hyundai i30 - 3. generacia

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9101
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od idam.i »

Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Reklama
 

Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od vorlajz »

mari077 píše:
vorlajz píše:Já jezdím přes 8 na sto a rozhodne bych auto nezajizdel na dálnici ;)
Prečo nie na diaľnici ? :O
na zajíždění je obecně nejlepší silnice I. třídy... často měnit rychlost, otáčky motoru, řadit... omezit prudká brzdění a rozjezdy, motor točit prvních 1.500 km do 3/4 max. povolených otáček, netahat přívěs apod. tzn. zejména motor nepodtáčet...

po 1.500 km můžeš zahřátý motor klidně točit k červeným číslům.... ;)

když ho takhle zajedeš, tak ti bude žrát osm jako mě :D :D :D (just a joke) :mrgreen:
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5123
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od petzl62 »

vorlajz píše:vorlajz říká...:"Já už spotřebu řešit nebudu!!!" :D :D :D
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: =D> =D> =D> :D/ :D/ :D/
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Casey27
**
Příspěvky: 101
Registrován: 19 pro 2016, 21:02

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Casey27 »

Zdravím. Jen lehce doplním minulou recenzi.

Dnes opravdu důkladně prověřeno zpracování interiéru. Díky uzavírce mě navi poslala na "silnici" asi 26. třídy... asi jsem projel i nějaké JZD nebo co to bylo :D , tankodrom proti té cestě je rovina a v autě ani vrznutí, žádná rána od podvozku.

Doplním ještě změnu chování motoru.... opravdu si sedá a použitelné otáčky šly dolů.... cca o 200. už se s tim dá mnohem líp projíždět "vracečky" i pravoúhlé odbočení. Dvojka už to pobere a motor se dá pěkně roztáhnout i od těch cca 1950ot. Celkově lépe táhne a je příjemnější..... já snad ten tříhrnek nakonec budu mít rád :D Jestli to čte nějakej dealer, tak ji za 300 stříbrnejch beru :mrgreen:

A teď něco speciál pro Vorlajze ... vím, že už to neřeší... ale co kdyby :mrgreen: Dnešní putování, 50% dálnice většinou tacho 110-140 + 50% okresky... žádná placka, pěkně nahoru dolů a zatáčky. Dle tankování 6,48.

Obrázek
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Tudy »

Houby tomu rozumím, ale nekecá do toho během zaběhu motoru adaptivní elektronika? Něco ve smyslu mám jednotné tovární nastavení, které pak pružně reaguje na individuální jízdní styl, přizpůsobí se a zapamatuje si nové hodnoty? Ve výsledku máš pocit že si auto sedlo.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od vorlajz »

Casey27 píše:
A teď něco speciál pro Vorlajze ... vím, že už to neřeší... ale co kdyby :mrgreen: Dnešní putování, 50% dálnice většinou tacho 110-140 + 50% okresky... žádná placka, pěkně nahoru dolů a zatáčky. Dle tankování 6,48.

Obrázek
Casey, nějak ti to žere ne? :D

Odkud jsi? Ty máš ten trihrnec? :mrgreen:
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Casey27
**
Příspěvky: 101
Registrován: 19 pro 2016, 21:02

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Casey27 »

Tudy: Určitě si elektronika pamatuje styl jízdy, ale tam pokud vím když jezdíš dlouho klobouk, tak pak auto prd jede, dokud se to neresetne.... neřeknu ti přesně jak se tyhle hodnoty jmenují. Někde tady na foru je k tomu taky trochu kecání. To o sednutí tvrdil Mr. HYUNDAI a já na to reagoval. Každopádně ať je to jak je, tak auto jede mnohem líp v otáčkách 1950- 2200 než na začátku a i celkově jde líp za plynem.

vorlajz: Jj žere, ale mně to nevadí... jedu jak mě to baví a jak potřebuju.... desetiny nehoním :mrgreen: Jinak jsem JM a tohle je výsledek putování Vysočinou. Mám to na ten týden jak jsem psal a jasně tříhrnec, bo v benzínu na "Cestuj a testuj" 1,4 nemají a naftu já ee :mrgreen:
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11627
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Říká se tomu adaptabilní data :) .

Vycházím z vlastní zkušenosti s tímhle motůrkem. Další level přišel u mě v cca 10.000 km :D .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od vorlajz »

Jasný ;)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Tudy »

Casey27: hmm, cítím vzrůstající nadšení pro zkoušený vůz, už jsi si vybral barvu? :)
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Casey27
**
Příspěvky: 101
Registrován: 19 pro 2016, 21:02

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Casey27 »

Tudy: Nadšení to zrovna ne, ale rozhodně příjemný překvapení a spokojenost. Opravdu pozoruju velký pokrok k lepšímu co se týká zpracování oproti 2. generaci, to stejné u podvozku, i posez atd.... Každopádně bych si rád zkusil i tu 1,4... jak moc velký je tam rozdíl. A :hyu: má smůlu.... není v nabídce žůžová :mrgreen:
mari077
*
Příspěvky: 89
Registrován: 02 črc 2017, 19:16

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od mari077 »

vorlajz píše:
mari077 píše:
vorlajz píše:Já jezdím přes 8 na sto a rozhodne bych auto nezajizdel na dálnici ;)
Prečo nie na diaľnici ? :O
na zajíždění je obecně nejlepší silnice I. třídy... často měnit rychlost, otáčky motoru, řadit... omezit prudká brzdění a rozjezdy, motor točit prvních 1.500 km do 3/4 max. povolených otáček, netahat přívěs apod. tzn. zejména motor nepodtáčet...

po 1.500 km můžeš zahřátý motor klidně točit k červeným číslům.... ;)

když ho takhle zajedeš, tak ti bude žrát osm jako mě :D :D :D (just a joke) :mrgreen:
Ok tak budem jazdiť po obchvate :) pri akých rychlochstiach radíš? Pri dieseli sa to sa ľahko odpočúvať na základe dunenia ale pri benzíne som taký nesvoj že ako radit, pri 3 000ot? Cca
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Tudy »

Casey27 píše:Tudy: Nadšení to zrovna ne, ale rozhodně příjemný překvapení a spokojenost. Opravdu pozoruju velký pokrok k lepšímu co se týká zpracování oproti 2. generaci, to stejné u podvozku, i posez atd.... Každopádně bych si rád zkusil i tu 1,4... jak moc velký je tam rozdíl. A :hyu: má smůlu.... není v nabídce žůžová :mrgreen:
To mohu potvrdit, sám jsem postupně vlastnil všechny 3 řady i30. A troufám si říct, že za těch pár let udělal :hyu: v kvalitě svých vozů obrovský skok, možná největší ze všech automobilek. Největší posun bych viděl v podvozku a dále pak v interieru. Dodnes si pamatuji rozčarování při přechodu z Fordu Focus na i30 I :)
Naposledy upravil(a) Tudy dne 20 zář 2017, 21:02, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od vorlajz »

mari077 píše:


Ok tak budem jazdiť po obchvate :) pri akých rychlochstiach radíš? Pri dieseli sa to sa ľahjko odpočúvať na základe dunenia ale pri benzíne som taký nesvoj že ako radit, pri 3 000ot? Cca
3.000??? Záleží přeci na situaci.... Při zajíždění bych ho v klidu točil do 4.500 ot.

https://youtu.be/nZ6zk_-Sg30

Zahřej motor a pak 4.500 ot. ;) Jinak bych držel otáčky kolem 2.000 a výš ;)
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20284
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: hyundai i30 - 3. generacia

Příspěvek od Axel.Foley »

mari077: U benzínu se ty správné otáčky naučíš taky, auto skrátka nejede (poznáš na plynovém pedálu) a motor se jakoby dusí. Dá se jezdit i podle ucha :wink:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Pokec“