Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Tak jsem se byl o Štědrém večeru trošičku povozit, když jsou tak prázdné ty silnice
Hlavní je, že ukončuji zájezd, jelikož už má Nko nakrouceno přes 2000 km
Dále konečně trošku začíná padat i ta spotřeba. Včera jsem se do Plzně dostal za 5.8 a z Plzně za 6.2. Také jsem si už zkusil pár zatáček projet v ostrém tempu. Co mě překvapilo, že Nko i na zimákách dokázalo vyprodukovat v zatáčce přetížení 1.01g
Nejlepší na tom ale je, že ten zadek vám neustřelí, to auto se na asfaltu drží jako kojenec bradavky, je to něco neuvěřitelného. A když tu hranici překonáte, tak jen cítíte, že zadek už ztrácí přilnavost, trošku jedete bokem, ale naprosto mírným, žádné drama. Dokonce máte dost času na vše potřebné, žádné náhle vybočení zadku, nebo ujetí předku. Ten stále držel, jen naprosto minimální skluz zadku, tak o max 2-3°. Ale vše se to děje tak nějak v klidu, těžko se to popisuje, máte pocit jistoty, to auto vám vše říká, co se s ním děje, snad i dopředu. Prostě takový to, helee čeče, za půl minutky šoupnu trošku zadečkem, ale předek ti nechám hezky přilepenej. Dá se s tím hrát plynem, skoro ani kontra není vlastně potřeba. Asi to nedokážu dost dobře popsat, s běžným autem, ani něčím, jako Ceed GT tohle nelze zažít.
Ne že by Ceed GT byl záludnej, jen tak nějak nevíte, co se děje, zadek proti Nku ztratí kontrolu bez varování, chce to větší kontra. To Nko se prostě tak nějak jen sklouzne, žádný škubnutí. Nevím, já prostě nevím, jak to popsat. Je to něco zcela přirozeného, nevyděsí vás to. Jako že teď jsem už to přehnal, musím zpomalit. Naopak, Nko chce ještě více naložit. Bezproblému mu i v takové situaci můžete ještě naložit, prostě ještě jen více utáhne tu zatáčku. GTčko v takové situaci letělo pomalu po tečně ven, nebo vás ESP skoro zastavilo. Nebyla to zábava.
No nějak jsem se rozepsal
Hlavní je, že ukončuji zájezd, jelikož už má Nko nakrouceno přes 2000 km
Dále konečně trošku začíná padat i ta spotřeba. Včera jsem se do Plzně dostal za 5.8 a z Plzně za 6.2. Také jsem si už zkusil pár zatáček projet v ostrém tempu. Co mě překvapilo, že Nko i na zimákách dokázalo vyprodukovat v zatáčce přetížení 1.01g
Nejlepší na tom ale je, že ten zadek vám neustřelí, to auto se na asfaltu drží jako kojenec bradavky, je to něco neuvěřitelného. A když tu hranici překonáte, tak jen cítíte, že zadek už ztrácí přilnavost, trošku jedete bokem, ale naprosto mírným, žádné drama. Dokonce máte dost času na vše potřebné, žádné náhle vybočení zadku, nebo ujetí předku. Ten stále držel, jen naprosto minimální skluz zadku, tak o max 2-3°. Ale vše se to děje tak nějak v klidu, těžko se to popisuje, máte pocit jistoty, to auto vám vše říká, co se s ním děje, snad i dopředu. Prostě takový to, helee čeče, za půl minutky šoupnu trošku zadečkem, ale předek ti nechám hezky přilepenej. Dá se s tím hrát plynem, skoro ani kontra není vlastně potřeba. Asi to nedokážu dost dobře popsat, s běžným autem, ani něčím, jako Ceed GT tohle nelze zažít.
Ne že by Ceed GT byl záludnej, jen tak nějak nevíte, co se děje, zadek proti Nku ztratí kontrolu bez varování, chce to větší kontra. To Nko se prostě tak nějak jen sklouzne, žádný škubnutí. Nevím, já prostě nevím, jak to popsat. Je to něco zcela přirozeného, nevyděsí vás to. Jako že teď jsem už to přehnal, musím zpomalit. Naopak, Nko chce ještě více naložit. Bezproblému mu i v takové situaci můžete ještě naložit, prostě ještě jen více utáhne tu zatáčku. GTčko v takové situaci letělo pomalu po tečně ven, nebo vás ESP skoro zastavilo. Nebyla to zábava.
No nějak jsem se rozepsal
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Reklama
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Axel: Na můj popud? Souhlasím, že to tam hezky napsali a je vidět, že si na celém článku dali dost záležet. Teď už jen se v tom Nku svést. Je to v podstatě povinnost
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Nemyslím to zle, jen spíš jsem si chtěl porovnat tvé nadšení s pisálky z tisku. Ačkoliv tvé nadšení je takové to opravdové, od srdce. Je vidět, že tě to auto baví
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Teď jsem si pročítal manuál k Nku a zaujalo mě, že výrobce doporučuje olej C2 nebo vyšší a to mě celkem překvapilo. Nevíte někdo, proč je doporučen právě olej specifikace ACEA C2, místo klasických A5/A3? ACEA Cx by mělo být pro motory vybavené částicovými filtry, jako je DPF a proto se používají převážně do dieselů. Proto mě to celkem překvapilo. Mám totiž již připraven na výměnu olej ACEA A3, konkrétně tento:
http://www.millersoils.cz/cfs-5w401
Alfe, nevíš o tom náhodou něco??
http://www.millersoils.cz/cfs-5w401
Alfe, nevíš o tom náhodou něco??
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Když bylo dneska venku tak krásně, rozhodli jsme se s přítelkyní umýt a navoskovat naše krásné Nko.
Všem Vám přejeme do nového roku jen to nejlepší a spousty nových zážitků za volanty Vašich miláčků.
P.S. Nko se těší na Vaše skalpy.
Všem Vám přejeme do nového roku jen to nejlepší a spousty nových zážitků za volanty Vašich miláčků.
P.S. Nko se těší na Vaše skalpy.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Nemachruj
Také ti přeji šťastný nový rok 2018
Také ti přeji šťastný nový rok 2018
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 combi aka Mysak - 1.6 GDI, CashB ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
Hyundai i30 SW aka Mumínek - 1.6 CVVT, Bílá ve Stajlu... ;) - PRODÁNO
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Vše nejlepší v roce 2018 Deegrovi, přítulkyni i eNku.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Pekná jarná fotka.
PF 2018
PF 2018
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
krásné foto
Seat Leon ST FR 1.8TSI 132kW 7.7l/100km
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
Hyundai i30 kombi MY14 White Creamy 1.6 CRDi 81kW - Prodáno
Škoda Octavia2 1.6MPi 75kW - prodáno
Škoda Fabia 1.2HTP 40kW - prodáno
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Tak díky všem a jsem rád, že se Vám fotka líbila
Bohužel i u Nka jsem objevil už první problém. A to když auto stojí delší dobu venku, v mém případě týden, tak brzdové destičky se přilepují ke kotoučům a při prvním rozjezdu to dost lupne.
Dneska jsem se rozhodl na to konečně pořádně šlápnout a podívat se za 200 km/h. Noo a samozřejmě jsem si na Vás vzpomněl, že by to někoho mohlo také zajímat a tak tady máte v podstatě moje první video s využitím plného potenciálu motoru
Je to sice jen zrychlení z 90-220 km/h, na maximum se mi ještě zatím nechce, ale i tak je myslím krásně vidět, jak to auto jede.
Ze 100-200 km/h to zabere nějakých 14 sec. Jen pro srovnání. i30 1.4 T-GDI stejná disciplína zabere nějakých 37 sec, Ceedu GT to trvá 22 sec a mému Ceedu GT s úpravou BSR to zabralo asi 16 sec.
https://youtu.be/maOO6uAAnPw
Bohužel i u Nka jsem objevil už první problém. A to když auto stojí delší dobu venku, v mém případě týden, tak brzdové destičky se přilepují ke kotoučům a při prvním rozjezdu to dost lupne.
Dneska jsem se rozhodl na to konečně pořádně šlápnout a podívat se za 200 km/h. Noo a samozřejmě jsem si na Vás vzpomněl, že by to někoho mohlo také zajímat a tak tady máte v podstatě moje první video s využitím plného potenciálu motoru
Je to sice jen zrychlení z 90-220 km/h, na maximum se mi ještě zatím nechce, ale i tak je myslím krásně vidět, jak to auto jede.
Ze 100-200 km/h to zabere nějakých 14 sec. Jen pro srovnání. i30 1.4 T-GDI stejná disciplína zabere nějakých 37 sec, Ceedu GT to trvá 22 sec a mému Ceedu GT s úpravou BSR to zabralo asi 16 sec.
https://youtu.be/maOO6uAAnPw
Naposledy upravil(a) Deegr dne 07 led 2018, 22:14, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
stírače stíraly ? pekné video
SEAT Leon ST Xcellence 1.4 TSI Pirineos Grey
Hyundai i30 9/2k12 GDI + Blue interior, Phantom black - sold
Cordoba 6L 1.4 2k4 Zlatá+ Eibach Seat Sport - sold
Hyundai i30 9/2k12 GDI + Blue interior, Phantom black - sold
Cordoba 6L 1.4 2k4 Zlatá+ Eibach Seat Sport - sold
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Pekne porovnavanie 1.4 a 2.0.....myslim i30...
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
To s tim prilepovanim desticek ke kotoucum se stalo i me,take cca.po 5ti dnech stani.Rozjedu se a rana jak se to utrhlo.Takze je to globalnejsi problem.Na FB to lidi take probiraji u novych H.Deegr píše:Tak díky všem a jsem rád, že se Vám fotka líbila
Bohužel i u Nka jsem objevil už první problém. A to když auto stojí delší dobu venku, v mém případě týden, tak brzdové destičky se přilepují ke kotoučům a při prvním rozjezdu to dost lupne.
Dneska jsem se rozhodl na to konečně pořádně šlápnout a podívat se za 200 km/h. Noo a samozřejmě jsem si na Vás vzpomněl, že by to někoho mohlo také zajímat a tak tady máte v podstatě moje první video s využitím plného potenciálu motoru
Je to sice jen zrychlení z 90-220 km/h, na maximum se mi ještě zatím nechce, ale i tak je myslím krásně vidět, jak to auto jede.
Ze 100-200 km/h to zabere nějakých 14 sec. Jen pro srovnání. i30 1.4 T-GDI stejná disciplína zabere nějakých 37 sec, Ceedu GT to trvá 22 sec a mému Ceedu GT s úpravou BSR to zabralo asi 16 sec.
https://youtu.be/maOO6uAAnPw
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
O tom problému vím také. Měl jsem ten problém už u i30 1.6 GDI, pak i u Ceeda GT (ale tam originál kotouče vydržely jen rok) a teď i tady. To je už u třetího nového auta, co mám a myslel jsem, že i30 N se tento problém už týkat nebude, jelikož všude píšou, jak se zaměřili na brzdy a jak jsou odolné. Domníval jsem se, že kotouče budou vyrobeny z jiných materiálu, které tímto problémem už trpét nebudou. No omyl
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: Hyundai i30 N Perfomance by Deegr
Tak se opět po delší době hlásím. Nko má již natočeno přes 3100 km a nejspíše hned na jaře ho čeká výměna oleje. Spolu s přezutím na letní pneu se pak můžete těšit na video se zrychlením z 0-250 km/h. Nejspíš také natočím nějaký bonus na letišti ve Lnářích
Také jsem se již vydal vstříc maximální rychlosti, leč mi cestu v rychlosti 253 km/h zkřížila vzteklá Fabia HTP a tak jsem poprvé i vyzkoušel odolnost brzd. Kupodivu se neroztekly strachy, jaky ty v Ceedu GT a na těch brzdách nebylo vůbec poznat, že by zažily takové trauma
Co se týče spotřeby, tak ta se při svižnějších přesunech pohybuje kolem 16 litrů, nebo i více Po zhruba 170km mám ale průměr "jen" 13.1 litru Může se to zdát hodně, ale je to spotřeba, kdy si to auto teď už po dokončení zajíždění opravdu užívám. Otevřená klapka ve výfuku a rána za ránou, dvojka, plný plyn, pustim a pak jen BUUUM PRÁÁÁSK a široký úsměv na tváři Také předjížděcí manévry si nenechávam ujít. Režim Custom s otevřenou klapkou samozřejmě, hezky trojčíčku (ta je asi do 150 km/h) a když jste vedle předjížděného auta, hezky přeřadit a BUUUM Hlavně mě to baví dělat škodovkám v jejich "mocných" TDI
Tady jedna fotka z dnešního dne u úřadu v Plzni.
A jedna fotka zatím dosažené maximálky pořízené těsně před tou vzteklou Fabii HTP
Spotřeba po 170km přes 13 litrů a skoro půl nádrže pryč Také mezi oběma snímky výše a níže je vidět, že dojezd klesl o 37km, přitom rozdíl mezi obrázky je asi 17 km
Takové auto jsem si nekupoval, abych jezdil na spotřeba. Umí to jezdit i za 6.5 litru, ale kdo by s takovým autem tak chtěl jezdit
Také jsem se již vydal vstříc maximální rychlosti, leč mi cestu v rychlosti 253 km/h zkřížila vzteklá Fabia HTP a tak jsem poprvé i vyzkoušel odolnost brzd. Kupodivu se neroztekly strachy, jaky ty v Ceedu GT a na těch brzdách nebylo vůbec poznat, že by zažily takové trauma
Co se týče spotřeby, tak ta se při svižnějších přesunech pohybuje kolem 16 litrů, nebo i více Po zhruba 170km mám ale průměr "jen" 13.1 litru Může se to zdát hodně, ale je to spotřeba, kdy si to auto teď už po dokončení zajíždění opravdu užívám. Otevřená klapka ve výfuku a rána za ránou, dvojka, plný plyn, pustim a pak jen BUUUM PRÁÁÁSK a široký úsměv na tváři Také předjížděcí manévry si nenechávam ujít. Režim Custom s otevřenou klapkou samozřejmě, hezky trojčíčku (ta je asi do 150 km/h) a když jste vedle předjížděného auta, hezky přeřadit a BUUUM Hlavně mě to baví dělat škodovkám v jejich "mocných" TDI
Tady jedna fotka z dnešního dne u úřadu v Plzni.
A jedna fotka zatím dosažené maximálky pořízené těsně před tou vzteklou Fabii HTP
Spotřeba po 170km přes 13 litrů a skoro půl nádrže pryč Také mezi oběma snímky výše a níže je vidět, že dojezd klesl o 37km, přitom rozdíl mezi obrázky je asi 17 km
Takové auto jsem si nekupoval, abych jezdil na spotřeba. Umí to jezdit i za 6.5 litru, ale kdo by s takovým autem tak chtěl jezdit
Naposledy upravil(a) Deegr dne 14 úno 2018, 10:25, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold