Chiptuning u 1.6 GDI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
hh hodím ti číslo účtu do SZ
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Reklama
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
thanks...
kámoš si kdysi nechal chipovat tigru z 90 koní na 100 koní a říkal že kdyby mu to někdo přes noc nachipoval tak to ráno nepozná ...prostě i 10% zisku navíc je málo na to aby to byl nějakej trhák
kámoš si kdysi nechal chipovat tigru z 90 koní na 100 koní a říkal že kdyby mu to někdo přes noc nachipoval tak to ráno nepozná ...prostě i 10% zisku navíc je málo na to aby to byl nějakej trhák
I30 kombi GDi gdh
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
navíc je to kravina... no nic... za mě chip určitě ne...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
četli jste tohle téma?
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 61#p486046
náš slavný motor má evidentně interní EGR kvůli D-CVVT i když jsem myslel, že nemá žádný, tak že další lež od prodejce ?
tak si myslím, že nějaká optimalizace ke zlepšení pružnosti, pravděpobně ,,zvýšení spotřeby" a čistší motor, by zřejmě možná byla ale nejspíš by to neprošlo měřením emisí protože je tady rozpor rekoperace výfukových plynů a bohatosti směsi, když se zbaví rekoperace tak to je směs čistší o cca 10 až 20% a to může být i rozdíl výkonu pro pružnost motoru při ne naplno sešlápnutým plynu ale pak určitě nevyjdou emise při měření...ten interní EGR je v činnosti snad pořád krom volnoběhu a režimu řežimu VOT (plně otevřená klapka)
a jak se zde píše motory s přímým vstřikem používají spíše chudou směs než základní stechiometrický poměr alias poměr lambda, možná krom řežimu VOT (plně otevřená klapka), kdy snad ve vysokých otáčkách je směs mírně bohatší...těžko říct, to ví jen výrobce nebo chiper , ty články jsou obecné...ale pokud to je pravda tak to je další slabina kde by se dalo optimalizovat...a pak že GDi už pracují z výroby na limitu, na limitu ano ale chudosti směsi...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A1%C ... A1n%C3%ADm
neříkám, že na grafu z měření výkonu se zvednou špičky výkonu a točivého momentu ale průběh při běžné jízdě bez plného sešlápnutí plynu by se tím mohl zlepšit, což by mělo největší přínos pro každého z nás...
pokud máte nějaké bližší informace, tak mě opravte, každopádně v tom je myšlenka...
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 61#p486046
náš slavný motor má evidentně interní EGR kvůli D-CVVT i když jsem myslel, že nemá žádný, tak že další lež od prodejce ?
tak si myslím, že nějaká optimalizace ke zlepšení pružnosti, pravděpobně ,,zvýšení spotřeby" a čistší motor, by zřejmě možná byla ale nejspíš by to neprošlo měřením emisí protože je tady rozpor rekoperace výfukových plynů a bohatosti směsi, když se zbaví rekoperace tak to je směs čistší o cca 10 až 20% a to může být i rozdíl výkonu pro pružnost motoru při ne naplno sešlápnutým plynu ale pak určitě nevyjdou emise při měření...ten interní EGR je v činnosti snad pořád krom volnoběhu a režimu řežimu VOT (plně otevřená klapka)
a jak se zde píše motory s přímým vstřikem používají spíše chudou směs než základní stechiometrický poměr alias poměr lambda, možná krom řežimu VOT (plně otevřená klapka), kdy snad ve vysokých otáčkách je směs mírně bohatší...těžko říct, to ví jen výrobce nebo chiper , ty články jsou obecné...ale pokud to je pravda tak to je další slabina kde by se dalo optimalizovat...a pak že GDi už pracují z výroby na limitu, na limitu ano ale chudosti směsi...
https://cs.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A1%C ... A1n%C3%ADm
neříkám, že na grafu z měření výkonu se zvednou špičky výkonu a točivého momentu ale průběh při běžné jízdě bez plného sešlápnutí plynu by se tím mohl zlepšit, což by mělo největší přínos pro každého z nás...
pokud máte nějaké bližší informace, tak mě opravte, každopádně v tom je myšlenka...
I30 kombi GDi gdh
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
Pro přímé vstřikování benzínu existuje 6 možných druhů provozu:
• Provoz s vrstveným plněním
• Homogenní provoz
• Homogenní provoz s chudou směsí
• Homogenní provoz s vrstveným plněním
• Homogenní provoz chránící před klepáním
• Provoz s vrstveným plněním a zahříváním katalyzátoru
Smyslem využívání všech šesti režimů je optimální chod motoru za různých jízdních
podmínek. Změna točivého momentu nenastává skokově, nýbrž plynule během jízdy. Řidič
tak nerozpozná přepnutí na jiný provozní režim.
https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace ... e_id=93464
• Provoz s vrstveným plněním
• Homogenní provoz
• Homogenní provoz s chudou směsí
• Homogenní provoz s vrstveným plněním
• Homogenní provoz chránící před klepáním
• Provoz s vrstveným plněním a zahříváním katalyzátoru
Smyslem využívání všech šesti režimů je optimální chod motoru za různých jízdních
podmínek. Změna točivého momentu nenastává skokově, nýbrž plynule během jízdy. Řidič
tak nerozpozná přepnutí na jiný provozní režim.
https://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace ... e_id=93464
I30 kombi GDi gdh
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
GDI s chipem jsem ridil a ani vterinu by me nenapadlo si to do auta poridit... Vyhozeny prasule
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
mj. o tom jsem tu dříve dávno psal, horko těžko výkon, leda průběh. Ale taky to bude dost hýbat se spotřebou a nikoliv směrem dolů.
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 28 lis 2016, 18:30
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
chalani a tu 1.6 crdi 81KW rv.2014 uz niekto chipol ???ja otom vazne rozmyslam ..
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
Vrte... Tady jsi u GDI
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
Co si myslíte o chipu noveho motoru 1.4 T-GDi ? Mělo by to vetší smysl než u atmosféry? Volal jsem dnes do jedné nejmenovane firmy a tam mi sdělili že chip bude k dispozici cca za rok, ze je nutné testování. Ale dle odhadu by pry 15 kW navíc mělo být bezpečné pro mechaniku motoru.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
motor este ani nevideli a uz vedia, ze co bude bezpecne?
vykaslal by som sa na to... a v pripade, ze by som chcel nieco silnejsie, tak by som si pockal na Nkovu verziu...
vykaslal by som sa na to... a v pripade, ze by som chcel nieco silnejsie, tak by som si pockal na Nkovu verziu...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
N verze má mít 250 a 275 koní, to už je raketa, ale bude to stát určitě 2x tolik co běžná verze. Já osobně nechci závodit, jen těch 15% výkonu navíc by se mohlo hodit při občasném předjíždění.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
Myslím si,že so 103kw sa dá celkom slušne predbiehať.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
U ciste atmosfery chiptuning bez dalsich uprav motoru nema moc smysl. Jakmile to ma turbo uz se s tim da vic carovat nez s atmosferou i bez uprav motoru. Zalezi na tom, jak moc predimenzovany ten motor bude, ale u vetsiny turbenych motoru by cca 10 - 15% nahoru melo byt celkem bezpecnych.
i30 WG 1.6 GDI, New weekend, Cool red, MY 2015
Re: Chiptuning u 1.6 GDI
I Octavie 1.4 TSI 110 kW ?idam.i píše:Myslím si,že so 103kw sa dá celkom slušne predbiehať.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG