Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
Moderátor: Moderátoři
Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
Ahoj, abych popsal svou situaci. Chci své staré auto vyměnit za jiné. Chci něco malého do města, bude to druhé auto v rodině. Koukal jsem po ojetinách atd. Nakonec jsem skončil u i10, která se dá nová sehnat za slušnej peníz. Chápu že je malé auto a moc to nepojede, ale když 50 % času strávím v koloně, tak je to celkem jedno co mám pod kapotou. Ale chtěl jsem se zeptat na komfort na předních sedačkách. A co motor? jak je to s životností jak jede atd. Děkuju
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
Zkusil bych zajet za prodejcem a dohodnul si půjčení auta alespoň na 1 den, ideálně na víkend. Udělal jsem to samé s jiným autem, o které jsem se zajímal.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
Mě by hlavně zajímal ten motor - životnost, poruchy atd. to za víkend stejně nezjistím.
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
A zjistíš to tím, ze ti to tu někdo napíše??? Neblbni...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
Uživatelé ídesítek si nestěžují, už z principu tato auta nemají tak vysoký roční nájezd jako větší vozy, takže dojezdit se k problémovým km na tacho trvá většině majitelů spousta let
Shodou okolností jsem tuto problematiku řešil kvůli tátovi, v hledáčku jsme měli Citigo, Picanto, i10, Sandero a "malé kolíňáky". V prvním kole vypadl triumvirát Peugeot/Toyota/Citroen společně se Škodovkou, poté jsme opustili Picanto kvůli ceně a rozhodovali jsme se mezi i10 a Sanderem. Sedačky v Hyundai oproti té Dacii (nejen v předu, ale i vzadu) jsou o 2-3 třídy lepší.
Jako dlouhodobý uživatel aut segmentu C jsem byl překvapen prostorem pro řidiče v tomto malém autě. Motor papírově vypadá nic moc, ale díky nízké hmotnosti auta a slušnému zpřevodování má slušnou městskou dynamiku. Mimo obec a na dálnicích zázraky nečekej, ale na křižovatkách ve městě brzdou nebude.
Picanto se mi líbí víc zvenku i uvnitř, pro majitele s nízkým nájezdem je výhoda delší záruky, ale cena těch nejprodávanějších modelů je o cca 40000,- výš, což je při cenách aut 20%...
Shodou okolností jsem tuto problematiku řešil kvůli tátovi, v hledáčku jsme měli Citigo, Picanto, i10, Sandero a "malé kolíňáky". V prvním kole vypadl triumvirát Peugeot/Toyota/Citroen společně se Škodovkou, poté jsme opustili Picanto kvůli ceně a rozhodovali jsme se mezi i10 a Sanderem. Sedačky v Hyundai oproti té Dacii (nejen v předu, ale i vzadu) jsou o 2-3 třídy lepší.
Jako dlouhodobý uživatel aut segmentu C jsem byl překvapen prostorem pro řidiče v tomto malém autě. Motor papírově vypadá nic moc, ale díky nízké hmotnosti auta a slušnému zpřevodování má slušnou městskou dynamiku. Mimo obec a na dálnicích zázraky nečekej, ale na křižovatkách ve městě brzdou nebude.
Picanto se mi líbí víc zvenku i uvnitř, pro majitele s nízkým nájezdem je výhoda delší záruky, ale cena těch nejprodávanějších modelů je o cca 40000,- výš, což je při cenách aut 20%...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
@vorlajz No alespoň si mohu udělat obrázek ne? Někdo může napsat že s tím najel 150 tkm a bez poruchy, tak si řeknu že je motor ok a pujdu do něj třeba. Ale můžou se objevit také zkušenosti kdy se do 30 tkm mění 3x motor viz. koncern VW. Tak pak bych do toho samozřejmě nešel.
@Chasnik Díky za názor. Něco takového jsem chtěl slyšet. Můj nájezd (nebo spíše manželky) bude do 10000 km. Tipuji spíš 7-8 tisíc za rok. Jezdit se bude v 1 max ve dvou na nákupy a po městě na dálnice a na dálky máme jiné auto. Stačí mě tedy když auto pojede max 110 km/h kdybych 2x do roka vyjel na spojku mezi HK a pce. Vybíral jsem jako ty. Kolínská trojka je total out. Fabia je o 60 tisíc dražší. Picanto je také dražší a Hyu se mi líbí i vzhledově více.
@Chasnik Díky za názor. Něco takového jsem chtěl slyšet. Můj nájezd (nebo spíše manželky) bude do 10000 km. Tipuji spíš 7-8 tisíc za rok. Jezdit se bude v 1 max ve dvou na nákupy a po městě na dálnice a na dálky máme jiné auto. Stačí mě tedy když auto pojede max 110 km/h kdybych 2x do roka vyjel na spojku mezi HK a pce. Vybíral jsem jako ty. Kolínská trojka je total out. Fabia je o 60 tisíc dražší. Picanto je také dražší a Hyu se mi líbí i vzhledově více.
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
Ono to pojede víc jak 110, akorát držet to dlouhodobě nebude komfortní pro posádku v kabině.
Mám teď doma Chevrolet Spark 2009 0,8 litru a i tento prcek dokáže při předjíždění mazat 150 km/h
Mám teď doma Chevrolet Spark 2009 0,8 litru a i tento prcek dokáže při předjíždění mazat 150 km/h
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
Já jsem tím hlavně chtěl říct, že nečekám zázraky a bude to auto do města. Tak do něj asi půjdu.
EDIT: A motor jako takový je jednoduchý konstrukčně? Nebudou na to někde v servisu koukat jak z jara?
EDIT: A motor jako takový je jednoduchý konstrukčně? Nebudou na to někde v servisu koukat jak z jara?
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
Motor Kappa 1.0 L: atmosférický zážehový tříválec 998 ccm bez vyvažovací hřídele, blok válců Al slitina s litinovými vložkami, řetězový rozvod DOHC, 4 ventily na válec, dual-CVVT, mechanické vymezování vůle ventilů. Nepřímé vstřikování benzínu.
V dnešní době takový standard, žádná kur...ka typu turbo, EGR, DPF, SCR.
Vyměnit kapaliny, filtry, svíčky snad zvládne každý servis?
V dnešní době takový standard, žádná kur...ka typu turbo, EGR, DPF, SCR.
Vyměnit kapaliny, filtry, svíčky snad zvládne každý servis?
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
Ahoj ja mam i10-tku 3 roky najazd 61t km LPG priamo z vyroby, zatial na auticko nemozme nic zle povedat, ziadne velke problemy neboli [klop klop], samozrejme ten vyzsi najazd mu az tak nesvedci ale nemal s tym nejaky problem a verim ze v buducnosti este bude sluzit ako 2. auto v rodine. Takze zamna ho mozem urcite odporucit
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
Tak za takto poškozený štítek neprošla i10 technickou kontrolou.
- Přílohy
-
- DSC_0312.JPG (168.82 KiB) Zobrazeno 7209 x
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
To už je demence na druhou
A co jako máš dělat? Požádat o nový importéra? A do té doby asi chodit pěšky
A co jako máš dělat? Požádat o nový importéra? A do té doby asi chodit pěšky
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
melda:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
Nééé...dá se sehnat docela rychle replika štítku. (800,- Kč)
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw
Aspoň že tak...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek