JoKo píše:deasel? to je co? nemyslel si diesel?ceme píše:No no tak skus naštartovať teraz v zime oba motor naraz a kým zoškrabeš predné okno na Benzíne tak auto už aj kuri ale na Deasel?? na to možeme zabudnuť. Máme dve firemné autá jedno je SX4 1.6 DDiS a druhé ACCENT CRDi a viem že ak neprejdem minmálne 5km tak sa ručička ani nepohne na aute. Ako nič proti Deaslom motorom jasan spotreba super všetko ale všetci čo poznám a maju deasel nadávaju na to kým sa ten motor zohreje a kým to začne kuriť...ale inak mám rád deasel to je jasné
Nechcem tu naozaj vyzerať ako odporca naftovej verzie aut to nie nič proti nemám naozaj ale ak by som si kupil deasel tak aj s vyhrievaním sedačiek predných....a samoška viem aj to že ak má niekto deasel iný motor už nechce a ja to beriem...
a ako dlho skrabkas okna? polhodinu? ja ci uz na jednom alebo druhom accente {1.3 12v a 1.4 16v} po oskrabani okien a ocisteni auta mi ani jedno z tych dvoch nekuri. zacne mi kurit auto tak po 3km najskor...
Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Dik za opravu no tak myslel som ak je poriadne zamznuté auto to znamená tak po 5 minutách na neutrále, už určite hreje ale ako vravím ked je poridne zamznuté inak hreje po 2 km ako nič
Hyundai Accent 1,4i Elegance 10/2007
- Reklama
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Mexican tvoj názor sa zhoduje s mojim..a je mi je jasné diesel je lepší ako benzín.
Mexican píše:mno s krytom pod motorom vlastnej vyroby je motor na optimalnej teplote pri cca 0 stupnoch vonku po cca 3-4 km... co nie je zle ale ano mohlo by to byt lepsie.. na dochadzanie 5km do prace to v zime nie je
Hyundai Accent 1,4i Elegance 10/2007
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
[quote="ceme"]No tak ti poviem ze niekde pred mesiacom bolo v relácii ako sa dajaký odborník vyjadroval k nezávislé topení myslím že na Prime. A dosť to zenchutil lebo vysvetloval že fajn auto je teplé aj motor ale!!!! nezohrieva sa spojka ani prevodovka súčasné s motorom a vravel že odchádzajú potom prevodovky po 50 000km ale to neni z mojej hlavy bolo to v telke tak ale je to názor jeho a možno to mala byť len zlá reklama na to topení nezvislé neviem...no Quote ale čo sa týka toho naštartovania prečo nie??? ved zadné okno sa ti zatial rozmrazí a predne ak je poriadne namrznuté ti tiež pojde lahšie a hlavne ak je poriadna kosa a ty ideš preč čerstvo naštartovaný tak sa ti kludne može predne okno začať zahmlievať len tolko
Je jasné, že nezávislé topení nemůže prohřát všechny mechanické části pohonu, to by ani nebylo možné. Navíc teplá voda z nezávislého topení motor ohřeje o pár stupňů, max. desítek stupňů, ale běžící motor - to už je ohřev v řádu stovek °C! Ale právě promrzlý motor ve volnoběhu po prvním nastartování trpí úplně nejvíc. Je jasné, že první km musí jet člověk opatrně i s předehřátým motorem, protože ohřát se musí vše (převodovka, veškerá ložiska, atd)
K téhle věci také např. zaznělo, že při volnoběhu prvotně nastartovaného motoru je směs nastřikovaná do válců tak bohatá na benzin, že smývá olej ze stěn válců a mazání je zcela minimální. Navíc je olej v kanálcích navíc zpočátku hustší, proudí pomaleji a postupně se to zlepšuje s jeho prohřívání. Samozřejmě dnešní plně syntetické oleje jsou na tom líp, ale dokonalé taky nejsou. Prostě v zimě pomalé starty, ale nejlepší je prý prohřívat celý mechanismus pohonu současně. Několik minut běžícím motorem při škrábání oken člověk taky způsobuje nerovnováhu v ohřevu motoru, spojky, převodovky a dalších mechanismů...
Je jasné, že nezávislé topení nemůže prohřát všechny mechanické části pohonu, to by ani nebylo možné. Navíc teplá voda z nezávislého topení motor ohřeje o pár stupňů, max. desítek stupňů, ale běžící motor - to už je ohřev v řádu stovek °C! Ale právě promrzlý motor ve volnoběhu po prvním nastartování trpí úplně nejvíc. Je jasné, že první km musí jet člověk opatrně i s předehřátým motorem, protože ohřát se musí vše (převodovka, veškerá ložiska, atd)
K téhle věci také např. zaznělo, že při volnoběhu prvotně nastartovaného motoru je směs nastřikovaná do válců tak bohatá na benzin, že smývá olej ze stěn válců a mazání je zcela minimální. Navíc je olej v kanálcích navíc zpočátku hustší, proudí pomaleji a postupně se to zlepšuje s jeho prohřívání. Samozřejmě dnešní plně syntetické oleje jsou na tom líp, ale dokonalé taky nejsou. Prostě v zimě pomalé starty, ale nejlepší je prý prohřívat celý mechanismus pohonu současně. Několik minut běžícím motorem při škrábání oken člověk taky způsobuje nerovnováhu v ohřevu motoru, spojky, převodovky a dalších mechanismů...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Omlouvám se za dotaz mírně off-topic, ale aspoň se týká 1.4 - tech. materiály mám v autě a auto daleko - jen potřebuji ověřit, jestli se do 1.4i vejdou 4 l mot. oleje, učitě je to víc než 3, ale nejsem si jistý jestli stačí 4, plete se mi to s minulým vozem...
Děkuji za "nakopnutí"...
Děkuji za "nakopnutí"...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Vzhledem k tomu, že do 1,6 stačí asi 3,4l, tak myslím, že 4l kanystr stačí.Gandalf píše:Omlouvám se za dotaz mírně off-topic, ale aspoň se týká 1.4 - tech. materiály mám v autě a auto daleko - jen potřebuji ověřit, jestli se do 1.4i vejdou 4 l mot. oleje, učitě je to víc než 3, ale nejsem si jistý jestli stačí 4, plete se mi to s minulým vozem...
Děkuji za "nakopnutí"...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8135
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
manual.. ale myslim, ze 4 litre budu stacit.. aj s filtromGandalf píše:Omlouvám se za dotaz mírně off-topic, ale aspoň se týká 1.4 - tech. materiály mám v autě a auto daleko - jen potřebuji ověřit, jestli se do 1.4i vejdou 4 l mot. oleje, učitě je to víc než 3, ale nejsem si jistý jestli stačí 4, plete se mi to s minulým vozem...
Děkuji za "nakopnutí"...
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
podle příručky:
benzíny 3,3l
nafta 5,3l
obojí včetně filtru
benzíny 3,3l
nafta 5,3l
obojí včetně filtru
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Díky moc za info
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
- maruskamichalek
- *
- Příspěvky: 52
- Registrován: 28 črc 2016, 17:13
- Bydliště: Československo
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
panové
mam dotaz,když mam rok vyroby 2006 tak v řidicí jednoce budu mit ješte starý Software .ptam se protože bych si chtěl nechat nahrat ten novy myslim co jsem tady četl je asi 12,2007.
mam dotaz,když mam rok vyroby 2006 tak v řidicí jednoce budu mit ješte starý Software .ptam se protože bych si chtěl nechat nahrat ten novy myslim co jsem tady četl je asi 12,2007.
Hyundai Accent elegance 2006,1,4,71,kw najeto 100.000 km+ BORBET CW 4 7x17 4x100 ET38 Priemer disku: 17-Barum - BRAVURIS 3 HM 84Y XL FR 205-40-17,hudba Mac Audio APM 2.0 400w-moje vyroba subwooferu 300 mm,Objem ozvučnice 60 l podle parametru-700w
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
a preco? naco?
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
- maruskamichalek
- *
- Příspěvky: 52
- Registrován: 28 črc 2016, 17:13
- Bydliště: Československo
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
mam takový pocit ze když přidam plyn tak citím že to trošku trha a za druhé rozjizdeni s autem bez plynu je nic moc ,a pak když koukam na otačkoměr tak trosku kolísají otáčky,,a tak jsem si řekl ze by to bylo ze mam asi stary software co jsem se tedy dočetl tak mi ty problemi docela sedí volal jsem do nove zamky přijmo do Hyundai a řekli mi že není problém nahrat software teda jestli tam mam teda ještě ten stary višmikodim píše:a preco? naco?
Hyundai Accent elegance 2006,1,4,71,kw najeto 100.000 km+ BORBET CW 4 7x17 4x100 ET38 Priemer disku: 17-Barum - BRAVURIS 3 HM 84Y XL FR 205-40-17,hudba Mac Audio APM 2.0 400w-moje vyroba subwooferu 300 mm,Objem ozvučnice 60 l podle parametru-700w
- maruskamichalek
- *
- Příspěvky: 52
- Registrován: 28 črc 2016, 17:13
- Bydliště: Československo
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
tak auto už jede uplně super,dnes jsem byl v servisu přimo v Hyundai udělali mi diagnostiku a software je aktualni nejnovejší tak ze jsem byl docela překvapený ale hned mi povidali ze tam mam 3 chyby,první škrticí klapka a slaba bateria a Airbag --to znamena bateria je už nova tak že to je stara chyba,tak že bateria je ok,airbag spolujezdce to jsem ještě nekoukal,a škrticí klapku jsem mě dnes vyndanou uplne celou-a z venka byla uplne cista a opačne strany dost černa tak že jsem hned celou pěkně kartáčkem na zuby a benzinem vyčistil a co bylo dost zasrane byl ten srač Regulator volnobehu tak jsem ho také vyčistil a auto je už ok,ale ted vam něco řeknu v servisu v Hyundai mi udelali diagnostiku zadarmo jsem čuměl jako blazen povidam co jsem dlužnej a on nic to je maličkost tak že super,jinak a kde je ten servis... nové zamky
Hyundai Accent elegance 2006,1,4,71,kw najeto 100.000 km+ BORBET CW 4 7x17 4x100 ET38 Priemer disku: 17-Barum - BRAVURIS 3 HM 84Y XL FR 205-40-17,hudba Mac Audio APM 2.0 400w-moje vyroba subwooferu 300 mm,Objem ozvučnice 60 l podle parametru-700w
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
maruskamichalek a nemohol by si sem dat navod ako tu skrtiacu klapku a ten druhy bazmek vycistit?Nemam s motorom ziadny problem ale preventivne by som to tiez rad vycistil,lenze ani netusim kde to je
- maruskamichalek
- *
- Příspěvky: 52
- Registrován: 28 črc 2016, 17:13
- Bydliště: Československo
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
ahoj,tak když ti jede auto v pohodě tak bych to nechal,ale jak chceš,posilam ti foto co kde je ok,delal jsem to narychlo tu fotku jinak si odpoj první baterku,a pak si odpoj ten konektor na tom regulator volnoběhu a konektor na snimač polohy,první si sundej škrticí klapku,tak že vyšroubuj ty šrouby dva nahoře a dva dole,pak pekně trošku vytahni ven,pak dole jsou dvě hadičky přivod vody do škrticí klapky,ty sundej dolu a pak ješte plynové lanko sundej ,uplně na konci lanka je hlavička tu otočíš tak aby ti to lanko šlo krásně dolu a maš to celé venku,pak si vem technicky benzin a tu škrticí klapku a okolo pěkne vyčisti aby tam prostě nezůstali usazeniny,a utři to hadrem nic na tom není ale davej si pozor na těsnění jinak to těsnení je dost pevné tak se neboj,a ten regulator --vyšroubuj ty dva šrouby a hned jde krasně ven,vem si ho do ruky a do tech otvoru nalej benzin technický a nejlepe štětečkem vyčistit aby ty černé usazeniny byli prostě pryč a proplachuj ty otvory stim benzinem vůbec se neboj neda se to porušit,karesino píše:maruskamichalek a nemohol by si sem dat navod ako tu skrtiacu klapku a ten druhy bazmek vycistit?Nemam s motorom ziadny problem ale preventivne by som to tiez rad vycistil,lenze ani netusim kde to je
- Přílohy
-
- DSC_0025 (5)_LI.jpg (145.7 KiB) Zobrazeno 2279 x
Hyundai Accent elegance 2006,1,4,71,kw najeto 100.000 km+ BORBET CW 4 7x17 4x100 ET38 Priemer disku: 17-Barum - BRAVURIS 3 HM 84Y XL FR 205-40-17,hudba Mac Audio APM 2.0 400w-moje vyroba subwooferu 300 mm,Objem ozvučnice 60 l podle parametru-700w
Re: Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .
Dik za navod,mozno ho pouzijem ked bude potrebne to vycistit ale asi je to zbytocne ked nemam s autom problemy vsak?Inac kolko mas najazdene,ze uz si ho potreboval cistit?Ja mam necelých 90 000