Nechci se tím

A pokud mi vyměnili věc na záruku, tak mi to nevadí a neberu to jako mínus
Moderátor: Moderátoři
Ahoj co ti to dělalo ž ejsi byl v servise kde ti čistili nádrž, měnili filtr apd ? a od té doby o.k ,?Markus85 píše:Tak kdysi se bralo, že Brembo byla na brzdy taková lepší firma ne? Dneska jsem měl 40tku na servise, čištění palivové nádrže, výměna pal.filtru atd. Kvalitní nafta!Hardcam píše:Proc je ulitle kupovat kotouce Brembo, kdyz jsou to uplne obycejne standardni kotouce?
- na nový kotúč si dal vždy nové dostičky? Keď sa kotuč frezoval na náboji? skúšal si rozne značky kotúčov?farberd píše: ↑06 led 2022, 13:34 Ahoj, prosím o radu.
Co cca 3000km se mi zvlní kotouče a při mírném zabrždění začne kopat do pedálu, při silnějším přestane. Už jsem absolvoval:
3x výměnu kotoučů - 1x nové, pak staré soustruh a pak i ty nové
nové brzdové destičky
výměna horního uložení tlumičů
výměna čepů řízení
změření házivosti kotoučů a nábojů - ok
geometrie - ok
kontrola tlumičů - ok
Po výměně kotoučů vždy cca 3000km ok a pak nanovo.
Napadá vás prosím ještě něco? Nájeto mám 150.000, do 140.000 to bylo v pohodě...
Díky moc
D.
Kotouče 2 typy. No, je pravda že destičky se už pak asi neměnily, tím že byly nové. Děkuji za odkaz, nechám ještě v servise prověřit - včera jsem se byl v Hyundai zeptat, údajně to ještě mohou způsobovat nějaké ztvrdlé gumy v brzdě, které už tolik nepruží a způsobují, že se obložení stále lehce dotýká kotouče, promazávání prý nestačí...vypadl mi ten název, materiál říkali 3500,-Kčslabostka píše: ↑06 led 2022, 17:38- na nový kotúč si dal vždy nové dostičky? Keď sa kotuč frezoval na náboji? skúšal si rozne značky kotúčov?farberd píše: ↑06 led 2022, 13:34 Ahoj, prosím o radu.
Co cca 3000km se mi zvlní kotouče a při mírném zabrždění začne kopat do pedálu, při silnějším přestane. Už jsem absolvoval:
3x výměnu kotoučů - 1x nové, pak staré soustruh a pak i ty nové
nové brzdové destičky
výměna horního uložení tlumičů
výměna čepů řízení
změření házivosti kotoučů a nábojů - ok
geometrie - ok
kontrola tlumičů - ok
Po výměně kotoučů vždy cca 3000km ok a pak nanovo.
Napadá vás prosím ještě něco? Nájeto mám 150.000, do 140.000 to bylo v pohodě...
Díky moc
D.
- jedna vec je odfajknúť čo sa urobilo a druhá je či naozaj a či poctivo
- ak by sme pripustili že Všetko urobili OK - tj vyčistený náboj, zmeraná hádzavosť, náboj v poriadku, brzdy zabehnuté, brzdič všetko v poriadku... tak ešte napr. https://forum.autobazar.eu/diagnostika- ... 53103.html
Tohle byla bolest Octavie 1 v některých verzích. Kup si poslední Speciál Světa motorů, tam je o tom pojednání. Možná něco z toho půjde i na i40.farberd píše: ↑06 led 2022, 13:34 Ahoj, prosím o radu.
Co cca 3000km se mi zvlní kotouče a při mírném zabrždění začne kopat do pedálu, při silnějším přestane. Už jsem absolvoval:
3x výměnu kotoučů - 1x nové, pak staré soustruh a pak i ty nové
nové brzdové destičky
výměna horního uložení tlumičů
výměna čepů řízení
změření házivosti kotoučů a nábojů - ok
geometrie - ok
kontrola tlumičů - ok
Po výměně kotoučů vždy cca 3000km ok a pak nanovo.
Napadá vás prosím ještě něco? Nájeto mám 150.000, do 140.000 to bylo v pohodě...
Díky moc
D.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |