Netlac pedal az na zem, vtedy to pusti na max otacky. Robi to preto aby dosiahol maximalne mozne zrychlenie, ked si pozries krivku vykonu tak medzi 5 a 6000 ma max vykon, ak ho pusti pri zrychleni na 6000 tak potom aj po preradeni ked padnu otacky na 5000 mas stale rovnaky vykon, ak by ho pustil len na 5000 co ma zmysel z ekonomickeho hladiska, tak po preradeni ti padne vykon a zrychlenie klesne.[SK]peter píše:dikes, to znamena,že si vie motor udržať svoj maximalny výkon 140 koní do otačok 6000. resp ich dosahuje v pasme 5000-6000 otačok.
mam totiž tiež DCT a minule pri predbiehani a asi 110km/h ťahala na 3jke pri 6000 otačok a zdalo sa mi že už len hučim a prečo nepreradí... ale ten vykon tam teda bol
Proste si dostal co si si stlacenim plynu vypytal, zvykni si ist len tak na 3/4 plynu a dostanes co by si robil rucne. Alebo si zvykni hrat sa s modom prevodovky (ale ak pretlacis plyn az za zarazku, tak je to jedno) alebo proste prerad rucne padlom.