Prosím máte zkušenosti s nějakou konkrétní automobilovou diagnostickou jednotkou pro OBD-II od číňana. Měl jsem jednu půjčenou a ta moc nefungovala. Nešlo tam načíst skoro nic.
Díky za info
Diagnostika OBD II
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnostika OBD II
ELM327 bluetooth a aplikacia Torque pre android
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Diagnostika OBD II
Tu jsem měl tu modrou zásuvku a skoro nic to tam nezobrazovalo ( teda podstatně míň info než u předchozího Fordu).Mexican píše:ELM327 bluetooth a aplikacia Torque pre android
Ideální by bylo, aby zobrazovalo skoro vše a úplně super by bylo možnost spustit regeneraci DPF.
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Diagnostika OBD II
No ta čínská diagnostika s "ELM327" či spíše s nějakou noname náhradou a universální program se určitě nevypořádá s tvými požadavky. To prostě nefunguje. Dá se s tím něco z ř.j. načíst, ale jde většinou jen o uložené chyby, navíc ne zcela přesně. Tyhle diagnostiky za 2 stovky spárované s mobilem jsou jen hračky. Nedostaneš se jinam než do motoru, tedy ostatní jednotky třeba ABS ESP atd. jsou skryty. Navíc ne vždy umí správně navést na chybu uvedenou v ř.j.
Mě tato diag. u Santy uvedla chybu U 010 což je dle chybových kodů nějaká porucha dat na středněrychlostní CAN sběrnici, tedy nic z čehož by byl člověk chytrý. Originální diagnostika už nalezla a pojmenovala problém - nízký tlak paliva v railu.
Na druhou stranu mi tato diag. za 200,-kč označila vadnou žhavicí svíčku na 6 válci u mé IX55 stejně jako origo GDS.
Takže je nutné si uvědomit že ta levná náhražka může někdy pomoci, ale není schopna diagnostikovat složitější problém a asi těžko s ní přes Torgue spustíš regeneraci DPF......
Mě tato diag. u Santy uvedla chybu U 010 což je dle chybových kodů nějaká porucha dat na středněrychlostní CAN sběrnici, tedy nic z čehož by byl člověk chytrý. Originální diagnostika už nalezla a pojmenovala problém - nízký tlak paliva v railu.
Na druhou stranu mi tato diag. za 200,-kč označila vadnou žhavicí svíčku na 6 válci u mé IX55 stejně jako origo GDS.
Takže je nutné si uvědomit že ta levná náhražka může někdy pomoci, ale není schopna diagnostikovat složitější problém a asi těžko s ní přes Torgue spustíš regeneraci DPF......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- rudolf.tomka
- **
- Příspěvky: 344
- Registrován: 19 čer 2011, 18:12
- Bydliště: Zborov -Slovensko
Re: Diagnostika OBD II
nainštaloval som si túto aplikáciu do MT https://play.google.com/store/apps/deta ... liviadrive , a je tam veľa užitočných parametrov , ktoré mi načítalo / teplota nasávania a aj podtlak, LAMBDA sonda , teplota výfukových plynov ... ktoré možem odsledovať v grafe online , nie však záznam , čo je škoda .
KIA SOUL 1,6 CVVT tomato red