení vzhledem k zajíždění syrového motoru a ledové peklo venku. Myslím, že v létě (po zajetí motoru) nebude dlouhodobá kombinovaná do 6,5 litru problém.
* Tuhé páté dveře - při zavírání se s nimi trochu peru, dvakrát jsem je "nezhoupnul" dostatečně a při nastupování koukám, že jsou zase nahoře (u starého auta stačilo úplně letmo zabouchnout cestou kolem dveří). Třeba ale aspoň vzpěry déle vydrží.
* ISG vůbec neobtěžuje. Když ho náhodou zapomenu vypnout, tak nebýt rozsvícené kontrolky, ani si ho nevšimnu.
* Nádrž by mohla mít o nějaký litr větší objem.
Negativa:
* Proč nesvítí tlačítko pro sklápění zrcátek?
* Proč se mi na palubce nerozsvítí kontrolka mlhovek, když mám světla v režimu AUTO?
* Ledová řadící páka - chtělo by to asi jiný materiál.
* To jako vážně neumí hlasové ovládání česky?!
* Prodávat auto bez alespoň základních koberečků?!
* Zimní pneumatiky Federal.
* Aktuální spotřeba pouze graficky, a ještě k tomu takhle?!
* Malý rejd - pokaždé, když mám při parkování volant nadoraz, tak mám pocit, že by měl jít ještě tak o čtvrt otáčky dál.
Co mi chybí:
* Automatické sklápění zrcátek.
* Parkovací kamera.
* Držák na parkovací kartu.
* Plnohodnotná rezerva.
Celkově vzato jsem zatím stále nadšený (i přes drobné chybky), uvidíme jak na tom budu po 5 000 km.
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 GDI 99 kW, Weekend + Design, Demitasse Brown
Citroën C3 2003, 1.1i 43 kW - prodáno
Škoda Forman 1993, 1.3i 40 kW - sešrotováno
Citroën C3 2003, 1.1i 43 kW - prodáno
Škoda Forman 1993, 1.3i 40 kW - sešrotováno
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
No zrcatka se daji castecne vyresit a koberecky, no kdyby jsi cetl poctive forum pred koupi, tak by jsi vedel, ze si o ne musis rict a to same s povinnou vybavou Me byly, jako asi dalsim 80% dany "zdarma". Na zimu sem koupil originaly gumove z Gumaren Zubri o cca. polovinu toho, co to prodava Ale zase nekdo nedostal pneu...
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
Vybrečel jsem si jenom povinnou výbavu. Vzhledem k cenovce a zimákům v ceně už asi prostor na koberečky zdarma vážně nebyl. Koberečky jsem nakonec vzal originální, stejně tak vanu do kufru a kryt sedačky pod autosedačky. U neoriginálních bych pár stovek ušetřil, ale to bych na příslušenství neměl logo i30.
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 GDI 99 kW, Weekend + Design, Demitasse Brown
Citroën C3 2003, 1.1i 43 kW - prodáno
Škoda Forman 1993, 1.3i 40 kW - sešrotováno
Citroën C3 2003, 1.1i 43 kW - prodáno
Škoda Forman 1993, 1.3i 40 kW - sešrotováno
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
[quote="Mephisto"]Vybrečel jsem si jenom povinnou výbavu. Vzhledem k cenovce a zimákům v
Ale mel, Gumarny Zubri jsou originalni vyrobce nejen Hyundai, koberce a vana taky.
Ale mel, Gumarny Zubri jsou originalni vyrobce nejen Hyundai, koberce a vana taky.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
V tom případě, až to prošoupu, tak pořídím Zubří a nebudu líný víc hledat. (A stejně za to může prodejce v HCP - neměl jsem deset minut co dělat, než vyřídil pár přede mnou, tak jsem šel nakupovat. Beztak je to jejich taktika. )
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 GDI 99 kW, Weekend + Design, Demitasse Brown
Citroën C3 2003, 1.1i 43 kW - prodáno
Škoda Forman 1993, 1.3i 40 kW - sešrotováno
Citroën C3 2003, 1.1i 43 kW - prodáno
Škoda Forman 1993, 1.3i 40 kW - sešrotováno
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
S tou parkovaci kamerou... ja ji ve vybave nemel a nechal jsem si ji namontovat primo od prodejce. Cenovka asi 11tis. Pokud jsi schopny si to udelat sam, da se to same sehnat na ebay asi za 3500.
Ad spotreba: nevim jaky jezdis profil trasy, ale ja mam treba dlouhodoby prumer 7.2l. Takze bych se tou spotrebou uplne nestresoval.
Ad spotreba: nevim jaky jezdis profil trasy, ale ja mam treba dlouhodoby prumer 7.2l. Takze bych se tou spotrebou uplne nestresoval.
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
Mephisto: Předně - gratulace a ať slouží, jak má.
K tvým poznatkům. Plusy vidím stejně (manželka podvozek komentovala, že auto má "přísavky" k silnici). Ke kufru bych uvítal sedadlo spolujezdce sklopné "do stolku" na převážení dlouhých věcí. Jinak rady kdy řadit IMHO nefungují v žádném autě.
Vyhřívání sedaček jsem se naučil vypínat tak odhadem po třech minutách před tím, než začnou být příliš horké. Uvítal bych nastavitelné automatické vypnutí buď podle času, nebo podle dosažené teploty.
Spotřeba - jsem teď na tom dost stejně, na dálnici si to při 130 km/h vezme možná trochu přes 8 l/100 km, víkend na trase Praha>Hradec Kr.>Jaroměř>Trutnov a zpět skončil se spotřebou 7,8 l/km (GDI + DCT, ale spotřeba by měla být ta samá). Musím zkontrolovat tlak v pneu, idea na to byla dost citlivá a podhuštěné pneu se na spotřebě projevily dost znatelně. Jinak zobrazení aktuální spotřeby je úlet, "non-CZ" hlasové ovládání u auta z Nošovic také.
Ty mlhovky se mi nezdají, mě příslušné kontrolky svítí tak, jak mají a i v režimu Auto.
K malému rejdu - neznám poloměr zatáčení u C3, jezdil jsem dlouho s Fiatem Ideou (stejně dlouhé jako ta C3) a i30 mi nepřijde horší.
Kamera, ta mi chybí také, plnou rezervu považuji za zbytečnou - za posledních 25 let jsem píchnul snad 3x, z toho jednou šlo o prasklou pružinu pérování (při vyjíždění z parkování, takže jsem takřka stál).
Najeto teď asi 6700 km.
K tvým poznatkům. Plusy vidím stejně (manželka podvozek komentovala, že auto má "přísavky" k silnici). Ke kufru bych uvítal sedadlo spolujezdce sklopné "do stolku" na převážení dlouhých věcí. Jinak rady kdy řadit IMHO nefungují v žádném autě.
Vyhřívání sedaček jsem se naučil vypínat tak odhadem po třech minutách před tím, než začnou být příliš horké. Uvítal bych nastavitelné automatické vypnutí buď podle času, nebo podle dosažené teploty.
Spotřeba - jsem teď na tom dost stejně, na dálnici si to při 130 km/h vezme možná trochu přes 8 l/100 km, víkend na trase Praha>Hradec Kr.>Jaroměř>Trutnov a zpět skončil se spotřebou 7,8 l/km (GDI + DCT, ale spotřeba by měla být ta samá). Musím zkontrolovat tlak v pneu, idea na to byla dost citlivá a podhuštěné pneu se na spotřebě projevily dost znatelně. Jinak zobrazení aktuální spotřeby je úlet, "non-CZ" hlasové ovládání u auta z Nošovic také.
Ty mlhovky se mi nezdají, mě příslušné kontrolky svítí tak, jak mají a i v režimu Auto.
K malému rejdu - neznám poloměr zatáčení u C3, jezdil jsem dlouho s Fiatem Ideou (stejně dlouhé jako ta C3) a i30 mi nepřijde horší.
Kamera, ta mi chybí také, plnou rezervu považuji za zbytečnou - za posledních 25 let jsem píchnul snad 3x, z toho jednou šlo o prasklou pružinu pérování (při vyjíždění z parkování, takže jsem takřka stál).
Najeto teď asi 6700 km.
Re: Mephistova pekelná 1.6 GDI Weekend+Design (Demitasse Bro
Když nastavím Auto, tak pokud svítí pouze ledky, neukazuje se žádná kontrolka, že svítím. Když v tu chvíli zapnu mlhovky, tak se kontrolka nerozsvítí. Kontrolka svítí pouze pokud se automaticky zapnou klasická světla, pak to funguje.icu píše: Ty mlhovky se mi nezdají, mě příslušné kontrolky svítí tak, jak mají a i v režimu Auto.
C3 má poloměr otáčení 5,05 m, i30 5,3 m. Zajímavější je ale, že počet otáček volantu mezi rejdy je u C3 3,2, kdežto u i30 je to 2,57. Takže asi to bude jenom nezvyk z toho, že má i30 strmější řízení.icu píše:K malému rejdu - neznám poloměr zatáčení u C3, jezdil jsem dlouho s Fiatem Ideou (stejně dlouhé jako ta C3) a i30 mi nepřijde horší.
.
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 GDI 99 kW, Weekend + Design, Demitasse Brown
Citroën C3 2003, 1.1i 43 kW - prodáno
Škoda Forman 1993, 1.3i 40 kW - sešrotováno
Citroën C3 2003, 1.1i 43 kW - prodáno
Škoda Forman 1993, 1.3i 40 kW - sešrotováno