Problem pri startovani

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
ok1dnh
*
Příspěvky: 38
Registrován: 13 črc 2006, 15:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ok1dnh »

Prime díky, já ji znám ještě pod označením T457.1. Jezdil jsem 22 let jako strojvedoucí na dráze v lokomotivním depu Zdice a Česká Třebová :-). Svět je malej.
Karel
Accent 1.3i Elegance, 5dv, r.v. 2005
Reklama
 

Uživatelský avatar
soto
**
Příspěvky: 182
Registrován: 02 úno 2006, 16:01
Bydliště: Bratislava / Presov

Příspěvek od soto »

No vyzera to tak, ze okrem horsieho startovania stracam aj vykon motora, lebo accentik uz tak neakceleruje ako som bol zvyknuty. Zacina to vyzerat na palivove cerpadlo + palivovy filter. No dovolenka tento rok bude velmi skromna...Ma na zhorsenie vykonu motora priamy vplyv palivove cerpadlo ?
Opel Zafira 1,8i (7 miest) 2001

Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

Hanz píše:A pokud se odpaří, tak před startem ti ho musí čerpadlo zase dotlačit - proto po zapnutí klíčku a rozsvícení kontrolek souběžně uslyšíš pár sekund vrčet čerpadlo...
no divny je ze me to cerpadlo vrci porad... :-) resp nevrci spis bzuci?!
Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Příspěvek od Hanz »

To jsi mě dostal, zejtra číhnu co a jak. Měl jsem za to, že po natlakování palivového systému čerpadlo vypne ..... :cry:
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

čerpadlo

Příspěvek od rade622 »

Já nevím, ale u mě je slyšet jen cvaknutí relé. Čerpadlo není slyšet. Takže můj postup již od Favouška, otočit klíček do provozní polohy, zapnout si pás, mezitím cvakne relé čerpadla a pak start, na vteřiny by to udělalo tak 5 sec. Na natlakování pal. potrubí a odblokování imobilizéru to snad stačí.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
rade622
***
Příspěvky: 980
Registrován: 08 črc 2005, 21:26
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

filtr

Příspěvek od rade622 »

Jo a palivový filtr by se měl měnit po 60 000 max jak mi řekl borec co mi dělá údržbu. Mám fotky z rozborky filtru ( za pomocí pily na železo - pásovky ) a není to nic pěkného. Vevnitř je něco co vzdáleně připomíná krepový papír. Jak budu mít chvilku napíši článek i s foto.
Rade622
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Re: čerpadlo

Příspěvek od Hanz »

rade622 píše:Já nevím, ale u mě je slyšet jen cvaknutí relé. Čerpadlo není slyšet. Takže můj postup již od Favouška, otočit klíček do provozní polohy, zapnout si pás, mezitím cvakne relé čerpadla a pak start, na vteřiny by to udělalo tak 5 sec. Na natlakování pal. potrubí a odblokování imobilizéru to snad stačí.
Rade622
Já vrčím při každém zapnutí klíčku.
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Uživatelský avatar
soto
**
Příspěvky: 182
Registrován: 02 úno 2006, 16:01
Bydliště: Bratislava / Presov

Re: filtr

Příspěvek od soto »

rade622 píše:Jo a palivový filtr by se měl měnit po 60 000 max jak mi řekl borec co mi dělá údržbu. Mám fotky z rozborky filtru ( za pomocí pily na železo - pásovky ) a není to nic pěkného. Vevnitř je něco co vzdáleně připomíná krepový papír. Jak budu mít chvilku napíši článek i s foto.
Rade622
Ja mam nabehanych uz 107 tis. a dufam, ze tetuska predo mnou to pri 60 tis. vymenila. Radsej to vymenim skor a potom si to otestujem na nejakom semafore s fabiou. Do palivoveho cerpadla sa mi moc nechce.
Opel Zafira 1,8i (7 miest) 2001

Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
Uživatelský avatar
Jarin
*
Příspěvky: 10
Registrován: 31 črc 2006, 00:05
Bydliště: Liberecký Kraj

Poruchy startu

Příspěvek od Jarin »

Jak to tak pročítám,tak zjištuji že s problémem startu se může potýkat celkem dost
motorů Hyundai .Já osobně jsem teprve v počáteční fázi,kdy porucha startu se projevuje zhruba 1-2 x za měsíc .A věřte že zrovna v tu nejnevhodnější chvíli několikrát mi sice pomohlo nechat opětovně točit dlouho starter ,ale ve více případech mi pomohlo odejít ,třeba
do krámu stačí na 6-10 minut a pak to vždy chytlo na první škrtnutí.Bohužel se ale tato metoda nehodí zrovna když jste na křižovatce nebo mezi závorami a proto bych tuto závadu rád odstranil.Domnívám se že bude u všech stejná.V servisu mi též řekli že by to mohli
hledat celý týden,a že by to ani nemuseli zjistit pokud se to zrovna neprojevuje.(Nechci čekat až mne tam ptáhnou na laně)Relátka jsem již kontroloval ale tam by to být nemělo protože žlut.kontrolky zhasínaj a čerpadlo paliva se též ozývá./U Fiata jsem již dříve takovouto závadu vyřešil očístěním relátek (palivové čerpadlo nebylo slyšet před startem) /Takže zde se bude nejspíš jednat o nějaké čidlo nebo něco v závislosti na teplotě a čase.Z předchozích
příspěvků se to zatím nedá jednoznačně určit,proto bych uvítal pokačování diskuse na toto téma. Jarin
Uživatelský avatar
soto
**
Příspěvky: 182
Registrován: 02 úno 2006, 16:01
Bydliště: Bratislava / Presov

Příspěvek od soto »

Co sa tyka zleho startovania tak ja som to minuly rok odignoroval (iba som vymenil palivovy filter) a auticko fici bez problemov (samo sa to nejakopravilo :lol: ). V zime ziadny problem (aj ked to bola taka africka zima).
Opel Zafira 1,8i (7 miest) 2001

Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

To je přesně popsaná závada špatného kontaktu na snímači kliky.Projdi příspěvky už se to tady probíralo.Je to tady i někde nafocený kde ten kontakt je.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2284
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Tommas33 píše:To je přesně popsaná závada špatného kontaktu na snímači kliky.Projdi příspěvky už se to tady probíralo.Je to tady i někde nafocený kde ten kontakt je.
A nedá pokoj a nedá!!! :lol: :lol: :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
Tommas33
**
Příspěvky: 475
Registrován: 03 pro 2006, 09:51
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommas33 »

Pořád to samý,že Ivánku.
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
JackJO
*
Příspěvky: 12
Registrován: 16 říj 2006, 17:29
Kontaktovat uživatele:

Problém při startování

Příspěvek od JackJO »

Nazdar Hoši,mám taky velký problém při startování,i když trochu jiný.Už párkrát se mi stalo že při startu auto normalně naskočilo,ale pořád točil startér,i když vytáhnu kliček tak pořád točí.Musim otevřit kapotu a odpojit baterku aby to přestalo.Pak trochu potlačit auto se zařazenou rychlostí a pak znova zkusit startnout :( někdy už na druhý pokus naskočí jak má.Nemá s tím někdo zkušenost???
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

tak to muze byt v haji spinaci skrinka, ze zustane viset v poloze engine start nezavisle na klicku. Potom to taky muze byt rele na starter, zustane viset. No a konecne treti moznost, je v haji starter, neodskoci pritahovaci civka a toci to i s nim. Ale tomu moc neverim, je tam pruzina jako krava.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“