![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Já jsem kvůli TPMS u všech aut zrušil sady a přezouvám. Pokud se použijí originál TPMS ventilky, tak se ani nemusí nijak párovat nebo nahrávat, natáhnou se sami (to je zase plus, když už).
Ale rostu z té pálky, co za ně chtějí.
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Nejspíš to udělám stejně. To už se vyplati přezouvat pneu, než mít 2 sady ventilků, které budu po pár letech měnit.Mr. HYUNDAI píše: Já jsem kvůli TPMS u všech aut zrušil sady a přezouvám. Pokud se použijí originál TPMS ventilky, tak se ani nemusí nijak párovat nebo nahrávat, natáhnou se sami (to je zase plus, když už).
Ale rostu z té pálky, co za ně chtějí.
To platí už dnes: jsou zavedené takzvané „Tyre Clustery“, které určují, jaké pneumatiky mohou být na konkrétním vozidle použity. „Podle základní a příplatkové výbavy bude v technickém průkazu vozidla ve verzi konkrétního vozidla zapsaný Tyre Cluster, který určuje použití alternativních rozměrů pneumatik a disků,“ uvádí na svých internetových stránkách Škoda Auto. Po vyrobení vozidla nebude možné Tyre Cluster změnit, tedy na vozidlo nebude možné použít jiný rozměr pneumatik a disků kromě těch, které jsou uvedeny v technickém průkazu vozidla.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/hrdlicka-co2-vyvoj ... tomoto_fdv
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |