motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
brano_drotikar1
**
Příspěvky: 105
Registrován: 15 kvě 2010, 21:09

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od brano_drotikar1 »

Nazdar

Zaujimalo by ma aka je spotreba 1.4tgdi na dialnici, teda na sestku pri 130km/h.
Ako sa ma jazdit s turbom. Ma sa na to slapat a motor buracat? Potom aj spotreba stupa.
V meste si to neviem predstavit. Pri skusobnej jazde vmeste to islo samo bez vacsieho slapania na plyn, ako silnejsia atmosfera. Ked sme vychadzali na dialnicu tak som pridal na 5 stupni ale ziadny efekt. Treba to podradovat?
Akurat predajca sa zmienil ze to treba vytacat.
Potreboval by som dtym jazdit aspon dva dni aby som to spoznal.
Testoval som aj 1.2 tsi a 1.0tsi v ibiize. Tomu rozumiem ze slabemu motoru pomaha turbo. Po slapnuti na plyn to zaburaca=zaklepe a objavi sa zrychlenie. Ten motor potrebuje turbo.
U 1.4tgdi to turbo je viac oddelene nakolko je 1.4 celkom silny motor a napr v meste si to vystaci aj bez turba ak nato moc neslapete. Mylim sa?
Naposledy upravil(a) brano_drotikar1 dne 08 zář 2017, 22:18, celkem upraveno 1 x.
Citroen c4 cactus 1.2, 110k, r.v.2018
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Reklama
 

esideboi
*
Příspěvky: 20
Registrován: 19 dub 2017, 20:17

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od esideboi »

na dialnici mam priemernu okolo 7, ale vacsinou idem mierne nad 130 a raz za cas na to dupnem este viac, mne pri 130-tke pekne prida aj na 6tke, ale ked chcem dynamiku a predbieham na cestach prvej triedy cca pri stovke, podradim na trojku a pekne slape
Hyundai i30 1.4 T-GDI
brano_drotikar1
**
Příspěvky: 105
Registrován: 15 kvě 2010, 21:09

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od brano_drotikar1 »

Treba to podradovat aby sa zobudilo turbo. Takze ides na 5 stupni 90km/h a musis podradit na 3 aby to zacalo buracat?
Citroen c4 cactus 1.2, 110k, r.v.2018
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Např při výjezdu z obce držím 3. stupeň až na 90 km/h (cca 4 200 ot./min) a pak teprve řadím 6. stupeň, baví mě jak to pěkně zrychluje. I tak mám průměrnou spotřebu pod 6 l/100 km.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
brano_drotikar1
**
Příspěvky: 105
Registrován: 15 kvě 2010, 21:09

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od brano_drotikar1 »

Nazdar
Ak to podradujete aby to malo dynamiku tak to dokaze aj auto bez turba. Cakal som ze turbo zabezpeci dynamiku aj bez podradovania. U 1.2tsi motora zaberalo v kazdej situacii aj bez podradovania. Ako funguje 1.5tsi netusim.
Citroen c4 cactus 1.2, 110k, r.v.2018
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Tudy »

Samozřejmě není potřeba držet tu trojku až do 90 km/h, slušně to táhne i na čtyřku. Já osobně to dělám jen proto, že mě to baví.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 »

Jsou věci a lidé,kterým nepomůže nic a nikdo...Kdysi dávno kdosi moudrý řekl krásnou větu o házení perel ....
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od idam.i »

Je zábavné sledovať ,ako vždy niekoho vtiahne do úplne zbytočnej diskusie. #-o ](*,)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 »

Mě už to ani zábavné nepřijde ](*,) ](*,)
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
brano_drotikar1
**
Příspěvky: 105
Registrován: 15 kvě 2010, 21:09

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od brano_drotikar1 »

Samozrejme je lepsie raz vidiet,skusit ako storazy pocut. Kedze skusobna jazda trva max 10 minut tak sa este pytam. 1.4 a 1.4tgdi motorizacie od hyundai som nepochopil. Na to treba mat specialne vedomosti a zrucnosti jazdit s tou motorizaciou. To som zazil len u h/K koncernu a to om vyskusal uz viac aut.
Citroen c4 cactus 1.2, 110k, r.v.2018
Hyundai accent lc, 1.3, r.v.2004, 215000km
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley »

brano: Ano, na tychle dva motory musíš mít minimálně znalosti fyzika kvantové teorie. K tomu lehkou nohu na plyn a pevnou na spojku. A také prudce neřadit, převodovka to nemá ráda. Být tebou, do :hyu: nejdu. Doporučuji Rapida nebo Octu III s 1,0 TSI. Budou uživatelsky přívětivější, pružnější, s menší spotřebou a větším kufrem než i30 III.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od petzl62 »

Myslíš,že to zabere...? :shock: #-o
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley »

Doufám [-o<
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11627
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Doufat můžeš :mrgreen: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley »

Naděje umírá poslední 8)
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“