GDI vs. CVVT
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20291
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: GDI vs. CVVT
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: GDI vs. CVVT
Bol som včera vyskúšať 1,6 mpi. Išla celkom slušne. 3 dospelí. Pod 3500 ot pohodka a nad krásne postupne ožíval. Čakal som, že to bude lenivšie. Jazda bola len po rovinke. GDI vyskúšané nemám.
Re: GDI vs. CVVT
Myslím odpuzující reklamní kampaň. Mít Kia Ceed jinak tvarovanou palubku (tlačí mě pod pravým kolenem), tak jezdím v ní.JirkaN píše:Jaké negativum ?
Re: GDI vs. CVVT
Já nechápu, že pořád někdo řeší reklamu... V TV je jich po k***t a já mám volbu přepnout a nezvedat se ze židle ohledně reklamy. Snad nikdy jsem si podle reklamy nic nekoupil, vždy jsem dal na vlastní rozum.
Re: GDI vs. CVVT
Ja jsem taky cekal, ze budu trhat asfalty a ony uz jsou dotrhane, tak to nedelam
Ke spotrebe, mam 5500km a zatim nic moc a to beru Vervu 100, rekl bych, ze se spotreba spise zvedla, ale uvidim, az na jare.
Ke spotrebe, mam 5500km a zatim nic moc a to beru Vervu 100, rekl bych, ze se spotreba spise zvedla, ale uvidim, az na jare.
VW Passat Variant B8 2020 110kW TDI EVO
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Hyundai i30 kombi 1.6 GDI Czech Edition Festival (08/2016 - 4/2023) :(
Ford Mondeo 2004 2.0 TDCI Ghia 5dv (UK)
Fiat Stilo 1.6 16V 5dv / 1.9 JTD 3dv (UK) / MW 1.6 16V (ČR)
Fiat Punto 1.2 8V 3dv (UK)
Re: GDI vs. CVVT
Ta haťapka při normální jízdě jela taky docela dobře. On bude docela rozdíl ve váze krátký fabie, nebo pola s i30 kombi. Najednou o tolik větší výkon na kg. není.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: GDI vs. CVVT
Haťapku jsem měl 10 let a bez problémů, ale teď jsem přesedlal a najednou ty samé zatáčky projedu rychleji a nehobluju afalt do strany i při větších rychlostech jsem schopen hodně slušně zastavit, nekroutím se na sedačce po pár hodinách jak žížala a když teď bylo cca -20°C měl jsem teplo na privátu a hřál mě i volant do rukou. Nehledě na to že I30 jsem pořídil sice v akci, ale za tu samou cenu jako kdysi Fábii a hřálo mě i to když jsem si nakonfiguroval v práci novou Octavii se stejnou výbavou, byl jsem o 200 tisíc chudší a to mluví za vše, takže když si do mě rejply kovaní Škodováci tzv.Patrioti, tak po těchto argumentech bylo ticho po pěšině.
Hyundai I30 1.6 GDI Feslival (GO Edition) 2016
Škoda Fabia 1.2 HTP 2007-2016
Škoda Fabia 1.2 HTP 2007-2016
Re: GDI vs. CVVT
Marko... Dobre ty!!!
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: GDI vs. CVVT
Bony: Reklamu tady dávám jen jako nejviditelnější příklad toho, co mě na fungování v ČR nejvíc vadí. Osobně se se spíš bojím toho, aby zase nějakým "geniálním" tahem HM CZ nerozesr... dealerskou síť.
Na druhou stranu - svá auta prodává všude, i30 (byť jde hlavně o evropské auto) se nabízí po celém světě, jeho techniku používají i mnohé jiné modely H/K a vyložený průšvih zásadních částí auta jsem nezaznamenal. A z šestice "finalistů" (i30, Ceed, Mégane, S-Cross, Meriva a Astra) a loni v létě vyšla i30 při výběru nejlépe.
Nakonec jsem hledal, jestli vzít "roční" CVVT s 6AT, nebo novou GDI s 7DCT a vlastně jen minimální cenový rozdíl mezi oběma auty mě přiklonil k novému autu.
Na druhou stranu - svá auta prodává všude, i30 (byť jde hlavně o evropské auto) se nabízí po celém světě, jeho techniku používají i mnohé jiné modely H/K a vyložený průšvih zásadních částí auta jsem nezaznamenal. A z šestice "finalistů" (i30, Ceed, Mégane, S-Cross, Meriva a Astra) a loni v létě vyšla i30 při výběru nejlépe.
Nakonec jsem hledal, jestli vzít "roční" CVVT s 6AT, nebo novou GDI s 7DCT a vlastně jen minimální cenový rozdíl mezi oběma auty mě přiklonil k novému autu.
Re: GDI vs. CVVT
GDi vs klasika CVVT - dneska, když sem po pár desítek tisíc najezdil s Gdi a nahlédl konečně pod kapotu a prostudoval nepřítele, bych volil Cvvt klasiku, jednoduchou, funkční... se kterou jsem strávil více než 120 tiísíc km v Ceedovi předchozí generace. Poslední motor takové normální čitelné nepřetechnizované koncepce, prostý mnoha zbytečností co má GDi a pokud pominu pár let co se bude starat záruka, pak je rozhodně podstatě udržitelnější v chodu klasická koncepce. Už jen ten tlak paliva 130baru u Gdi a dvě čerpadla na benzín, start stop a dražší baterka, potíže s náchylností na karbon a zdá se i citlivější na kvalitu paliva. Gdi jede lepe, má lepší spodek na výkonu, celkově mu stačí nižší otáčky, ale jsem přesvědčenej, že mnoho řidičů by nepoznalo na první projížďku jestli mají Gdi nebo klasiku. Obě varianty jsou ale pořád ještě výrazně, o deset levelů vejš a lepší volbou před vším co má 3 válce, turba vypínání válců a teď nově u VW vypínání motoru za jízdy i 1,5T ... upřímně oba tyto motory jsou vlastně klenotem v dnešní době s tímto objemem a výkonem.
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: GDI vs. CVVT
No uprime, zde na foru jsem uz cetl dost prispevku o problemech s CVVT, ale zadny s GDI, tak nevim jestli v tomhle pripade lze mluvit o spolehlivosti CVVT, hm?
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: GDI vs. CVVT
Nechci být za hnidopicha ... Ale zřejmě řešíte GDi vs. MPI ... Systém CVVT(variabilní časování ventilů) mají oba motory totožný.
MPI vstříkne benzín v sacím potrubí před sac. ventilem, který defakto zároveň i čistí. GDi přímo do válce. Směs pak zapálí svíčka. Co je spohlivější, toť otázka ...
MPI vstříkne benzín v sacím potrubí před sac. ventilem, který defakto zároveň i čistí. GDi přímo do válce. Směs pak zapálí svíčka. Co je spohlivější, toť otázka ...
Hyundai i30 kombi Tricolor Komfort 1,6 MPI 88kW 2016
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Bývalá auta:
Renault Megane II 1,9 dCI Grandtour 88kW 2004
Renault Clio I 1.2 40kW 1995
Ford Sierra Combi 2,3 Indenor Diessel 1985
Mitsubishi Galant sedan 2,3 TD 1982
Škoda 100 L 1974
Re: GDI vs. CVVT
No Gdi je zatím řádově méně a tím je i dán faktor poruchovosti na vzorku aut. V mém okolí klasický CVVT jsou skoro všude a mají najeto hodně a ty problémy co se řeší tady se jich netýkají. Vím v okolí jen o jednom padlém 1,6cvvt co dojel na neservisování. Ale když je majitel ignorant, nepomůže nic.
Kia 2010 mi dokonce jezdila na LPG a dala to v pohodě.. generálka motoru byla po 200tis km, ale ne kvuli katu, ale prasklo těsnění pod hlavou. do dneška jezdí.. Táta má soukromé taky CVVT, jezdí pořád a jediné co mění je spotřebák.
Snažil jsem se najít nějaké GDI co mají v bazarech najeto třeba 150+ ale prostě zatím nejsou. Kdežto CVVT jsou v inzeratech i přes 200tisíc.. uvidíme časem
Kia 2010 mi dokonce jezdila na LPG a dala to v pohodě.. generálka motoru byla po 200tis km, ale ne kvuli katu, ale prasklo těsnění pod hlavou. do dneška jezdí.. Táta má soukromé taky CVVT, jezdí pořád a jediné co mění je spotřebák.
Snažil jsem se najít nějaké GDI co mají v bazarech najeto třeba 150+ ale prostě zatím nejsou. Kdežto CVVT jsou v inzeratech i přes 200tisíc.. uvidíme časem
Re: GDI vs. CVVT
ale stejnej motor je v i40 a maji uz 200
https://auta.yauto.cz/hyundai-i40-2-0-g ... 39938.html
https://auta.yauto.cz/hyundai-i40-2-0-g ... 39938.html
Re: GDI vs. CVVT
Jo, mela by se resit MPI vs GDI. Poku chce někdo resit C-VVT, tak pak jedine C-VVT vs D-CVVTJirkaN píše:Nechci být za hnidopicha ... Ale zřejmě řešíte GDi vs. MPI ... Systém CVVT(variabilní časování ventilů) mají oba motory totožný.
MPI vstříkne benzín v sacím potrubí před sac. ventilem, který defakto zároveň i čistí. GDi přímo do válce. Směs pak zapálí svíčka. Co je spohlivější, toť otázka ...
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp