Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Jak upravit svého hjundaje.

Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři

Odpovědět
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od Durino »

Droty su len prepojene do seba, jedna sa o bifilarnu cievku v skrate. Nejake popisy su tu:
http://ecocreando.weebly.com/bac-coil-- ... water.html
Bifilarna cievka uklada viac energie, ako standardna cievka, nakolko rozdiel napatia medzi zavitami je vyssi, ako pri obycajnej cievke. Indukuje sa tam nieco pretekanim paliva, ale udajne aj od okolia (mikrovlny) v okoli GHz. Nemam presne zisteny princip, ani som to nemeral, nakolko meranie frekvencii v rade GHz vyzaduje nakladne meracie pristroje. Ale mam odskusane, ze to funguje. Meni to strukturu paliva zmagnetizovanim a palivo potom efektivnejsie hori.
Reklama
 

D_a_v_i_d
**
Příspěvky: 142
Registrován: 15 kvě 2019, 14:45

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od D_a_v_i_d »

Tohle je klasická blbost na úrovni kouzelných kamínků, ochranných přívěšků a tuning nálepek co přidají minimálně 5 koní k výkonu.

Že někdo tvrdí, že to funguje, tak to ještě neznamená že to funguje. Pokud to nejde změřit, tak se nemáme o čem bavit. Chce to změřit způsobem, kde se vyloučí lidský faktor.

Že se namota kus drátu kolem potrubí není žádná věda. Že se namotá bifilárně, tak to na to nic nemění. Cívka žádnou energii neuchovává od toho je kondenzátor. Jestli cívka indukuje nějaké napětí z okolí, tak to určitě nebude v řádu GHz. Navrhnout a vyrobit anténu pro tak vysoký kmitočet je kumšt, nemyslím si že někdo to zvládne navinout v ruce. Viděli jste, že by si někdo ohnul z drátu co mu zbyl doma anténu pro wifi?

Další problém je, že auto je vlastně plechovka a kov odstíní elektromagnetické vlnění, takže energie pro civku z okolí musí proudit pod podvozkem relativně malou škvýrou. Je možné že cívka nachytá něco od alternátoru a dalších zařízení v motoru, ale proč to dělat tak složitě když by se dalo rovnou napojit na 12V rozvod auta.

Pokud bych všechno tohle pominul, tak mi pořád není jasné jak magnetizovat palivo. Benzín je složený z uhlovodíků. Tedy uhlík a vodík žádné železo k magnetizování.

Jedíně jak by tento bazmek mohl fungovat je, že by se to přitáhlo moc napevno a prostě víc paliva neproteče. Takže menší spotřeba hned :)
Hyundai i30 kombi 1.4 T-GDI STYLE NAVI GO Polar White model 2019
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od Durino »

Myslim, ze nie je ani tak podstatne, ako to funguje, ale ze to funguje. Existuju aj ine "horsie" veci, co vyzeraju ako blbost, a funguju. Cievka energiu uchovava, magneticku. Tiez som rozmyslal nad tymi GHz frekvenciami, ze mi to kapota zatieni, no nezatieni zas uplne vsetko (10Ghz je cca 3cm vlna), ale to je udaj od autorov. Ale to teraz nie je podstatne. Keby ste videli suchy sporic paliva UF5-2 (dajte si do vyhladavaca na internete), tiez poviete, ze je to blbost, kym to nevyskusate a nezistite, ze to nieco robi. A nielen mne :wink: . Osobne som to tiez vyskusal a mam to na aute. Ak sa to vyberie, okamzite vidim ubytok dynamiky na aute. Tieto BAC coil su ta najjednoduchsia a najlacnejsia vec, co sa da vyskusat a sami si mozte overit, ci to funguje. Niekomu mozno viac, niekomu menej. Osobne to mam potvrdene od dalsieho cloveka. Nestoji to tolko penazi, aby si to niekto, kto ma auto, nemohol dovolit. Chce to len ochotu nieco pre to aj urobit. Skusal som to pouzit aj na pitnu vodu a naozaj sa ta voda zmenila. Niekto to mozno nezaciti, ale ja som rozdiel poznal. Takze si to najskor vyskusajte a potom pridte na forum a povedzte, ze vyskusal som to a nic to nerobi. Mozno budete prekvapeny, ze to naozaj daco robi a nie je to placebo. A budem rad, ked si to niekto aj naozaj vyskusa a pride potvrdit to, co hovorim.
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od Richard555 »

No pokud najdu v motorovém prostoru nějakou volnou palivovou hadici (mezi filtrem, či v okolí filtru) zkusím to namotat, nějaký drát určitě najdu :wink: spotřeby mám od koupi auta (3 roky) vedené v drivvo, takže bych určitě byl schopen tak výraznou úsporu identifikovat :wink:
Až najdu a vyzkouším dám samo vědět, ale hned tak to nebude :wink:
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od dibarbora »

Najlepšia cesta ako si poškodiť pohon príslušenstva motora, prípadne manžety na homokinetických kĺboch. Keď sa ten "bastl" uvolní a nejako zamotá do rotujúcich častí, tak je na "průšvih zaděláno". Čo sa týka cieľa tých úprav, tak skôr Vás asi trafí meteorit do hlavy ako takáto ko....tina zabezpečí úsporu paliva alebo zvýši výkon. Úspora paliva a vyšší výkon sa dá dosiahnuť opatreniami na strane vlastnej hlavy, ega, kvalitnou a pravidelnou údržbou. Navíjanie cievok okolo hadíc tam nepatrí a v stave súčasných technológii ani patriť nebude.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od Tudy »

Koukám že šílenci se najdou úplně všude.
dibarbora: =D>
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od Durino »

Prave vdaka takym "sialencom" svet ide dopredu, vdaka ludom, co sa neboja experimentovat a nejdu len s hlavnym prudom. Vdaka takymto "sialencom" mate elektriku, elektricky motor a kopec dalsich vynalezov. Vela velkych vynalezov bolo dokonca urobenych nahodou.

dibarbora: Drot je spojeny tak, ze je nemozne, aby sa sam uvolnil a spadol na pohyblive casti. A ak je to pevny drot, nie lanko, tak to tam drzi pevne aj samo bez spojenia vodicov. Sice sa namahavejsie mota, ale potom drzi tvar. Co sa tyka uprav, mam uz nejake skusenosti so vzduchovymi filtrami, upravou vyfuku, ciptuningom, iridiovymi svieckami, sporicom UF5-2 a tymito BAC cievkami. A nie len na jednom aute.

Richard555: Som rad, ze sa nasiel niekto, kto ma odvahu experimentovat. Myslim, ze uvidis, ze to spravi zmenu na aute, ktoru si vsimnes. Nato, aka je to jednoducha a lacna vec, je to zaujimave. Nechapem ludi, co im das moznost si nieco vyskusat a hned bez vyskusania to odsudzuju... Raz som to navinul na jeden VW Passat dizel, ani neviem, aky to malo objem, robili sme to vecer. Bezprostredne po nastartovani bolo pocut klasicky studeny naftak, no po par sekundach (2-3), co dotielko upravene palivo do motora, sa zvuk motora zrazu stisil - ja aj vodic, co startoval, sme boli prekvapeni, ze az tak sme to poculi. Dalej o tom aute uz nemam info, lebo cestovalo do zahranicia.
Uživatelský avatar
motorpower
*
Příspěvky: 36
Registrován: 09 bře 2018, 23:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od motorpower »

Jenže ti šílenci většinou studují, u tebe pochybuji zda máš vůbec základní školu.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu

http://www.motorpower.cz
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od Durino »

A to uz odkial mozes vediet, aku ja mam skolu? :wink: Na druhu stranu, skola ti vobec nezaruci, ze nieco v zivote aj dokazes. Da ti rozhlad a vedomosti. Ale ako ich pouzijes, to je na tebe. Je vela ludi, co sa s VS vobec nepresadili a dokladaju tovar v Lidli. Je aj vela ludi, co sice nemali dobre znamky, ale v zivote sa presadili. Len pre info, mam VS technickeho smeru. :wink:
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od dibarbora »

Keď teda tvrdíš, že máš VŠ technického smeru, tak by si nemal mať problém popísať princíp činnosti a aj vplyv na prúdiace médium v potrubí vhodným spôsobom. Ako vhodný spôsob by som videl nejakú tú pokročilejšiu fyziku so zameraním na teóriu elektromagnetického poľa. Potom ďalej aj výhody takto "upraveného" paliva na jeho ďalšie spracovanie vo vysokotlakovej časti palivového systému motora. Ďalej by ma zaujímalo akým spôsobom je dosiahnuté lepšie energetické zhodnotenie tohoto paliva (keď tvrdíš, že dokázateľne klesla spotreba) - motor a celé pohonné sústrojenstvo má stále tie isté tepelné a mechanické straty.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od Durino »

Ja som nikdy netvrdil, ze presne viem, ako to funguje. Hovoril som o zmene struktury paliva v zmysle, ze sa molekuly paliva rovnomernejsie rozdelia, tym padom je dosiahnute efektivnejsie horenie a zvysenie vykonu. Tak isto aj iridiove sviecky nepridavaju velmi na vykone, ale efektivne a vzdy v rovnakom case zapalia iskru, cim je motor kultivovanejsi (tichsi) a preto lepsie akceleruje. Mam to tiez odskusane na starsom aute. V pripade BAC ako je to s tym palivom naozaj, neviem. Hovorim, nie je podstatne, ako to funguje, ale ze to funguje. A stale opakujem, kto neveri, moze si to skusit sam. Aj gravitacia funguje a vyuzivame ju, ale nevieme presne, ako funguje, berieme to ako fakt, ze je to vlastnost hmotnych objektov. Z mojho pohladu sa jedna o hustoty a smery tokov (tlak) energie nuloveho bodu. Ked je energia nuloveho bodu zatienena hmotou, z daneho smeru je mensi tlak energie a preto od nezatienenej strany je vacsi tlak a hmotny objekt zdanlivo pritahuje k sebe dalsiu hmotu. Mimo velkych hmotnych telies je tlak energie nuloveho bodu rovnaky zo vsetkych smerov a preto sa tam neprejavuje gravitacia. Mozem sa samozrejme mylit. Ale tato debata je o inom.
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od Durino »

Mam dalsiu uspesnu montaz. Namontovane na Felicii 1,3 MPI. Majitel tvrdi, ze vidi rozdiel vo vykone motora. Zatial sa vsak nikto nepochvalil na tomto fore. Nikto to nevyskusal? Alebo nie je cas?
Uživatelský avatar
Stringo
******
Příspěvky: 2641
Registrován: 27 led 2019, 12:54
Bydliště: Plzeňský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od Stringo »

Pokud to funguje jak píšeš a máš to ověřené, nechej si to patentovat a pošli to jako technické řešení automobilkám. Já osobně tomuto nevěřím, proč by vývojáři motorů takto banální a jednoduchý trik nepoužívali (názor, že to nikoho z vývojového centra nenapadlo je bizardní). Vzpomínám si na pár let zpátky uváděnou internetovou reklamu na "kouzelné aditivum" údajně americké firmy - zaručený pokles 10% spotřeby paliva a 10% nárůst výkonu, jako bonus vyčištění palivové soustavy... No jedna dávka na plnou nádrž vycházela na 350kč a lidi to kupovali jako blázni (v mém okolí jsem to pozoroval). Placebo efekt je sviňa :lol:
Zajímavé je, že nikdo nešel a nenechal si to změřit na brzdě, přece nárůst výkonu musí být (pokud opravdu je) měřitelný, jinak je to nepodložená kravina, pocitem nikdy nic podloženo být nemůže. :wink:
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDi 103kW MR.2019 (Polar White, Style, NAVI)
Obrázek
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

A čím jiným je ve většině případů podložen vstup do manželství :mrgreen: ?
Ale jinak naprostý souhlas!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Durino
**
Příspěvky: 214
Registrován: 01 úno 2017, 13:19

Re: Zvysenie vykonu motora - BAC coil

Příspěvek od Durino »

Chlapi, kebyze si pozriete ten odkaz, co som prilozil, tak by ste zistili, ze toto zariadenie z nejakeho patentu uz vychadza. Taktiez si nedovolim patentovat nieco, co som nevymyslel. Len som to pouzil, nakolko to bolo dane ako volne dostupna technologia (hoci vychadza z patentu). A kedze sa mi to osvedcilo, tak som to chcel posunut dalej... Na roznych motoroch sa to moze prejavovat roznou intenzitou, tak sa vopred neda urcit, ako to pojde na tom vasom. Napriklad sa mi zda, ze na 1,4MPI sa to prejavilo viac, ako na 1,25MPI. Usporu pri modernom riadeni motora nemozeme cakat 30 percent. Ale nieco tam je. Vzhladom na cenu zariadenia je hocico lepsie, ako nic.
Na brzde sa to nemeria podla mna z dovodu, ze je to lacna technologia povedzme pre nemajetnejsich, alebo ludi, co do toho nechcu davat vela penazi, takze pochybujem, ze niekto da peniaze na brzdu. Ale kazdy vie, ako mu jazdilo auto predtym a ako po uprave. Hoci aj ten placebo efekt moze hrat u niekoho rolu. Ja osobne tu brzdu nepotrebujem, lebo viem, ze okrem paliva to upravuje aj vodu, aj kvety si to myslia :mrgreen:, ale ak mi tu brzdu niekto z vas zaplati, tak kludne to mozme skusit. Taktiez, ak by mal niekto zaujem s tym pomoct pri vyrobe, pomozem, co mozem, minimalne popisem postup.
Mnohi z vas su technicky zrucni, tak si myslim, ze namotat par drotov na hadicku a overit si to na vlastnom aute zvladne kazdy z vas. Mne staci, ked sa niekto ozve, ze namotal som to a nieco to robi. Alebo aj, ze namotal som to a nic to nerobi, lebo aj to je informacia. A je dobre zistit, na akom motore sa to ako prejavi. To nikto dopredu nevie. Mne sa to prejavilo na kazdom motore, kde som to skusal. Ale podstatne je zacat - namotat to a vyskusat, ako som to uz niekolkokrat napisal. Mne sa to na mojom aute 1,25MPI teraz aj tazsie posudzuje, nakolko som pridal dalsie 4 upravy+chystam dalsiu. Minule som len tak skusal sa zavesit za jedno VW TDI, ked zacal zrychlovat za obcou na okreskach a zbavit sa ma nemohol (isiel max 120 a mal som pocit, ze sa ma chce zbavit, ale ja som bol stale za nim), a to sme boli v aute 3 dospeli, 2 deti, vonku 32 stupnov a zapnuta klima. Pre atmosferu 1,25 tych 32 stupnov znacna nevyhoda oproti turbu, ktore natlaci dost vzduchu. Ale nezavodil som, len som chcel vyskusat, ci mu budem stihat. A to som netocil motor na maximum. Isli sme tak asi 3km, potom som to nechal tak.
Odpovědět

Zpět na „Tuning“