Díky
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Vipeovi samozřejmě děkuji, a nejen za to schema, ale za celkové zasřešování Getziků.ROOOM píše:podekuj VIPEovi
Tak to je jiné já myslel že chceš dát origo. Chce to opravdu najít nějaké místečko dobře dostupné a kde to moc nebude kazit vzhled palubní desky a nebude překážet.Benedikt píše:
Mě však šlo spíš o náměty k umístění ovládání cyklovače....
Tím kroužkem je to nastavitelné zhruba v rozmezí 2 - 10 vteřinmelisa píše:no to je teda cyklovač:-(
jenže já tam mám přesně čtyři polohy, a to off, int, lo a hi
v off to nedělá nic, v int je nějaký interval, v lo to stírá normálně jako o dva dolů a v hi to stírá rychle jako o dva dolů takže to my přijde dost divné....protože tam je vlastně jediný interval, ten je sice pomalejší ale stále při jemném dešti dost rychlý...![]()
Pokud si já pamatuji, tak jsou skutečně 4 polohy páčky. OFF, INT, Lo, Hi. INT je právě cyklovač, OFF stěrače vypnuty, Lo - pomalu, HI - rychle. Pokud se páčka přepne na INT (jednou dolu), tak je na páčce ještě kroužek s nakreslenýnou něco jako stupnucí (rozšiřující proužek), který se otáčí a zarážka (či co) ukazuje jaký interval je nastaven. Takže to zopakuji. Nastavením páčkou na INT se aktivuje cyklovač a otočením kroužku se nastavý interval stírání. (Jinak mezi náma, je to popsané v každém návodu na GETZe).melisa píše:no to je teda cyklovač:-(
jenže já tam mám přesně čtyři polohy, a to off, int, lo a hi
v off to nedělá nic, v int je nějaký interval, v lo to stírá normálně jako o dva dolů a v hi to stírá rychle jako o dva dolů takže to my přijde dost divné....protože tam je vlastně jediný interval, ten je sice pomalejší ale stále při jemném dešti dost rychlý...![]()
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |