hyundai i30 - 3. generacia
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Sem : https://www.hyundaiclub.net/viewforum.php?f=198
Nová téma.
Nová téma.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Reklama
Re: hyundai i30 - 3. generacia
na zajíždění je obecně nejlepší silnice I. třídy... často měnit rychlost, otáčky motoru, řadit... omezit prudká brzdění a rozjezdy, motor točit prvních 1.500 km do 3/4 max. povolených otáček, netahat přívěs apod. tzn. zejména motor nepodtáčet...mari077 píše:Prečo nie na diaľnici ? :Ovorlajz píše:Já jezdím přes 8 na sto a rozhodne bych auto nezajizdel na dálnici
po 1.500 km můžeš zahřátý motor klidně točit k červeným číslům....
když ho takhle zajedeš, tak ti bude žrát osm jako mě (just a joke)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: hyundai i30 - 3. generacia
vorlajz píše:vorlajz říká...:"Já už spotřebu řešit nebudu!!!"
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Zdravím. Jen lehce doplním minulou recenzi.
Dnes opravdu důkladně prověřeno zpracování interiéru. Díky uzavírce mě navi poslala na "silnici" asi 26. třídy... asi jsem projel i nějaké JZD nebo co to bylo , tankodrom proti té cestě je rovina a v autě ani vrznutí, žádná rána od podvozku.
Doplním ještě změnu chování motoru.... opravdu si sedá a použitelné otáčky šly dolů.... cca o 200. už se s tim dá mnohem líp projíždět "vracečky" i pravoúhlé odbočení. Dvojka už to pobere a motor se dá pěkně roztáhnout i od těch cca 1950ot. Celkově lépe táhne a je příjemnější..... já snad ten tříhrnek nakonec budu mít rád Jestli to čte nějakej dealer, tak ji za 300 stříbrnejch beru
A teď něco speciál pro Vorlajze ... vím, že už to neřeší... ale co kdyby Dnešní putování, 50% dálnice většinou tacho 110-140 + 50% okresky... žádná placka, pěkně nahoru dolů a zatáčky. Dle tankování 6,48.
Dnes opravdu důkladně prověřeno zpracování interiéru. Díky uzavírce mě navi poslala na "silnici" asi 26. třídy... asi jsem projel i nějaké JZD nebo co to bylo , tankodrom proti té cestě je rovina a v autě ani vrznutí, žádná rána od podvozku.
Doplním ještě změnu chování motoru.... opravdu si sedá a použitelné otáčky šly dolů.... cca o 200. už se s tim dá mnohem líp projíždět "vracečky" i pravoúhlé odbočení. Dvojka už to pobere a motor se dá pěkně roztáhnout i od těch cca 1950ot. Celkově lépe táhne a je příjemnější..... já snad ten tříhrnek nakonec budu mít rád Jestli to čte nějakej dealer, tak ji za 300 stříbrnejch beru
A teď něco speciál pro Vorlajze ... vím, že už to neřeší... ale co kdyby Dnešní putování, 50% dálnice většinou tacho 110-140 + 50% okresky... žádná placka, pěkně nahoru dolů a zatáčky. Dle tankování 6,48.
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Houby tomu rozumím, ale nekecá do toho během zaběhu motoru adaptivní elektronika? Něco ve smyslu mám jednotné tovární nastavení, které pak pružně reaguje na individuální jízdní styl, přizpůsobí se a zapamatuje si nové hodnoty? Ve výsledku máš pocit že si auto sedlo.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Casey, nějak ti to žere ne?Casey27 píše:
A teď něco speciál pro Vorlajze ... vím, že už to neřeší... ale co kdyby Dnešní putování, 50% dálnice většinou tacho 110-140 + 50% okresky... žádná placka, pěkně nahoru dolů a zatáčky. Dle tankování 6,48.
Odkud jsi? Ty máš ten trihrnec?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tudy: Určitě si elektronika pamatuje styl jízdy, ale tam pokud vím když jezdíš dlouho klobouk, tak pak auto prd jede, dokud se to neresetne.... neřeknu ti přesně jak se tyhle hodnoty jmenují. Někde tady na foru je k tomu taky trochu kecání. To o sednutí tvrdil Mr. HYUNDAI a já na to reagoval. Každopádně ať je to jak je, tak auto jede mnohem líp v otáčkách 1950- 2200 než na začátku a i celkově jde líp za plynem.
vorlajz: Jj žere, ale mně to nevadí... jedu jak mě to baví a jak potřebuju.... desetiny nehoním Jinak jsem JM a tohle je výsledek putování Vysočinou. Mám to na ten týden jak jsem psal a jasně tříhrnec, bo v benzínu na "Cestuj a testuj" 1,4 nemají a naftu já ee
vorlajz: Jj žere, ale mně to nevadí... jedu jak mě to baví a jak potřebuju.... desetiny nehoním Jinak jsem JM a tohle je výsledek putování Vysočinou. Mám to na ten týden jak jsem psal a jasně tříhrnec, bo v benzínu na "Cestuj a testuj" 1,4 nemají a naftu já ee
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Říká se tomu adaptabilní data .
Vycházím z vlastní zkušenosti s tímhle motůrkem. Další level přišel u mě v cca 10.000 km .
Vycházím z vlastní zkušenosti s tímhle motůrkem. Další level přišel u mě v cca 10.000 km .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Jasný
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Casey27: hmm, cítím vzrůstající nadšení pro zkoušený vůz, už jsi si vybral barvu?
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Tudy: Nadšení to zrovna ne, ale rozhodně příjemný překvapení a spokojenost. Opravdu pozoruju velký pokrok k lepšímu co se týká zpracování oproti 2. generaci, to stejné u podvozku, i posez atd.... Každopádně bych si rád zkusil i tu 1,4... jak moc velký je tam rozdíl. A má smůlu.... není v nabídce žůžová
Re: hyundai i30 - 3. generacia
Ok tak budem jazdiť po obchvate pri akých rychlochstiach radíš? Pri dieseli sa to sa ľahko odpočúvať na základe dunenia ale pri benzíne som taký nesvoj že ako radit, pri 3 000ot? Ccavorlajz píše:na zajíždění je obecně nejlepší silnice I. třídy... často měnit rychlost, otáčky motoru, řadit... omezit prudká brzdění a rozjezdy, motor točit prvních 1.500 km do 3/4 max. povolených otáček, netahat přívěs apod. tzn. zejména motor nepodtáčet...mari077 píše:Prečo nie na diaľnici ? :Ovorlajz píše:Já jezdím přes 8 na sto a rozhodne bych auto nezajizdel na dálnici
po 1.500 km můžeš zahřátý motor klidně točit k červeným číslům....
když ho takhle zajedeš, tak ti bude žrát osm jako mě (just a joke)
Re: hyundai i30 - 3. generacia
To mohu potvrdit, sám jsem postupně vlastnil všechny 3 řady i30. A troufám si říct, že za těch pár let udělal v kvalitě svých vozů obrovský skok, možná největší ze všech automobilek. Největší posun bych viděl v podvozku a dále pak v interieru. Dodnes si pamatuji rozčarování při přechodu z Fordu Focus na i30 ICasey27 píše:Tudy: Nadšení to zrovna ne, ale rozhodně příjemný překvapení a spokojenost. Opravdu pozoruju velký pokrok k lepšímu co se týká zpracování oproti 2. generaci, to stejné u podvozku, i posez atd.... Každopádně bych si rád zkusil i tu 1,4... jak moc velký je tam rozdíl. A má smůlu.... není v nabídce žůžová
Naposledy upravil(a) Tudy dne 20 zář 2017, 21:02, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: hyundai i30 - 3. generacia
3.000??? Záleží přeci na situaci.... Při zajíždění bych ho v klidu točil do 4.500 ot.mari077 píše:
Ok tak budem jazdiť po obchvate pri akých rychlochstiach radíš? Pri dieseli sa to sa ľahjko odpočúvať na základe dunenia ale pri benzíne som taký nesvoj že ako radit, pri 3 000ot? Cca
https://youtu.be/nZ6zk_-Sg30
Zahřej motor a pak 4.500 ot. Jinak bych držel otáčky kolem 2.000 a výš
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: hyundai i30 - 3. generacia
mari077: U benzínu se ty správné otáčky naučíš taky, auto skrátka nejede (poznáš na plynovém pedálu) a motor se jakoby dusí. Dá se jezdit i podle ucha
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek