Hyundai Ioniq
Moderátoři: frawd, Moderátoři
- Miroslav 62
- **
- Příspěvky: 196
- Registrován: 29 pro 2016, 22:04
- Bydliště: Pov.Bystrica
Re: Hyundai Ioniq
[quote="Richard555"]
Já mám prvního diesla v mamutku a spálím kolem 9 l na 100km - v letadlech se pálí tuny ropného paliva, navíc ve výškách kde už díky výškovým proudům hrozí ovlivnění - poškození vrstev atmosféry, která nás chrání před kosmickým zářením - schválně se mrkněte na flightradar, kolik se momentálně pohybuje nad Evropou letadel, ale to je v pohodě..... bez DPF, bez katalyzátoru
Už pár rokov tie lietadlá sledujem a takisto mi to nejde do hlavy že im to nevadí a to padol nedávno rekord
https://www.topky.sk/cl/11/1721737/Najr ... lne-cislo-
Já mám prvního diesla v mamutku a spálím kolem 9 l na 100km - v letadlech se pálí tuny ropného paliva, navíc ve výškách kde už díky výškovým proudům hrozí ovlivnění - poškození vrstev atmosféry, která nás chrání před kosmickým zářením - schválně se mrkněte na flightradar, kolik se momentálně pohybuje nad Evropou letadel, ale to je v pohodě..... bez DPF, bez katalyzátoru
Už pár rokov tie lietadlá sledujem a takisto mi to nejde do hlavy že im to nevadí a to padol nedávno rekord
https://www.topky.sk/cl/11/1721737/Najr ... lne-cislo-
Hyundai i20 YES 1.2 62kW 2016 Agua Sparkling
Renault thalia 1,2 16V 55kw expression (*2006) 2017 predané
Renault thalia 1,2 16V 55kw expression (*2006) 2017 predané
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
Wow! Přes 202.000 přeletů Síla
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai Ioniq
Přes Barrandovský most v Praze denně přejede 140 tis aut, to je taky masakr.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
Souhlasím s tebou. Nechci si představit, co tam nastane, až bude nutné most uzavřít kvůli opravě.
Omlouvám se za OT.
Omlouvám se za OT.
Naposledy upravil(a) Axel.Foley dne 03 lis 2018, 19:11, celkem upraveno 1 x.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Hyundai Ioniq
Což už je naplánované! Baranďák bude procházet rekonstrukcí za provozu od roku 2020 - https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 90607.html .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai Ioniq
Asi by chtělo naše příspěvky k ekologii z vlákna o Ioniq (to auto si to nezaslouží) vyjmout a dát do nějakého ECO vlákna v pokecu, ale nechtěl bych, aby to, na co vám zde poskytnu odkaz někam zapadlo:
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpr ... -internetu
Přečtěte si to a začněte pomýšlet na stěhování , ale ne zde po zemi, prostě někam jinam - Mars - Europa - Iapetus apod. tady už to k žití nebude A ti zblblý EKOTERORISTI a NEOMARXISTI budou buzerovat normální slušný lidi , globální umrtvení moře jako kolébky života nechaj změnit v páchnoucí břečku, kvůli prachům pár lidí...... zajímavý že nás ostatní s chutí nechají všechny výdobytky ekologie pořádně zaplatit
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpr ... -internetu
Přečtěte si to a začněte pomýšlet na stěhování , ale ne zde po zemi, prostě někam jinam - Mars - Europa - Iapetus apod. tady už to k žití nebude A ti zblblý EKOTERORISTI a NEOMARXISTI budou buzerovat normální slušný lidi , globální umrtvení moře jako kolébky života nechaj změnit v páchnoucí břečku, kvůli prachům pár lidí...... zajímavý že nás ostatní s chutí nechají všechny výdobytky ekologie pořádně zaplatit
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai Ioniq
Tak to je síla A já myslel, že určitou rozumnou cestu ke snížení spotřeby našli:
https://www.novinky.cz/ekonomika/482250 ... -vitr.html
https://zoommagazin.iprima.cz/veda/stol ... hanet-vitr
Udávaná úspora 7-10% na první pohled vypadá mizerně, ale vzhledem k absolutním číslům spotřeby lodí by i toto množství bylo významnou úlevou.
Ale přečišťování paliva na lodi a vyblití odpadu do moře, no kdo toto povolil, to je fakt už na provaz
https://www.novinky.cz/ekonomika/482250 ... -vitr.html
https://zoommagazin.iprima.cz/veda/stol ... hanet-vitr
Udávaná úspora 7-10% na první pohled vypadá mizerně, ale vzhledem k absolutním číslům spotřeby lodí by i toto množství bylo významnou úlevou.
Ale přečišťování paliva na lodi a vyblití odpadu do moře, no kdo toto povolil, to je fakt už na provaz
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Hyundai Ioniq
Abychom tu jen nehaněli, IONIQ ve verzi plug-in nevypadá vůbec zle:
https://autobible.euro.cz/srovnavaci-te ... sny-vitez/
https://autobible.euro.cz/srovnavaci-te ... sny-vitez/
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hyundai Ioniq
Už jsem tu psal, že by bylo nejlepší příspěvky o elektromobilitě obecně z vlákna vyjmout a vložit do pokecu, třeba do elektromobilta, nebo ekologie ..... to auto si nezaslouží takovou diskusi, co s ním nemá nic společného
Mohl by to moderátor zajistit ? Dík
Mohl by to moderátor zajistit ? Dík
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Hyundai Ioniq
Zdravim. mohu se zeptat zda je zde vubec nekdo s Ioniqem EV. Nebot nechapu, ze sem pridavaji prispevky pouze majitele smradlavejch verzi aut s jistou averzi k EV.
Rad bych s nekym prodiskutoval jeho vlastni zkusenosti a dojmy tohoto jeste par mesicu bezkonkurencniho EVcka.
Rad bych s nekym prodiskutoval jeho vlastni zkusenosti a dojmy tohoto jeste par mesicu bezkonkurencniho EVcka.
Hyundai Ioniq EV 2018
Re: Hyundai Ioniq
Vítej nám voňavý bujónku
Budeš si muset počkat,až tohle vlákno navštíví kolega od Knorru Turbo. Pak si tady můžete špitat,dokud Vám baterie a vůně vydrží
Jeden z mnoha smraďochů, ale s rozumem
Budeš si muset počkat,až tohle vlákno navštíví kolega od Knorru Turbo. Pak si tady můžete špitat,dokud Vám baterie a vůně vydrží
Jeden z mnoha smraďochů, ale s rozumem
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Hyundai Ioniq
mno ja si procetl tohle forum semo tamo. ale co musim rict ze me mrzi ze lidi v CR jsou takovy uzavreni a velmi se brani necemu novemu zjevne lepsimu.
schvalne zkuste navstivit fora zahranicni dal na zapad. rek bych ze je to uplne o necem jinem. tady vznikne forum o inoqu a resi se tu Barandovsky most.
tvrdit "me nebavi tankovat naftu po 700km" mi prijde opravdu cechackovsky rozmar a priblblost. nebo ze na to nemame distribucni sit, nebo ze nebude kde tu el vyrobit. to jsou nazory lidi kteri nemeli zajem a snahu si nejdrive nastudovat fakta. a jen dale siri hoaxy z ceskych bulvarnich platku a tvnora. Mam ioniqa 4 mesice. najeto mam 12kkm. ano hodil by se vetsi dojezd, ale rozhodne nelituji ze jsem prodal spalovaci pekac (i30 CW rv2010 najeto za 8let 65kkm). cestuju celkem casto na vzdalenosti 350km. z puvodni doby cestovani 4 hodiny se to ted protahne o 30 min. nekdy i o hodinu. protoze ve Vosticich ten motorest je proste super. ale hlavne co se snizilo jsou vydaje. 1 cesta za 80kc,- drive ~800kc. nemuset se kazdy rok valet pod pekacem a menit olej, filtr. reist zrezly vejfuk, resit remen, a ja nevim co jeste. Proste za ten komfort to stoji. Netvrdim ze to je pro kazdeho. ale rozhodne nesouhlasim s nazory ze to je k nicemu, ze je to stejne neekologicke jako fosil. proste neni. Toto tvrdi lide kteri si prectou bulvar typu idnes, bo novinky, kde nejsou schopni ani korektne predat informaci ukradenou ze zahranicnich novin a je pro ne pohodlne tomu verit. Vyroba samotneho vozu je mnohem ekologictejsi nez fosila. vyroba baterie urcite ma sve dopady na zivotni prostredi a urcite je to ve vysledku horsi nez fosil, ale ta baterie je 100% recyklovatelna. vsechny kovy pro jeji vyrobu se daji znovu ziskat z5 a znovu pouzit. zkuste pochytat ten humus co Vam jde z vyfuku a zrecyklovat ho do jedine kapky benzinu/nafty. Navic ta baterie bude slouzit 20-30 let. nejdrive ve voze, pozdeji jako uloziste energie v domacnostech, firmach s FVE apod. Do EV necpete dalsi veci ktere proste do fosila musite cpat kazdy rok. litry oleje, naplne vseho mozneho apod. a tyhle veci se musi taky nekde vyrabet. dnesni fosilni motor je velmi slozity orloj, ktery ma sve nutne podminky pro svuj nejekologictejsi chod. a zejmena Cechackove to ignoruji a snazi se to vojebat jak to jen jde. nezridka jedu za novym fu4kvagnem bo postrelenou slepici a mam problem se tem briketam vyhybat abych si neznicil tlumice. A co ze EV vyri prach? Prach, ktery lezi na silnicich prevazne z tech fosilu. EV tam taky neco zanecha treba z tech pneu, ale z brzdovych desticek tak 100x mene. protoze tam se 95% brzdi motorem a ta energie se znovu ziskava z5. u fosila se ta energie meni jen na teplo a bordel v podobe prachu. cena za EV je dneska vysoka, je to pravda, ale za soucasnych podminek se to proste vrati. garancni prohlidka v servise me bude stat 1500,- kc s DPH. cestovni naklady zlomkove. pohodle tankovani ve vlastni garazi. vyhodnejsi el tarif pro nabijeni a zaroven i pro cely dum.
Ioniq byl donedavna opravdu to nejlepsi z EV, v porovnani co za ty penize dostanu, co se dalo poridit. Jasnym dukazem je pocet nasbiranych oceneni napric celym svetem. nyni ho strida e-kona a e-niro. za nedlouho i velmi povedeny TM3. ale tam jeste nevime jak to stou porizovaci cenou vubec bude. Muj svagr si poridil TMS za bratru 2.2Mkc. je to darda, ale ma dozivotni nabijeni vozu zdarma. za 8 let se soucasnym jeho najezdem to ma z poloviny z5, ale navic ma luxusni karu.
po 3 mesich jsem si sedl do smradlokary a musim rict ze to pro me byl sok. takovy rozdil jsem necekal. vubec si neuvedomite jak si na ten luxus zvyknete. a to je Ioniq jen obycejne vozidlo stredni tridy. i30ka v plne vybave co se da do ni nacpat je za nejakych 690kkc,-. ten ioniq je v plne vybave za 899kkc,- (moje koupe pred 4mi mesici uplne noveho kusu. ukecal jsem prodejce o 150kkc). rozdil 209k? opravdu hrona rana
a ted do me.
schvalne zkuste navstivit fora zahranicni dal na zapad. rek bych ze je to uplne o necem jinem. tady vznikne forum o inoqu a resi se tu Barandovsky most.
tvrdit "me nebavi tankovat naftu po 700km" mi prijde opravdu cechackovsky rozmar a priblblost. nebo ze na to nemame distribucni sit, nebo ze nebude kde tu el vyrobit. to jsou nazory lidi kteri nemeli zajem a snahu si nejdrive nastudovat fakta. a jen dale siri hoaxy z ceskych bulvarnich platku a tvnora. Mam ioniqa 4 mesice. najeto mam 12kkm. ano hodil by se vetsi dojezd, ale rozhodne nelituji ze jsem prodal spalovaci pekac (i30 CW rv2010 najeto za 8let 65kkm). cestuju celkem casto na vzdalenosti 350km. z puvodni doby cestovani 4 hodiny se to ted protahne o 30 min. nekdy i o hodinu. protoze ve Vosticich ten motorest je proste super. ale hlavne co se snizilo jsou vydaje. 1 cesta za 80kc,- drive ~800kc. nemuset se kazdy rok valet pod pekacem a menit olej, filtr. reist zrezly vejfuk, resit remen, a ja nevim co jeste. Proste za ten komfort to stoji. Netvrdim ze to je pro kazdeho. ale rozhodne nesouhlasim s nazory ze to je k nicemu, ze je to stejne neekologicke jako fosil. proste neni. Toto tvrdi lide kteri si prectou bulvar typu idnes, bo novinky, kde nejsou schopni ani korektne predat informaci ukradenou ze zahranicnich novin a je pro ne pohodlne tomu verit. Vyroba samotneho vozu je mnohem ekologictejsi nez fosila. vyroba baterie urcite ma sve dopady na zivotni prostredi a urcite je to ve vysledku horsi nez fosil, ale ta baterie je 100% recyklovatelna. vsechny kovy pro jeji vyrobu se daji znovu ziskat z5 a znovu pouzit. zkuste pochytat ten humus co Vam jde z vyfuku a zrecyklovat ho do jedine kapky benzinu/nafty. Navic ta baterie bude slouzit 20-30 let. nejdrive ve voze, pozdeji jako uloziste energie v domacnostech, firmach s FVE apod. Do EV necpete dalsi veci ktere proste do fosila musite cpat kazdy rok. litry oleje, naplne vseho mozneho apod. a tyhle veci se musi taky nekde vyrabet. dnesni fosilni motor je velmi slozity orloj, ktery ma sve nutne podminky pro svuj nejekologictejsi chod. a zejmena Cechackove to ignoruji a snazi se to vojebat jak to jen jde. nezridka jedu za novym fu4kvagnem bo postrelenou slepici a mam problem se tem briketam vyhybat abych si neznicil tlumice. A co ze EV vyri prach? Prach, ktery lezi na silnicich prevazne z tech fosilu. EV tam taky neco zanecha treba z tech pneu, ale z brzdovych desticek tak 100x mene. protoze tam se 95% brzdi motorem a ta energie se znovu ziskava z5. u fosila se ta energie meni jen na teplo a bordel v podobe prachu. cena za EV je dneska vysoka, je to pravda, ale za soucasnych podminek se to proste vrati. garancni prohlidka v servise me bude stat 1500,- kc s DPH. cestovni naklady zlomkove. pohodle tankovani ve vlastni garazi. vyhodnejsi el tarif pro nabijeni a zaroven i pro cely dum.
Ioniq byl donedavna opravdu to nejlepsi z EV, v porovnani co za ty penize dostanu, co se dalo poridit. Jasnym dukazem je pocet nasbiranych oceneni napric celym svetem. nyni ho strida e-kona a e-niro. za nedlouho i velmi povedeny TM3. ale tam jeste nevime jak to stou porizovaci cenou vubec bude. Muj svagr si poridil TMS za bratru 2.2Mkc. je to darda, ale ma dozivotni nabijeni vozu zdarma. za 8 let se soucasnym jeho najezdem to ma z poloviny z5, ale navic ma luxusni karu.
po 3 mesich jsem si sedl do smradlokary a musim rict ze to pro me byl sok. takovy rozdil jsem necekal. vubec si neuvedomite jak si na ten luxus zvyknete. a to je Ioniq jen obycejne vozidlo stredni tridy. i30ka v plne vybave co se da do ni nacpat je za nejakych 690kkc,-. ten ioniq je v plne vybave za 899kkc,- (moje koupe pred 4mi mesici uplne noveho kusu. ukecal jsem prodejce o 150kkc). rozdil 209k? opravdu hrona rana
a ted do me.
Hyundai Ioniq EV 2018
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Hyundai Ioniq
Masoxik: Moc toho nenajezdíš... 65000 km za 8 let... Jsou lidi, kteří jezdí mnohem, mnohem víc. V tomto bodě souhlasím s tebou: EV není pro každého Na druhou stranu, elektromobilita není směr, který by nás spasil.
Co se týče Barrandovského mostu, ten taky patří k ekologii, když už ti o ni jde. A k dopravě taky.
Co se týče Barrandovského mostu, ten taky patří k ekologii, když už ti o ni jde. A k dopravě taky.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Hyundai Ioniq
nenajezdil jsem, ale jaxem psal, tak za 4 mesice mam s Evckem uz 12kkmAxel.Foley píše:Masoxik: Moc toho nenajezdíš... 65000 km za 8 let... Jsou lidi, kteří jezdí mnohem, mnohem víc. V tomto bodě souhlasím s tebou: EV není pro každého Na druhou stranu, elektromobilita není směr, který by nás spasil.
Co se týče Barrandovského mostu, ten taky patří k ekologii, když už ti o ni jde. A k dopravě taky.
Hyundai Ioniq EV 2018