Systém ISG
Moderátor: Moderátoři
Systém ISG
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat těch co mají v autě systém stop and go při jakých podmínkách jim funguje, či naopak nefunguje. V červenci jsem si koupil i20 active a má to ve výbavě. Ne že bych tuto funkci nutně potřeboval a nejspíš ji ani nebudu využívat. Ale když už ji to auto má, chtěl jsem ji alespoň vyzkoušet.
Bohužel se mi tato funkce ještě ani jednou nesepla. Při zastavení se mi na displeji objeví akorát hláška - nevhodné podmínky pro AutoStop.
V návodu je napsáno že musím splnit určité podmínky k aktivaci funkce.
(Zapnuté pásy, zavřené dveře a kapota, odpovídající podtlak brzd, nabitý akumulátor, teplota mezi 2-35 stupni a nesmí být nízká teplota chladící kapaliny)
Říkal jsem si že je to třeba tím že mám auto nové a v "záběhu" se funkce neaktivuje, ale už mám najeto přes 3000km a nic.
Budu rád za vaše postřehy, díky
chtěl jsem se zeptat těch co mají v autě systém stop and go při jakých podmínkách jim funguje, či naopak nefunguje. V červenci jsem si koupil i20 active a má to ve výbavě. Ne že bych tuto funkci nutně potřeboval a nejspíš ji ani nebudu využívat. Ale když už ji to auto má, chtěl jsem ji alespoň vyzkoušet.
Bohužel se mi tato funkce ještě ani jednou nesepla. Při zastavení se mi na displeji objeví akorát hláška - nevhodné podmínky pro AutoStop.
V návodu je napsáno že musím splnit určité podmínky k aktivaci funkce.
(Zapnuté pásy, zavřené dveře a kapota, odpovídající podtlak brzd, nabitý akumulátor, teplota mezi 2-35 stupni a nesmí být nízká teplota chladící kapaliny)
Říkal jsem si že je to třeba tím že mám auto nové a v "záběhu" se funkce neaktivuje, ale už mám najeto přes 3000km a nic.
Budu rád za vaše postřehy, díky
i20 Active 1,0 T-GDI 120 88 KW, COMFORT STYLE, 02/2016 AQUA SPARKLING
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Systém ISG
Ahoj,
až budeš mít aspoň trochu teplý motor, zastav, vyřaď do neutrálu a dej nohu ze spojky. Měl by vypnout motor, elektrika zůstane běžet. Po sešlápnutí spojky motor znovu nastartuje.
až budeš mít aspoň trochu teplý motor, zastav, vyřaď do neutrálu a dej nohu ze spojky. Měl by vypnout motor, elektrika zůstane běžet. Po sešlápnutí spojky motor znovu nastartuje.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Systém ISG
To právě dělám, ale napíše mi to že nejsou vhodné podmínky pro systém AutoStop.
Vím co a jak udělat, ale podle auto nejsou nikdy vhodné podmínky.
Vím co a jak udělat, ale podle auto nejsou nikdy vhodné podmínky.
i20 Active 1,0 T-GDI 120 88 KW, COMFORT STYLE, 02/2016 AQUA SPARKLING
Re: Systém ISG
Nevím jak u i20, ale dle zkušební i30 je i třeba vypnout všechny velké spotřebiče. To zahrnovalo i větrák.
ix20 2019- 1.6/92kW Trikolor Club White Sand
i20 2014-2019 1.2/64kW Family Start Baby Elephant
i20 2014-2019 1.2/64kW Family Start Baby Elephant
Re: Systém ISG
Ano i na to jsem myslel, v návodu je napsáno, že by neměla být klima zapnutá naplno, nemělo by být zapnuté žádné vyhřívání atd... Nemám zapnuté v autě nic a i přesto nejsou vhodné podmínky.
Taky v návodu píšou že pokud je systém porouchaný, rozsvítí se kontrolka.takže usuzuji že fukční je.
Nechce se mi zbytečně jezdit do servisu kvůli takové kravině, každopádně až tam pojedu, tak se na to zeptám, ale zatím jsem se chtěl poptat tu jestli nemá někdo stejnou zkušenost. Ale tady mají evidentně všichni vhodné podmínky
Taky v návodu píšou že pokud je systém porouchaný, rozsvítí se kontrolka.takže usuzuji že fukční je.
Nechce se mi zbytečně jezdit do servisu kvůli takové kravině, každopádně až tam pojedu, tak se na to zeptám, ale zatím jsem se chtěl poptat tu jestli nemá někdo stejnou zkušenost. Ale tady mají evidentně všichni vhodné podmínky
i20 Active 1,0 T-GDI 120 88 KW, COMFORT STYLE, 02/2016 AQUA SPARKLING
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Systém ISG
Záleží na spostě faktorů. Roli hraje i vnější teplota, jak moc musí auto topit, puštěné stěrače, rozsvícená světla, rychlost větráku (u automatické klimy v i30 je 8 rychlostí, od rychlosti 5 nahoru ISG motor nezdechne ). Je legrace stav, když tu všichni hledáme cesty jak si motor nekurvit chcípáním a opětovným startováním a Tvůj motor má pud sebezáchovy a Tobě to vadí .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Systém ISG
Proto jsem na záčátku napsal toto
Ale šlo mi jen o to že dělám všechno tak jak se má a stejně to nefunguje. jen jsem to chtěl vyzkoušet, nikdy jsem nejel autem s touto funkcí a chtěl jsem to prostě vyzkoušet.Heřman píše: Ne že bych tuto funkci nutně potřeboval a nejspíš ji ani nebudu využívat. Ale když už ji to auto má, chtěl jsem ji alespoň vyzkoušet.
i20 Active 1,0 T-GDI 120 88 KW, COMFORT STYLE, 02/2016 AQUA SPARKLING
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Systém ISG
Jasně, proto tam byl smajlík .
A musíš brát v potaz to nejdůležitější - aktuální stav akumulátoru. Musí mít systémem danou minimální úroveň napětí a nabití. Pokud jezdíš krátké trasy, tak se nikdy nestihne dost nabít na to, aby ISG nechalo motor zhasnout.
A musíš brát v potaz to nejdůležitější - aktuální stav akumulátoru. Musí mít systémem danou minimální úroveň napětí a nabití. Pokud jezdíš krátké trasy, tak se nikdy nestihne dost nabít na to, aby ISG nechalo motor zhasnout.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Systém ISG
U Tucsonu ne. Standardně mám větrák na 3. - 4. rychlost. Po vypnutí motoru přes ISG větrák sníží rychlost na 1. stupeň. Po nastartování se rychlost vrátí na původní hodnotu.mihlit píše:Nevím jak u i20, ale dle zkušební i30 je i třeba vypnout všechny velké spotřebiče. To zahrnovalo i větrák.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Systém ISG
U mě se to aktivuje jakmile se ohřeje chladící kapalina, mám vyřazeno a rychlost je nižší než 5 km/h + větrák nesmí běžet naplno. Ale ja tohle kur...ko hned po startu vypínám s tím, jak si zapínám pásy. Nedělá to dobře ani motoru, ani Elektro příslušenství (žárovky např.). Jednu výhodu to má - se systémem ISG jsme obdrželi i silnější baterii
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: Systém ISG
ahoj nebudu zakládat nové tema na ISG start stop hovadinu
mám dotaz pokud jsou puštěné svetla potkavaci a obrysovky ISG nefunguje ? nebo má fungovat ? jelikož posledí dobou i když ISG vypinám ručně tak pokud jedu v noci (svítím ) tak mi dycky po zastavení naskočí hlaška nevhodné pominky je mi to divné teplota motoru ok teplota venku ok klima off
větrák na 3stupni
jelikož mám v autě od výroby AGM akumulátor nemuže to dělat on ? kravit ? pokud odhcázím tak se prohnu
protože napětí aku je po zastaveni +- par setín 14.2v což by mnělo být ok
při jízdě 14.6v
nebo nemužou za to "časté zastavení" tím myslím jak semafory chodci atd ?
diky za odpovědi
mám dotaz pokud jsou puštěné svetla potkavaci a obrysovky ISG nefunguje ? nebo má fungovat ? jelikož posledí dobou i když ISG vypinám ručně tak pokud jedu v noci (svítím ) tak mi dycky po zastavení naskočí hlaška nevhodné pominky je mi to divné teplota motoru ok teplota venku ok klima off
větrák na 3stupni
jelikož mám v autě od výroby AGM akumulátor nemuže to dělat on ? kravit ? pokud odhcázím tak se prohnu
protože napětí aku je po zastaveni +- par setín 14.2v což by mnělo být ok
při jízdě 14.6v
nebo nemužou za to "časté zastavení" tím myslím jak semafory chodci atd ?
diky za odpovědi
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Systém ISG
U nové i30 jsem zatím nikdy ISG vypnout nezapomněl, ale párkrát se mi to stalo u minulé generace i30. Tam stačilo svítit a mít zapnuté stěrače a vždycky naskočila hláška, že jsou nevhodné podmínky. A primárně to připisuji potkávačkám - jejich odběr je přeci jen dost znatelný a baterku by vymlátili hodně rychle. A u první generace i30 stačilo mít ventilátor na maximální otáčky (tedy na 4) a ISG nevypínalo, tam to tak bylo i nastavené. Řídící jednotka sleduje kromě teploty chladící kapaliny, vnější teploty, nastavení topení i rychlosti ventilátoru samozřejmě i celkový odběr elektřiny a pokud je nad stanovenou mezí, tak ISG nezhasíná motor.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: Systém ISG
asi to tak bude , ale trochu divné ISG je ručně OFF to dělám dicky ale hláška při tom když svítím dicky naskočí a zaroven mi připadá celý tenhle bazmek ISG jak totální nesmysl jelikož pokud nefunguje dicky a je "vybíravý" kdy bude fungovat a kdy ne , tak pro člověka který by honil každy mililitr benzinu je pak takový system k ničemu
osobně ho nepotřebuji a ani nechci používat , v plánu je totál off bez známek že je off
vím že si tenhle nesmysl asi vymyslela EU kvuli honění fiktívních emisi nebo se přičinily výrobci aut aby mněly další Kur*i*ko du auta
osobně ho nepotřebuji a ani nechci používat , v plánu je totál off bez známek že je off
vím že si tenhle nesmysl asi vymyslela EU kvuli honění fiktívních emisi nebo se přičinily výrobci aut aby mněly další Kur*i*ko du auta
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Re: Systém ISG
Tak to je divný. Pokud mám ISG vypnuto, tak mě hláškou "nevhodné podmínky" neotravuje. A nastavení je asi dáno od modelu i motorizace. Mě s CRDI vypne motor i s rozsvícenými světly a větrákem na 2-3. Dokonce se mi motor vypínal při venkovních teplotách kolem nuly po odjetí pouze cca 1 - 1,5 km
A to jsem si předtím bláhově myslel, že na ten kousek ke školce to vypínat nemusím, že podmíky pro zdechnutí motoru prostě nenastanou...
A to jsem si předtím bláhově myslel, že na ten kousek ke školce to vypínat nemusím, že podmíky pro zdechnutí motoru prostě nenastanou...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
-
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: Systém ISG
mno tak zase umně jsou "nežadoucí podminky asi furt asi má motor pud sebezáchovy
zmněřím bat jakou má realnou kapacitu a pak se uvidí jestli není problem v ní
takže bat zmněřena kapacita na 74 proc po dvou letech na to že je to bat AGM tak bych řekl že to ujde , což ale by být problem němněl pro ISG
tak nevím možná to nemá rado když se svítí a jede se kratká trasa nevím
zmněřím bat jakou má realnou kapacitu a pak se uvidí jestli není problem v ní
takže bat zmněřena kapacita na 74 proc po dvou letech na to že je to bat AGM tak bych řekl že to ujde , což ale by být problem němněl pro ISG
tak nevím možná to nemá rado když se svítí a jede se kratká trasa nevím
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!