Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

2008 -

Moderátor: Moderátoři

torrent
Příspěvky: 4
Registrován: 07 úno 2017, 21:36

Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od torrent »

Ahoj, abych popsal svou situaci. Chci své staré auto vyměnit za jiné. Chci něco malého do města, bude to druhé auto v rodině. Koukal jsem po ojetinách atd. Nakonec jsem skončil u i10, která se dá nová sehnat za slušnej peníz. Chápu že je malé auto a moc to nepojede, ale když 50 % času strávím v koloně, tak je to celkem jedno co mám pod kapotou. Ale chtěl jsem se zeptat na komfort na předních sedačkách. A co motor? jak je to s životností jak jede atd. Děkuju
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od Axel.Foley »

Zkusil bych zajet za prodejcem a dohodnul si půjčení auta alespoň na 1 den, ideálně na víkend. Udělal jsem to samé s jiným autem, o které jsem se zajímal.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
torrent
Příspěvky: 4
Registrován: 07 úno 2017, 21:36

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od torrent »

Mě by hlavně zajímal ten motor - životnost, poruchy atd. to za víkend stejně nezjistím.
Uživatelský avatar
vorlajz
*******
Příspěvky: 9963
Registrován: 19 srp 2012, 08:21

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od vorlajz »

A zjistíš to tím, ze ti to tu někdo napíše??? Neblbni...
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ

Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od Chasnik »

Uživatelé ídesítek si nestěžují, už z principu tato auta nemají tak vysoký roční nájezd jako větší vozy, takže dojezdit se k problémovým km na tacho trvá většině majitelů spousta let :)
Shodou okolností jsem tuto problematiku řešil kvůli tátovi, v hledáčku jsme měli Citigo, Picanto, i10, Sandero a "malé kolíňáky". V prvním kole vypadl triumvirát Peugeot/Toyota/Citroen společně se Škodovkou, poté jsme opustili Picanto kvůli ceně a rozhodovali jsme se mezi i10 a Sanderem. Sedačky v Hyundai oproti té Dacii (nejen v předu, ale i vzadu) jsou o 2-3 třídy lepší.
Jako dlouhodobý uživatel aut segmentu C jsem byl překvapen prostorem pro řidiče v tomto malém autě. Motor papírově vypadá nic moc, ale díky nízké hmotnosti auta a slušnému zpřevodování má slušnou městskou dynamiku. Mimo obec a na dálnicích zázraky nečekej, ale na křižovatkách ve městě brzdou nebude.
Picanto se mi líbí víc zvenku i uvnitř, pro majitele s nízkým nájezdem je výhoda delší záruky, ale cena těch nejprodávanějších modelů je o cca 40000,- výš, což je při cenách aut 20%...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
torrent
Příspěvky: 4
Registrován: 07 úno 2017, 21:36

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od torrent »

@vorlajz No alespoň si mohu udělat obrázek ne? Někdo může napsat že s tím najel 150 tkm a bez poruchy, tak si řeknu že je motor ok a pujdu do něj třeba. Ale můžou se objevit také zkušenosti kdy se do 30 tkm mění 3x motor viz. koncern VW. Tak pak bych do toho samozřejmě nešel.

@Chasnik Díky za názor. Něco takového jsem chtěl slyšet. Můj nájezd (nebo spíše manželky) bude do 10000 km. Tipuji spíš 7-8 tisíc za rok. Jezdit se bude v 1 max ve dvou na nákupy a po městě na dálnice a na dálky máme jiné auto. Stačí mě tedy když auto pojede max 110 km/h kdybych 2x do roka vyjel na spojku mezi HK a pce. Vybíral jsem jako ty. Kolínská trojka je total out. Fabia je o 60 tisíc dražší. Picanto je také dražší a Hyu se mi líbí i vzhledově více.
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od Chasnik »

Ono to pojede víc jak 110, akorát držet to dlouhodobě nebude komfortní pro posádku v kabině.
Mám teď doma Chevrolet Spark 2009 0,8 litru a i tento prcek dokáže při předjíždění mazat 150 km/h :)
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
torrent
Příspěvky: 4
Registrován: 07 úno 2017, 21:36

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od torrent »

Já jsem tím hlavně chtěl říct, že nečekám zázraky a bude to auto do města. Tak do něj asi půjdu.

EDIT: A motor jako takový je jednoduchý konstrukčně? Nebudou na to někde v servisu koukat jak z jara?
Uživatelský avatar
Pavloun
*
Příspěvky: 59
Registrován: 06 pro 2014, 16:17
Bydliště: Holomóc

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od Pavloun »

Motor Kappa 1.0 L: atmosférický zážehový tříválec 998 ccm bez vyvažovací hřídele, blok válců Al slitina s litinovými vložkami, řetězový rozvod DOHC, 4 ventily na válec, dual-CVVT, mechanické vymezování vůle ventilů. Nepřímé vstřikování benzínu.
V dnešní době takový standard, žádná kur...ka typu turbo, EGR, DPF, SCR.

Vyměnit kapaliny, filtry, svíčky snad zvládne každý servis?
jakub199
Příspěvky: 4
Registrován: 21 lis 2017, 11:53

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od jakub199 »

Ahoj ja mam i10-tku 3 roky najazd 61t km LPG priamo z vyroby, zatial na auticko nemozme nic zle povedat, ziadne velke problemy neboli [klop klop], samozrejme ten vyzsi najazd mu az tak nesvedci ale nemal s tym nejaky problem a verim ze v buducnosti este bude sluzit ako 2. auto v rodine. Takze zamna ho mozem urcite odporucit :)
Uživatelský avatar
Melda
**
Příspěvky: 197
Registrován: 21 pro 2006, 19:54
Bydliště: Na severu

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od Melda »

Tak za takto poškozený štítek neprošla i10 technickou kontrolou.
Přílohy
DSC_0312.JPG
DSC_0312.JPG (168.82 KiB) Zobrazeno 7241 x
Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5128
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od petzl62 »

To už je demence na druhou ](*,) ](*,)
A co jako máš dělat? Požádat o nový importéra? A do té doby asi chodit pěšky :shock: :roll:
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od Axel.Foley »

melda: :shock: :?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Melda
**
Příspěvky: 197
Registrován: 21 pro 2006, 19:54
Bydliště: Na severu

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od Melda »

Nééé...dá se sehnat docela rychle replika štítku. (800,- Kč)
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Zkušenosti s i10 1.0 CVVT 48 kw

Příspěvek od Axel.Foley »

Aspoň že tak...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Odpovědět

Zpět na „i10“