Karel prostě namá úniku.
Jestli má ty prachy, tak za ně nic lepšího, co se týká ostrých aut nekoupí.
A 4 lidi se vejdou a kufr taky není pidi.
Dávám mu tak 2 týdny , po tom co dostane 50t. slevu, tak hned kupuje.
Hyundai i30 kombi 3.gen 1,0 T-GDI Trikolor+Komfort Ara Blue (09/2017) Arouš
Nooo... Ted jsem zvykly v aute vozit silnicni kolo i s nasazenym zadnim kolem a to na stojaka, takze to kolo zabira opravdu minimum mista v celem kufu. A tohle se obavam, ze v Nku nepujde. Je to sice kravina, ale pro me dulezita
Naposledy upravil(a) Karel Karel Karel dne 18 úno 2018, 19:19, celkem upraveno 1 x.
Sedmi na kolo, zajeď do salonu , nalož kolo do fastbacku a svez se v Nku a máš vyřešíno
Hyundai Ioniq 5 Style, 160kW 4x2
ex Hyundai Tucson 1,7Crdi 85kW Trikolor stargazing blue
ex Citroën C-Elysée Shine 1,6 Vti 85kW
ex Škoda Roomster 1,6Tdi 77kW
ex Škoda Octavia 1,9Tdi 77kW
ex Kia Carens 2,0Crdi 103kW
Karel Karel Karel: Školník to napasl trefně, hafush taky S kolem na střeše se budeš holt krotit
PS: Horák s demontovaným předním kolem jsem po složení opěradel bez problémů dostal do i30 I.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Teď budu asi pranýřován ale ač jsem fanda I30N, šel bych v tvém případě do Seat Leon Cupra ST 4x4 a to z několika důvodu, jednak to je na ježdění po dálnici vhodnější auto, díky 4x4 ten výkon na vozovku přeneseš snadněji za každého počasí než v případě předohrabu, spotřeba vyjde také o něco líp než u Nka a pokud potřebuješ převážet častěji věci (KOLO) tak rozdíl mezi kufry obou vozidel je propastný I30N 395/1301, pokud bys počkal na verzi fastback tak 450/1351 a Cupra ST 587/1470 litrů, nehledě na tvar karoserie, a využitelnou výšku zavazadlového prostoru které je u fastbacku podstatně horší z důvodu snižující se zadní části vozidla. Ano, Nko bude jistě na okrskách zábavnější, zvuk peprnější, ale Cupra ST bude ale pro dálnici vhodnější volba a jakkoliv je Nko skvělé auto se super dynamikou, tak Cupra co se týče výkonu, pružností a zrychlení je zase o kousek dál. Obě auta jsou skvělá, jen Nko je zábavnější a Cupra ST praktičtější ale také velice zábavné auto. Navíc u Cupry si můžeš připlatit za čtyřpístkové brzdy BREMBO (packet Performance), které se standartně montují do AUDI TT RS, zvuk na CUPŘE jde taky vylepšit výfukem s pohyblivou klapou.
I 30 Fastback N performance, manual, darknight grey pearl 2021
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Až nezvykle zábavná recenze na i30 N od Autosalonu. Rozhodně doporučuji se na ni podívat, docela jsem se pobavil, protože ten chlap chvílemi vypadal, jako by se snažil zamaskovat právě probíhající orgasmus
U čeho jsem ale vyprskl doslova smíchy byla rýmovačka....
Enyky benyky kliky eN, koho asi předjedem
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Některé hlášky bych raději vynechal a občas do toho kecá až moc. Na autosalon překvapující hodnocení 99%.
Líbil se mi "vzteklý vysavač"
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek